Teraz jest 24 cze 2018, o 08:19

Zostaw Kontakt





Pakiet internetowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

luck1985

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 lis 2014, o 13:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 79,99 K
  • Model telefonu: iPhone 5s

Pakiet internetowy

Post11 lis 2014, o 13:44

Witam.
Posiadam taryfę LTE 79,99 K. Zrobiłem migracje z mixa na abonament. Pani przez tel wspomniała o 3GB internetu. Po przekroczeniu 500mb internet zwalnia. Tak zwalnia, że wczytanie str zajmuję kilka minut, a całość(grafika itp) jeszcze więcej.
Miałem się nie przejmować ceną abo, bo mam płacić e-fakturę i będzie taniej 10 zł. Ok. Mam w umowie 79,99, a płacę 69,99.
Pasuje.
Ale gdzie te 3GB internetu?
W umowie, a dokładniej w regulaminie jest tabelka. Sms i rozmowy mam bez limitu do wszystkich. A potem w tabelce jest pakiet internetowy non stop i tutaj widnieje 0,5GB.

Pierwsza propozycja konsultantki, to abo 49,99, bo w mixie miałem doładowania 50zł. Druga opcja, to właśnie 69,99 z e fakturą i wybrałem droższy o 20zł abonament tylko ze względu na te słowne 3GB.
Jakbym usłyszał 0,5, to bym został przy 49,99 z efakturą i wymienił całość na neta, bo mam jeszcze telefon służbowy z którego rozmawiam.

Teraz jakbym chciał 3GB netu ( mam nadzieję, że po LTE) to muszę wystukać kod i dopłacać do abo 25zł za taki pakiet. Łącznie mi to daję 94,99. Wtedy będę miał nielimitowane rozmowy, sms i upragnione 3GB internetu. Może być 2GB, no to 10zł taniej.

Może pani się coś pomyliło, bo czytałem regulamin dla użytkowników SIMPLUSA. Jak taka osoba przechodzi na abonament, to ma 2GB internetu w abonamencie 79,99/69,99.
Użytkownik z mixa ma w tym abo tylko 0,5GB.

Mogłem zostać na karcie, bez żadnej umowy i z wykupionym pakietem na rozmowy i net miałbym taniej.

Przeczekam te 22 miesiące i ucieczka. Mogę się niestety dołączyć do negatywnych opinii w internecie dotyczących usług Plusa.
Wysłuchaj, podpisz, bujaj się.

Musiałem sobie tutaj napisać posta :-D
Ostatnio edytowano 12 lis 2014, o 07:19 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 518 razy

Re: Pakiet internetowy

Post12 lis 2014, o 12:18

luck1985 ,
- jeśli to była oferta z telefonem, to faktycznie przy tej taryfie jest pakiet 0,5 GB.
W Twojej sytuacji najlepiej będzie złożyć reklamację zgodnie z opisem na tej stronie.
Pracownik Departamentu Reklamacji odsłucha rozmowę i sprawdzi, czy przedstawione warunki zgadzają się z otrzymanymi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

luck1985

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 lis 2014, o 13:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 79,99 K
  • Model telefonu: iPhone 5s

Re: Pakiet internetowy

Post13 lis 2014, o 20:36

Na moje, to szkoda mojego czasu na pisanie i czekanie 30 dni.
Pewnie coś zle musiałem zrozumieć.

Będę żyć dalej. Zwyczajnie w świecie oferta nie jest pod żadnym względem atrakcyjna.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 518 razy

Re: Pakiet internetowy

Post14 lis 2014, o 10:26

luck1985,
- jak uważasz, ale składając reklamację nic nie tracisz (poza kilkoma minutami na wysłanie maila).
Jak byś mi potem podał numer zgłoszenia, to mogłabym poprosić Dep. Reklamacji o szybsze zajęcie się Twoją sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

luck1985

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 lis 2014, o 13:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 79,99 K
  • Model telefonu: iPhone 5s

Re: Pakiet internetowy

Post15 lis 2014, o 22:42

Skoro w umowie jest napisane, że jest 0,5GB, to zapewne musiałem zle zrozumieć ;)
Plus nie jest łaskawy i nie da mi 2-3GB internetu.
Offline
Avatar użytkownika

luck1985

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 lis 2014, o 13:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 79,99 K
  • Model telefonu: iPhone 5s

Re: Pakiet internetowy

Post27 sty 2015, o 19:06

Pochwale się- reklamację napisałem i odpisali.
Wszystko zgodne z tabela i tym co oferuje Plus, podpisana umowa- wniosek rozpatrzony negatywnie.

Przepękam te 1,5 roku i ucieczka do innej sieci. To samo albo lepiej za mniej...
Offline
Avatar użytkownika

Stachu1990rp

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 12 cze 2015, o 16:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Lte 79,99
  • Model telefonu: Lenovo a916

Re: Pakiet internetowy

Post12 cze 2015, o 17:08

witam.posiadam taryfe lte rozmowy i smsy bez limitu +0,5 gb pakietu internetowego.czy w tym abonamencie mozna dokupic sobie jakis pakiet internetu poniewaz pol giga to dla mnie za malo.sprawdzalem wysylajac smsa np Akt500 ale przychodzi zwrotny sms ze dla tej taryfy nie mozna uruchomic tej uslugi
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Pakiet internetowy

Post15 cze 2015, o 12:23

Witaj Stachu1990rp,

czy aktualnie przy pakiecie, który posiadasz nastąpiło spowolnienie prędkości?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Stachu1990rp

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 12 cze 2015, o 16:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Lte 79,99
  • Model telefonu: Lenovo a916

Re: Pakiet internetowy

Post15 cze 2015, o 16:36

Zgadza sie internet zwolnil do takich predkosci ze strona otwiera sie minimum 2 min
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Pakiet internetowy

Post15 cze 2015, o 16:42

Stachu1990rp,

jeżeli już jest aktywowany pakiet, to kolejnego nie da się dodać. Możesz za to przywrócić prędkość transmisji danych. Informacje na ten temat znajdziesz na tej stronie: http://www.plus.pl/uslugi/plus-internet-extra.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Stachu1990rp

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 12 cze 2015, o 16:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Lte 79,99
  • Model telefonu: Lenovo a916

Re: Pakiet internetowy

Post15 cze 2015, o 16:52

Tak tyle ze ja zadnego pakietu nie aktywoawalem.mam tylko te 550 mb co dostalem do abonamentu.a w tym linku to nie jest czasami pakiet dla internetu domowego a nie na telefon?
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Pakiet internetowy

Post15 cze 2015, o 16:54

Stachu1990rp, również dla pakietów non stop.

Stachu1990rp napisał(a):mam tylko te 550 mb co dostalem do abonamentu.


Czyli w takiej sytuacji nie możesz aktywować kolejnego pakiety typu non stop.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Stachu1990rp

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 12 cze 2015, o 16:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Lte 79,99
  • Model telefonu: Lenovo a916

Re: Pakiet internetowy

Post15 cze 2015, o 19:57

Aktywowalem pakiet 500 mb ale mam kolejny problem.otoz nie wiem czy trwaja w moim miescie jakies prace konserwacyjne czy co bo nie lapie mi 4g.wczesniej przez zwolnieniem transferu bylo wszystko ok nawet laczyl sie w domu.teraz predkosc po aktywacji pakietu internet przyspieszyl ale 4g nie mam.moze to sprawdzicie.Ślesin woj.wlkp
Offline
Avatar użytkownika

SyndromWrrr

PlusManiak

  • Posty: 81
  • Dołączył(a): 24 sie 2014, o 15:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 6 razy
  • Moja taryfa: omg
  • Model telefonu: lg flex

Re: Pakiet internetowy

Post16 cze 2015, o 07:51

Wylaczyles i wlaczyles telefon po dodaniu limitu extra?
Offline
Avatar użytkownika

Stachu1990rp

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 12 cze 2015, o 16:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Lte 79,99
  • Model telefonu: Lenovo a916

Re: Pakiet internetowy

Post16 cze 2015, o 09:44

SyndromWrrr tak i wszystko juz jest ok.dzieki za pomoc!
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości