Pakiet internetowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

wawraf,
wawraf pisze:Nie wiem czy zrozumiałem pytanie, ale licznik danych pokazuje zużycie aplikacji i procesów - tak jak wspomniałem dane są zużywane głównie przez aplikacje społecznościowe. Poza tym z tego co widzę procesy działające w tle (jak np dane pogodowe) pobierają dane rzędu kb a nie gb.
tak - dziękuję za informację. Podeślij mi proszę numer telefonu poprzez ten formularz. Wyślę zgłoszenie do techników, aby przyjrzeli się bliżej sprawie. Niemniej proponuję, abyś po zakończeniu Twojego cyklu rozliczeniowego zgłosił reklamację w kwestii tych zaobserwowanych rozbieżności. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj. Podaj mi później numer zgłoszenia, postaram się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wawraf
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 29 maja 2017, o 21:29

Re: Pakiet internetowy

Post autor: wawraf »

Hej, czy wiadomo coś w związku z moim problemem? Z infolinii dowiedziałem się, że na rachunku szczegółowym powinno być wyszczególnione w jaki sposób zuzywane były dane, ale nie ma takiej informacji - w jaki sposób więc mam reklamować i co najważniejsze udowodnić telefonicznie niepoprawne działanie pakietu social?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

wawraf,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Damy znać, jak coś będzie wiadomo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
herman00
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 6 paź 2014, o 10:01

Znikające Gb transferu

Post autor: herman00 »

Korzystałem z internetu w telefonie długo i 3Gb wystarczały mi na przeglądanie stron w miesiącu.
Od tygodnia coś jest nie tak.
Nie robię aktualizacji - wszystko wyłączone w telefonie.
Nie ściągam plików
Nie słucham muzyki
Nie oglądam filmów
Wyłącznie przeglądanie stron internetowych
I 2 października zerwało mi ponad 1Gb, dziś doładowałem 500Mb i starczyło na 2 godziny ?
Gdzie i jak to sprawdzić co żre mi transfer, bo historia przeglądania na to nie wskazuje.
02.10.2017 09:50 GPRS plus 68,65 MB 0,00 zł
02.10.2017 09:50 GPRS plus 976,46 MB 0,00 zł
02.10.2017 09:50 GPRS plus 137,70 MB 0,00 zł
Prześledziłem transfery od 5 września i te cyrki z jednorazowym dużym transferem zaczęły się po 11 września.
Ostatnio zmieniony 4 paź 2017, o 12:24 przez herman00, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

herman00,
herman00 pisze:Gdzie i jak to sprawdzić co żre mi transfer, bo historia przeglądania na to nie wskazuje.
02.10.2017 09:50 GPRS plus 68,65 MB 0,00 zł
informacje na co wykorzystane zostały jednostki z Twojego pakietu, możesz orientacyjnie zweryfikować z pozycji telefonu przez menu "Licznik danych".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
herman00
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 6 paź 2014, o 10:01

Re: Pakiet internetowy

Post autor: herman00 »

Witaj,
OK, wiem, licznik danych w telefonie i to co w PlusOnline (zużycie) rzeczywiście pokazuje, że dziś po doładowaniu Extra 500Mb, które starczały mi przed 11 września na 2-3 dni, dziś zużyłem te 500Mb przeglądając 10 stron z wiadomościami oraz pocztę bez załączników w ciągu 2 godzin. Przeczytałem ten wątek i jeszcze "misiek" też miał problem z uciekającym nie wiadomo na co transferem. No niepojęte, że na samo przeglądanie stron wyrwałem w 2 godziny 0,5G.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj herman00,
możliwe, że działały jakieś aktualizacje w tle, które spowodowały wykorzystanie pakietu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
herman00
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 6 paź 2014, o 10:01

Re: Pakiet internetowy

Post autor: herman00 »

Wszystko wyłączone w telefonie. A nawet jakby coś miało się aktualizować to codziennie od 11 września (bo do 11 września nie miałem uwag), a wcześniej się nie aktualizowało, bo nie było takich transferów po 1Gb ???
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

herman00,

zgodnie z tym, co pisała Marta_Plus, na co zostały wykorzystane jednostki z Twojego pakietu, możesz (orientacyjnie) zweryfikować przez menu "Licznik danych" w Twoim telefonie. My nie mamy wglądu do takich danych. Jeśli masz zastrzeżenia, co do rozliczenia pakietu możesz złożyć reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wawraf
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 29 maja 2017, o 21:29

Re: Pakiet internetowy

Post autor: wawraf »

Ewa_Plus pisze:wawraf,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Damy znać, jak coś będzie wiadomo.
hej, wiadomo już coś? dość długo to trwa a problem chyba nadal nierozwiązany...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj wawraf,

pamiętamy o sprawie i cały czas interweniujemy. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania problemu. Przepraszam najmocniej za ten czas oczekiwania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wawraf
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 29 maja 2017, o 21:29

Re: Pakiet internetowy

Post autor: wawraf »

Marta_Plus pisze:Witaj wawraf,

pamiętamy o sprawie i cały czas interweniujemy. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania problemu. Przepraszam najmocniej za ten czas oczekiwania.
Czy wiadomo coś w mojej sprawie? Temat się ciągnie juz drugi okres rozliczeniowy.

Dodatkowo mam pytanie - w jaki sposób mogę zareklamować niedziałający pakiet, skoro na szczegółowej fakturze nie ma wyszczególnienia odnośnie zuzycia danych?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

wawraf,

sprawa jest jeszcze w trakcie wyjaśnień.
wawraf pisze:Dodatkowo mam pytanie - w jaki sposób mogę zareklamować niedziałający pakiet, skoro na szczegółowej fakturze nie ma wyszczególnienia odnośnie zuzycia danych?
Proponuję złożenie reklamacji według opisanego tutaj sposobu. Podaj nam później numer zgłoszonej reklamacji poprzez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wawraf
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 29 maja 2017, o 21:29

Re: Pakiet internetowy

Post autor: wawraf »

Marta_Plus pisze:wawraf,

sprawa jest jeszcze w trakcie wyjaśnień.
Mogę wiedzieć jaka jest odpowiedź działu technicznego w mojej sprawie?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

wawraf,

z odpowiedzi działu technicznego wynika, że nie stwierdzono nieprawidłowości w rozliczeniu pakietów. Wobec tego pozostaje złożenie reklamacji i jak pisałam powyżej proszę:
Marta_Plus pisze: Podaj nam później numer zgłoszonej reklamacji poprzez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ