Teraz jest 19 cze 2018, o 07:40

Zostaw Kontakt





Pakiet internetowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

wislak80

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 12 cze 2018, o 11:58
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Pakiet internetowy 0,5GB - dezaktywacja

Post12 cze 2018, o 12:03

Witam,
chciałbym zdezaktywować pakiet internetowy 0,5GB za 10 zł netto miesięcznie, moja taryfa to PLUS.5. Co muszę zrobić, aby wykonać tę czynność?
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 12 cze 2018, o 12:35 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4706
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Pakiet internetowy

Post12 cze 2018, o 12:44

Witaj wislak80,
- pakiet ten możesz wyłączyć poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: S na bezpłatny numer 2601.

EDIT:
uzupełnienie - w nowszych odsłonach promocji, pakiet ten wyłącza się komendą DEZAKT PINS na bezpłatny numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
wislak80(12 cze 2018, o 13:17)
Offline
Avatar użytkownika

wislak80

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 12 cze 2018, o 11:58
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Pakiet internetowy

Post13 cze 2018, o 20:17

Ewa_Plus napisał(a):Witaj wislak80,
- pakiet ten możesz wyłączyć poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: S na bezpłatny numer 2601.

EDIT:
uzupełnienie - w nowszych odsłonach promocji, pakiet ten wyłącza się komendą DEZAKT PINS na bezpłatny numer 2601.


Dziękuję za odpowiedź. Niestety żaden z podanych sposobów nie działa, otrzymuję wiadomość zwrotną o błędnej treści wiadomości. Czy jest jakiś inny sposób, aby pakiet dezaktywować?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4706
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Pakiet internetowy

Post14 cze 2018, o 09:19

wislak80,
- w takim razie potrzebna będzie weryfikacja Twojego konta w systemie, żeby sprawdzić co się zadziało.
W związku z tym proszę Cię o opisanie sytuacji w mailu i wysłanie go na adres bok@plus.pl. Poza numerem telefonu podaj tam również swoje hasło (Plus Kod 5) lub dane umożliwiające weryfikację (imię i nazwisko, PESEL).
Jeśli podrzucisz nam tutaj numer zgłoszenia (będzie zaczynał się od #...) to przyśpieszymy weryfikację.
Oczywiście można też w tej sprawie zadzwonić do Działu Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: basia.gadowska, stan1953 i 26 gości