Pakiet internetowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
wawraf
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 maja 2017, o 21:29

Re: Pakiet internetowy

Post autor: wawraf »

Marta_Plus pisze:wawraf,

z odpowiedzi działu technicznego wynika, że nie stwierdzono nieprawidłowości w rozliczeniu pakietów. Wobec tego pozostaje złożenie reklamacji i jak pisałam powyżej proszę:
Marta_Plus pisze: Podaj nam później numer zgłoszonej reklamacji poprzez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.
Oczywiście, że dział techniczny nie stwierdził nieprawidłowości - zostałem powiadomiony przez telefon, że nie są w stanie rozróżnić pakietów pochodzących bezpośrednio od aplikacji oraz tych pochodzących od reklamodawców w aplikacji. A skoro nie są w stanie potwierdzić technicznie czy usługa działa prawidłowo czy nie to stwierdzili, że te wszystkie znikające GB (6-7GB) to są same reklamy. To nie jest profesjonalne podejście tych osób, a raczej brak odpowiednich kompetencji. Nie wspomne o tym, że podobno wysłali wiadomość do mnie, której nigdy nie otrzymałem...


Złożyłem reklamacje telefonicznie, ale dostałem tylko SMSa z potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia. Skąd mam wziąć nr tej reklamacji?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

wawraf,
wawraf pisze:Złożyłem reklamacje telefonicznie,
przekazałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrzejken
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 wrz 2017, o 11:03

Re: Pakiet internetowy

Post autor: andrzejken »

To się podepnę-Posiadam taryfę rodzinną (+ jeszcze dwa numery)a w tym 20 gb internetu.Ostatnio córka powiedziała że nie ma już internetu i dostała smsa od plusa że lte.... się skończyło.Zalogowałem się na plus oneline a tam jest -u córki internet wyczerpany,u żony jeszcze odrobina a u mnie ponad 19 gb.W identycznej kolejności jak wyżej pisałem to ja najmniej zużywam internetu,a musiałem zapłacić i doładować córce mimo że to zdaje się pakiet rodzinny i jakiś podział równy powinien być.Pisałem na bok plus,ale nie mam do tej pory odpowiedzi.Możecie pomóc?
klaudiana
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 lis 2017, o 20:51

Re: Pakiet internetowy

Post autor: klaudiana »

andrzejken pisze:To się podepnę-Posiadam taryfę rodzinną (+ jeszcze dwa numery)a w tym 20 gb internetu.Ostatnio córka powiedziała że nie ma już internetu i dostała smsa od plusa że lte.... się skończyło.Zalogowałem się na plus oneline a tam jest -u córki internet wyczerpany,u żony jeszcze odrobina a u mnie ponad 19 gb.W identycznej kolejności jak wyżej pisałem to ja najmniej zużywam internetu,a musiałem zapłacić i doładować córce mimo że to zdaje się pakiet rodzinny i jakiś podział równy powinien być.Pisałem na bok plus,ale nie mam do tej pory odpowiedzi.Możecie pomóc?
Witam, z tego co wiem taryfa rodzinna to internet współdzielony a zasada jest "kto pierwszy ten lepszy" dlatego internet powinien być cały wykorzystany. Chyba ze Pańska córka ma ustawiony limit w telefonie to trzeba by było to zmienić. W regulaminie z reszta jest o tym o tym zapis.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

andrzejken,
- mam wrażenie, że u Ciebie to współdzielenie nie zostało nadane na tych umowach dodatkowych i cały pakiet internetowy został tylko na umowie głównej. Najlepiej będzie jeśli wyślesz w tej sprawie maila na bok@plus.pl - wtedy konsultant mógłby to sprawdzić, jak to wygląda na koncie w systemie. Jeśli podasz nam później tutaj numer zgłoszenia, to przyśpieszymy weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrzejken
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 wrz 2017, o 11:03

Re: Pakiet internetowy

Post autor: andrzejken »

Napisałem i dostałem automatyczną na razie odpowiedź [Zagadnienie: 171120-001809] ,może to coś przyśpieszy?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

andrzejken,
- dziękuję, poprosiłam już o przyśpieszenie :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrzejken
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 wrz 2017, o 11:03

Re: Pakiet internetowy

Post autor: andrzejken »

Bardzo dziękuję.Po południu dzwonił konsultant i sprawa jest już w zasadzie załatwiona.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

andrzejken,
- cieszę się, że sprawa się już wyjaśniła. W razie czego, gdyby coś się działo jeszcze, to daj znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alexander
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 30 lis 2017, o 04:28

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Alexander »

Dzień dobry. Mam identyczną sytuację z pakietem Social Free w Plush Abo. Jest, ale jakoby go nie było. Instagram pomniejsza dane konsekwentnie przy każdym połączeniu. Łączę się przez dedykowaną aplikację. Przed odpaleniem Instagrama, łączę się przez domowe WiFi i sprawdzam w aplikacji online ilość danych w pakiecie głównym. Następnie uruchamiam transmisję danych przez sieć komórkową i Instagram. Po każdej wizycie na Instagramie danych ubywa. Kilka razy zapisałem nawet ile było przed, a ile po. Napisałem reklamację, bo problem dotyczy dwóch numerów. Podałem kilka przykładowych połączeń, gdzie dane nie powinny zostać pobrane. Odpowiedź, że wszystko jest rozliczane prawidłowo. Ręce mi opadły... Podałem konkretne połączenia. Problem występuje nadal. Na jakiej podstawie stwierdzono, że jest prawidłowo? Zero argumentów. Przecież operator ma dostęp do konkretnych logów użytkownika, czyli kiedy z jakim IP/domeną się łączył i ile przetransferował. Pakiet działał prawidłowo przed wprowadzeniem dodatkowej paczki gigabajtów dla roamingu regulowanego w ramach UE. Proces ten przebiegał z bólem i system przez dłuższy czas wykazywał bzdury, gdy sprawdzało się ceny roamingowe, czy to poprzez sms, czy połączenie na numer 605 020 010. Gdy to się uspokoiło, czyli tak w połowie lipca, zaczął się problem z Social Free, czyli konsumowanie danych, które zgodnie z regulaminem usługi, nie powinny być pobierane. Może to przypadkowa zbieżność czasowa, ale mam wrażenie, że implementacja Roam Like At Home wpłynęła na Social Free. Pakiet społecznościowy działał wcześniej dobrze, nawet na numerze tymczasowym nie pobierało danych, połączenia były wykazywane w bieżącym użyciu, ale nie były odejmowane z głównego pakietu. Teraz są. Czy naprawdę tego problemu nikt nie jest w stanie rozwiązać?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Alexander,

prześlij mi proszę numer telefonu, którego opisana kwestia dotyczy poprzez ten formularz. Zobaczę, co da się w Twojej sprawie zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrzejken
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 wrz 2017, o 11:03

Re: Pakiet internetowy

Post autor: andrzejken »

Witam Ponownie.Niestety internet mam dalej nie podzielony.7 grudnia dostałem źle naliczoną fakturę przez co zalogowałem się na swoje konto i się okazało że internet dalej jest nie współdzielony.Zadzwoniłem ,miła pani przyjeła reklamacje na źle naliczony abonament (nie dostałem upustu -reklamacja trochę potrwa,ale przyznała mi racje i stwierdziła że na pewno to będzie załatwione) i przy okazji powiedziała że w ciągu dnia powinien być w końcu ten internet 'podzielony'.Teraz sprawdziłem (córka zaczęła narzekać znowu) że dalej prawie 20 gb pakietu mam ja.Niestety numeru sprawy nie pamiętam-miałem nadzieję że to już na sobotę będzie załatwione.Czy możecie pomóc zakończyć tą sprawę definitywnie?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj andrzejken,

przepraszam za napotkane niedogodności. Poprosiłam Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrzejken
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 wrz 2017, o 11:03

Re: Pakiet internetowy

Post autor: andrzejken »

Witam.Tym razem chyba się udało,ale chcę się upewnić.Po zalogowaniu na swoje konto mam w pakietach pod pozostało jeszcze.. 18,20gb.Jak kliknę zmień i wybiorę zalogowanie do tel.córki czy żony to w pakietach po ich własnych przydziałach z wymienionym ich numerem jest też na końcu też dopisany pakiet podstawowy z moim numerem i pozostało jeszcze... 18,20gb.Czy to już znaczy że jest współdzielenie?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

Witam andrzejken,
andrzejken pisze:Czy to już znaczy że jest współdzielenie?
tak. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ