Pakiet internetowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pakiet internetowy
misiek125,
- w jaki sposób sprawdzałeś zużycie?
- w jaki sposób sprawdzałeś zużycie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
za pomocą aplikacji plus online. co jakis czas zdarza mi się przeglądać kontrolnie zużycie. od razu rzuciło się w oczy dużo niższa wartość i to w 1. dniu obowiązywania nowego pakietu...
następnie w szczegółach połączeń internetowych zużycie 443 MB o godz. 19:02...
następnie w szczegółach połączeń internetowych zużycie 443 MB o godz. 19:02...
Re: Pakiet internetowy
misiek125,
- najbardziej prawdopodobną przyczyną zużycia danych jest aktualizacja aplikacji.
Informacje o tym, która aplikacja zużywa najwięcej danych możesz zweryfikować przez menu telefonu Ustawienia->Licznik danych. Dane te nie są może dokładne (nie ma rozbicia na sesje: dane wysłane/odebrane i inny przelicznik, nie co 100 KB), ale orientacyjnie dowiesz, się na co poszło najwięcej jednostek z Twojego pakietu.
Jeśli uważasz, że rozliczenie jest nieprawidłowe, to po wystawieniu faktury za ten okres, możesz złożyć reklamację.
- najbardziej prawdopodobną przyczyną zużycia danych jest aktualizacja aplikacji.
Informacje o tym, która aplikacja zużywa najwięcej danych możesz zweryfikować przez menu telefonu Ustawienia->Licznik danych. Dane te nie są może dokładne (nie ma rozbicia na sesje: dane wysłane/odebrane i inny przelicznik, nie co 100 KB), ale orientacyjnie dowiesz, się na co poszło najwięcej jednostek z Twojego pakietu.
Jeśli uważasz, że rozliczenie jest nieprawidłowe, to po wystawieniu faktury za ten okres, możesz złożyć reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Więc właśnie o to chodzi, że jakąkolwiek aktualizację jakiejkolwiek aplikacji wykluczam - wszelkie ustawienia automatyzujące updaty w Google Play są przeze mnie świadomie wyłączone. Google Play monituje mi tylko jakie aktualizacje są do pobrania i zainstalowania, a ja ich pobieranie inicjuję ręcznie. Przejrzałem skrupulatnie również ustawienia wszystkich zainstalowanych aplikacji, w tym pobieranie definicji programu antywirusowego. W Google Play brak było na wykazie aplikacji zaktualizowanych w dniu 05.09. - robiłem je kilka dni wcześniej w ramach jeszcze starego pakietu. No i większość dnia telefon był na WiFi. Zero youtuba czy innych multimediów. Godzina zużycia również nie pokrywa się z użytkownaniem telefonu (siedząc w gościach nie korzystam )
Ponadto zużycie zostało przeze mnie zauważone już 06. września, tj. na drugi dzień i od razu dzwoniłem na BOK, tam jednak Konsultant nie bardzo był w stanie cokolwiek zrobić i sprawdzić, sugerując właśnie odczekanie do końca okresu rozliczeniowego i złożenie reklamacji. Uważam jednak, że im szybciej i bliżej kwestionowanego terminu czyli 05.09. tym lepiej, stąd w ubiegłym tygodniu niezwłoczna moja reakcja.
Ponadto zużycie zostało przeze mnie zauważone już 06. września, tj. na drugi dzień i od razu dzwoniłem na BOK, tam jednak Konsultant nie bardzo był w stanie cokolwiek zrobić i sprawdzić, sugerując właśnie odczekanie do końca okresu rozliczeniowego i złożenie reklamacji. Uważam jednak, że im szybciej i bliżej kwestionowanego terminu czyli 05.09. tym lepiej, stąd w ubiegłym tygodniu niezwłoczna moja reakcja.
Re: Pakiet internetowy
misiek125,
- na co zostały wykorzystane jednostki z Twojego pakietu, możesz (orientacyjnie) zweryfikować przez menu "Licznik danych" w Twoim telefonie. My nie mamy wglądu do takich danych.
Jeśli coś będzie nie tak, to pozostaje reklamacja.
- na co zostały wykorzystane jednostki z Twojego pakietu, możesz (orientacyjnie) zweryfikować przez menu "Licznik danych" w Twoim telefonie. My nie mamy wglądu do takich danych.
Jeśli coś będzie nie tak, to pozostaje reklamacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Chciałem tylko zwrócić uwagę, że aplikacji "plus online" zdarza się przekłamywać dane. Miałem przypadki, że danego dnia pokazywało mi np. że mam jeszcze 0,5GB (z 1GB pakietu) a następnego dnia że mam jeszcze 0,7GB i ten drugi odczyt był prawidłowy. Tak że proszę brać z dystansem te odczyty...
Re: Pakiet internetowy
Cześć,
Mam problem z moim internetem mobilnym LTE.
9go powinien mi się odnowić pakiet. Tymczasem nadal mam ograniczona prędkość. W czym problem? Z kim się mogę skontaktować?
Mam problem z moim internetem mobilnym LTE.
9go powinien mi się odnowić pakiet. Tymczasem nadal mam ograniczona prędkość. W czym problem? Z kim się mogę skontaktować?
Re: Pakiet internetowy
Witaj Hanys87,
- sprawdzałeś może działanie karty SIM w innym urządzeniu?
- sprawdzałeś może działanie karty SIM w innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Tak. Sprawdziłem. Problem nadal taki sam. Internet ledwo chodzi. W centrum Katowic, gdzie nigdy nie było problemu. W telefonie bezproblemowo.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy
Hanys87,
jaki APN masz ustawiony, w jakim urządzeniu znajduje się karta SIM?
jaki APN masz ustawiony, w jakim urządzeniu znajduje się karta SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
W smartfonie. Sprawdzałem na dwóch różnych i na obu nie działa. Na drugiej karcie sim wszystko działa normalnie i mam internet LTE bez problemu.
EDYCJA:
Dzięki za podpowiedź. APN jakimś cudem się przestawil i to była przyczyna problemu. Po wpisaniu w nazwie "internet" problem się rozwiązał :)
EDYCJA:
Dzięki za podpowiedź. APN jakimś cudem się przestawil i to była przyczyna problemu. Po wpisaniu w nazwie "internet" problem się rozwiązał :)
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2017, o 10:19 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty- post pod postem
Powód: połączono posty- post pod postem
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy
Hanys87,
super. Dzięki za wiadomość.Hanys87 pisze:problem się rozwiązał :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pakiet Social free - nie działa!
Cześć,
zauważyłem, że korzystając z mediów społecznościowych (aplikacje Instagram, Facebook) gb schodzą z podstawowego pakietu, tak jakby pakiet Social free nie działał.
Żeby było zabawniej na infolinii dostałem info, że to jest pakiet stażowy i jest aktywowany po 3msc. Po rozmowie spojrzałem do umowy i oczywiście okazało sie to nieprawdą a pakiet powinien być aktywowany natychmiast. Po kolejnej rozmowie dowiedziałem się, że jednak pakiet jest aktywowany ale Pan nie może mi pomóc i muszę czekać na koniec okresu rozliczeniowego i wtedy złożyc reklamacje. :(
Mam duet w Plush Abo - problem dotyczył głównie drugiego nr tel, który jest wykorzystywany właśnie przede wszystkim do obserwowania mediów społecznościowych i z zainastalowego licznika danych wynikało, że właściwie używane były tylko aplikacje Instagram oraz Facebook.
Żeby to potwierdzić sprawdziłem stan gb na pierwszym tel. w aplikacji plusa, zainstalowałem aplikacje instagram i zacząłem surfować uzywając tylko jej - po pewnym czasie sprawdziłem zużycie danych tej konkretnej aplikacji i ponownie stan gb w aplikacji plusa - stan zmniejszył się o wykorzystane dane z tej aplikacji.
Długa historia, ale mam nadzieję, że wyjaśniłem wszystko i nie będzie niedomówień.
Da się to jakoś nprawić/sprawdzić poprawność działania tego pakietu? Nie chciałbym z każdym miesiącem wydzwaniać i reklamowac tego.
Pozdrawiam,
Rafał
zauważyłem, że korzystając z mediów społecznościowych (aplikacje Instagram, Facebook) gb schodzą z podstawowego pakietu, tak jakby pakiet Social free nie działał.
Żeby było zabawniej na infolinii dostałem info, że to jest pakiet stażowy i jest aktywowany po 3msc. Po rozmowie spojrzałem do umowy i oczywiście okazało sie to nieprawdą a pakiet powinien być aktywowany natychmiast. Po kolejnej rozmowie dowiedziałem się, że jednak pakiet jest aktywowany ale Pan nie może mi pomóc i muszę czekać na koniec okresu rozliczeniowego i wtedy złożyc reklamacje. :(
Mam duet w Plush Abo - problem dotyczył głównie drugiego nr tel, który jest wykorzystywany właśnie przede wszystkim do obserwowania mediów społecznościowych i z zainastalowego licznika danych wynikało, że właściwie używane były tylko aplikacje Instagram oraz Facebook.
Żeby to potwierdzić sprawdziłem stan gb na pierwszym tel. w aplikacji plusa, zainstalowałem aplikacje instagram i zacząłem surfować uzywając tylko jej - po pewnym czasie sprawdziłem zużycie danych tej konkretnej aplikacji i ponownie stan gb w aplikacji plusa - stan zmniejszył się o wykorzystane dane z tej aplikacji.
Długa historia, ale mam nadzieję, że wyjaśniłem wszystko i nie będzie niedomówień.
Da się to jakoś nprawić/sprawdzić poprawność działania tego pakietu? Nie chciałbym z każdym miesiącem wydzwaniać i reklamowac tego.
Pozdrawiam,
Rafał
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2017, o 11:44 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
Witaj wawraf,
a jak wygląda kwestia transmisji danych ewentualnych aplikacji i procesów działających w tle?
a jak wygląda kwestia transmisji danych ewentualnych aplikacji i procesów działających w tle?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Nie wiem czy zrozumiałem pytanie, ale licznik danych pokazuje zużycie aplikacji i procesów - tak jak wspomniałem dane są zużywane głównie przez aplikacje społecznościowe. Poza tym z tego co widzę procesy działające w tle (jak np dane pogodowe) pobierają dane rzędu kb a nie gb.Marta_Plus pisze:Witaj wawraf,
a jak wygląda kwestia transmisji danych ewentualnych aplikacji i procesów działających w tle?
Ponadto eksperyment ze sprawdzeniem pobierania danych z podstawowego pakietu przez Instagram również potwierdza się w przypadku ograniczenia danych w tle.
Na dzień dzisiejszy wygląda to tak: Pakiet podstawowy: 0/10gb. Licznik pokazuje ~10gb zużytych, w tym ~6gb aplikacja Instagram. Wszystko dla bieżącego okresu rozliczeniowego. Trudno w tym przypadku znaleźć inne wytłumaczenie jak brak poprawnego działania Social free. Nie wiem jak to sie odbywa od strony technicznej w sieci, ale zdecydowanie coś tutaj nie działa.