Pakiet internetowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 lip 2016, o 20:13
Teoretyczne zużycie danych
Witam,
4 marca dostałem sms-a "Wykorzystano 100% limitu w ramach pakietu podstawowego"
Internet delikatnie pisząc zwolnił.
Problem w tym, że od pierwszego marca zużyłem jakieś 500 mb (w pakiecie mam 5 gb).
Mało tego, w ustawieniach>zarządzanie transmisją danych mam do wykorzystania jeszcze ponad 4 gb LTE, więc wszystko się "teoretycznie" zgadza.
Praktycznie nie mam internetu.
O co chodzi?
Pakiet taryfowy to JA + 49,99/89,98
4 marca dostałem sms-a "Wykorzystano 100% limitu w ramach pakietu podstawowego"
Internet delikatnie pisząc zwolnił.
Problem w tym, że od pierwszego marca zużyłem jakieś 500 mb (w pakiecie mam 5 gb).
Mało tego, w ustawieniach>zarządzanie transmisją danych mam do wykorzystania jeszcze ponad 4 gb LTE, więc wszystko się "teoretycznie" zgadza.
Praktycznie nie mam internetu.
O co chodzi?
Pakiet taryfowy to JA + 49,99/89,98
Ostatnio zmieniony 7 mar 2017, o 08:42 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy
Witaj sven22,
Dane wyświetlane w Twoim urządzeniu są orientacyjne i mogą nie zliczać odrębnie wysyłanych i odebranych danych. Za jaki okres rozliczeniowy otrzymujesz fakturę?
jeśli dostałeś powiadomienie, że zużyłeś 100 % limitu, to tak jest.sven22 pisze:dostałem sms-a "Wykorzystano 100% limitu w ramach pakietu podstawowego"
Dane wyświetlane w Twoim urządzeniu są orientacyjne i mogą nie zliczać odrębnie wysyłanych i odebranych danych. Za jaki okres rozliczeniowy otrzymujesz fakturę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Nie mam pojęcia, umowę podpisałem 04.01.2017,
16.01 Przyszła pierwsza faktura,
13.02 Druga faktura (którą opłaciłem 18.02)
27.02 dostałem sms-a z informacją, że wykorzystałem 80% limitu podstawowego.
4.03 ten sam sms tylko że 100% zostało zużyte. Od tej pory internetu praktycznie nie ma.
Nowej faktury również jeszcze nie otrzymałem.
16.01 Przyszła pierwsza faktura,
13.02 Druga faktura (którą opłaciłem 18.02)
27.02 dostałem sms-a z informacją, że wykorzystałem 80% limitu podstawowego.
4.03 ten sam sms tylko że 100% zostało zużyte. Od tej pory internetu praktycznie nie ma.
Nowej faktury również jeszcze nie otrzymałem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy
sven22,
informację, jaki masz okres rozliczeniowy znajdziesz na fakturze.
Jeśli otrzymałeś SMS-y z informacją o wykorzystaniu pakietu internetowego, to zapewne tak jest. Pakiet odnowi się wraz z nowym okresem rozliczeniowym.
informację, jaki masz okres rozliczeniowy znajdziesz na fakturze.
Jeśli otrzymałeś SMS-y z informacją o wykorzystaniu pakietu internetowego, to zapewne tak jest. Pakiet odnowi się wraz z nowym okresem rozliczeniowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Prośba!!!
Witam!
Czy mógłbym prosić o uruchomienie nielimitowanego pakietu internetu w kraju oraz paczki internetu za granicą orientalnej 10MB i wyłączenie poczty głosowej na moim abonamencie?
Pozdrawiam
Piotr
Czy mógłbym prosić o uruchomienie nielimitowanego pakietu internetu w kraju oraz paczki internetu za granicą orientalnej 10MB i wyłączenie poczty głosowej na moim abonamencie?
Pozdrawiam
Piotr
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, o 10:38 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat
Powód: połączono wątki- ten sam temat
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
Witaj piotr_zaw,
rozumiem, że chcesz uruchomić Nielimitowany Internet LTE? Napisz proszę, jaki plan cenowy posiadasz na swoim numerze? Pakiet Orientalny włączysz SMS-em wysłanym pod bezpłatny numer 2601 o treści: AKT ORIENT1. Pocztę Głosową wyłączysz również SMS-em, o treści DEAKT PS wysłanym pod powyższy numer.
rozumiem, że chcesz uruchomić Nielimitowany Internet LTE? Napisz proszę, jaki plan cenowy posiadasz na swoim numerze? Pakiet Orientalny włączysz SMS-em wysłanym pod bezpłatny numer 2601 o treści: AKT ORIENT1. Pocztę Głosową wyłączysz również SMS-em, o treści DEAKT PS wysłanym pod powyższy numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
ja+ 49,99zł... a przy okazji, czy możecie mi zmienić adres e-mail? Dane mogę podać na wiadomości prywatnej.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
piotr_zaw,
dziękuję za informację. Usługę możesz aktywować według instrukcji podanej tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4738
dziękuję za informację. Usługę możesz aktywować według instrukcji podanej tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4738
Proszę doprecyzuj, jakiego adresu e-mail ma dotyczyć zmiana? Czy chodzi o ten adres na naszym forum?piotr_zaw pisze:czy możecie mi zmienić adres e-mail?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Chodzi mi o e-mail, który jest przypisany do moich danych na abonamencie - już nie mam do niego dostępu i chciałem go zmienić.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
piotr_zaw,
rozumiem. Zmiany adresu e-mail możesz zatem dokonać samodzielnie za pośrednictwem aplikacji Plus online lub przez nasz nasz kanał autoryzowany: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie.
rozumiem. Zmiany adresu e-mail możesz zatem dokonać samodzielnie za pośrednictwem aplikacji Plus online lub przez nasz nasz kanał autoryzowany: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 6 lip 2017, o 20:15
Re: Pakiet internetowy
Witam.Czy pakiety internetowe "non stop" w abonamencie mozna wykorzystac w roamingu na terenie UE ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
Witaj ssddbuziaczek,
Tak, natomiast wielkość Pakietu Roamingowego DATA zależy od wysokości abonamentu/pakietu kwotowego uiszczanego przez Abonenta. Wykorzystywanie go będzie równolegle pomniejszało liczbę dostępnych w kraju jednostek. Po przekroczeniu limitu przyznanego w UE, będziesz rozliczany według stawki 0,04 zł za 1 MB. Szczegóły działania Pakietu Roamingowego DATA, jego wielkość znajdziesz w dokumencie „Taryfa europejska dla postpaid” na stronie: https://www.plus.pl/documents/16/bbf5e0 ... stpaid.pdfssddbuziaczek pisze:Czy pakiety internetowe "non stop" w abonamencie mozna wykorzystac w roamingu na terenie UE ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Witam. Posiadam taryfę Ja+ 59,99 i właśnie skończył mi się moj pakiet internetowy. Próbowałem już dwóch sposobów by sobie go zwiększyć, ale mam info, że nie mogę. Smsem AKT3 na 2601 nie dziala, a jak wejdę na Plus Online to mam info, że pakiety nie są aktywne. Jakiej komendy mam użyć?
Re: Pakiet internetowy
Witaj Ipo,
- Transfer możesz przywrócić wykupując jeden z pakietów Plus Internet Extra. Informacje na ich temat znajdziesz tutaj.
- Transfer możesz przywrócić wykupując jeden z pakietów Plus Internet Extra. Informacje na ich temat znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Chciałbym prosić o sprawdzenie poprawności rozliczania pakietu internetowego w abonamencie.
Pakiet w wysokości 5GB, odnowiony 05.09.2017 (okres rozliczeniowy od 05. do 04. dnia miesiąca) i juz w pierwszym dniu nowego pakietu wg wykazu zużycia, o godzinie 19:02 zużyłem z pakietu prawie 450 MB! Sytuacja taka jest niemożliwa - telefon nie był używany z intensywnością użycia aż takiej ilości danych, większość dnia połączony był przez wifi, nie miało miejsca również żadne streamowanie multimediów, ani aktualizowanie aplikacji. Zaznaczam, że jestem świadomym użytkownikiem internetu, systemu Android i ustawień aplikacji, zatem wykluczam jakiekolwiek pobieranie takiej ilości danych w tle bez mojej wiedzy.
O weryfikację zwracam się również z takiego powodu, że wcześniej (w tym w czasie kiedy numer był jeszcze w ofercie prepaid) zdarzyło się raz czy dwa podobna sytuacja, która wyniknęła z błędu systemu.
Pozdrawiam
Pakiet w wysokości 5GB, odnowiony 05.09.2017 (okres rozliczeniowy od 05. do 04. dnia miesiąca) i juz w pierwszym dniu nowego pakietu wg wykazu zużycia, o godzinie 19:02 zużyłem z pakietu prawie 450 MB! Sytuacja taka jest niemożliwa - telefon nie był używany z intensywnością użycia aż takiej ilości danych, większość dnia połączony był przez wifi, nie miało miejsca również żadne streamowanie multimediów, ani aktualizowanie aplikacji. Zaznaczam, że jestem świadomym użytkownikiem internetu, systemu Android i ustawień aplikacji, zatem wykluczam jakiekolwiek pobieranie takiej ilości danych w tle bez mojej wiedzy.
O weryfikację zwracam się również z takiego powodu, że wcześniej (w tym w czasie kiedy numer był jeszcze w ofercie prepaid) zdarzyło się raz czy dwa podobna sytuacja, która wyniknęła z błędu systemu.
Pozdrawiam