Pakiet internetowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
wislak80
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 cze 2018, o 12:58

Pakiet internetowy 0,5GB - dezaktywacja

Post autor: wislak80 »

Witam,
chciałbym zdezaktywować pakiet internetowy 0,5GB za 10 zł netto miesięcznie, moja taryfa to PLUS.5. Co muszę zrobić, aby wykonać tę czynność?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 cze 2018, o 13:35 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj wislak80,
- pakiet ten możesz wyłączyć poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: S na bezpłatny numer 2601.

EDIT:
uzupełnienie - w nowszych odsłonach promocji, pakiet ten wyłącza się komendą DEZAKT PINS na bezpłatny numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wislak80
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 cze 2018, o 12:58

Re: Pakiet internetowy

Post autor: wislak80 »

Ewa_Plus pisze:Witaj wislak80,
- pakiet ten możesz wyłączyć poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: S na bezpłatny numer 2601.

EDIT:
uzupełnienie - w nowszych odsłonach promocji, pakiet ten wyłącza się komendą DEZAKT PINS na bezpłatny numer 2601.
Dziękuję za odpowiedź. Niestety żaden z podanych sposobów nie działa, otrzymuję wiadomość zwrotną o błędnej treści wiadomości. Czy jest jakiś inny sposób, aby pakiet dezaktywować?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

wislak80,
- w takim razie potrzebna będzie weryfikacja Twojego konta w systemie, żeby sprawdzić co się zadziało.
W związku z tym proszę Cię o opisanie sytuacji w mailu i wysłanie go na adres bok@plus.pl. Poza numerem telefonu podaj tam również swoje hasło (Plus Kod 5) lub dane umożliwiające weryfikację (imię i nazwisko, PESEL).
Jeśli podrzucisz nam tutaj numer zgłoszenia (będzie zaczynał się od #...) to przyśpieszymy weryfikację.
Oczywiście można też w tej sprawie zadzwonić do Działu Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kejmil
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 lip 2018, o 10:59

Odnowa pakietu

Post autor: Kejmil »

Witam, w poprzednim okresie wykorzystałem cały internet. Dostalem SMS, że okres rozliczeniowy konczy się 10. Lipca, faktura została opłacona w terminie, zatem powinien zacząć sie nowy okres z nowym internetem juz 11. Lipca, jest juz 12 i wciaz działam na ograniczonym internecie. Co jest nie tak?
Ostatnio zmieniony 12 lip 2018, o 12:00 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Kejmil,
- nie mamy takiego okresu rozliczeniowego, który kończyłby się 10 dnia miesiąca. Być może był to SMS informujący o terminie zapłaty lub o wystawieniu faktury?
Jeśli chodzi Internet, to czy próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon, albo sprawdzić działanie karty SIM w innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mati201
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 22 sie 2018, o 22:13

Zmiana pakietu

Post autor: mati201 »

Witam. W abonamencie mam dwa telefony. Jeden swoj i drugi mojego brata. Moj telefon ma ten pakiet 2GB Internetu Non-Stop a brata 12GB... Przy podpisywaniu umowy nie zwracalem na to uwagi, zawsze przeciez mozna sie zamienic numerami. Jednak to nie jest takie proste. Moje pytanie brzmi: czy mozna "zamienic" te pakiety tak, zeby wlasnie moj numer mial 12GB a brata 2GB? W zasadzie place nadal tyle samo a zmienia sie tylko pakiet internetowy przydzielony do numerow.
W najgorszym wypadku czy jest możliwe zmiana pakietu wlasnie na 12GB i jesli tak to ile wiecej bede musial zaplacic?

Prosze o wytlumaczenie i odpowiedz.
Dziekuje z gory.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2018, o 10:29 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj mati201,

wielkość przyznanego pakietu internetowego wynika z warunków promocji/umowy, więc zwykle nie ma możliwości takiej modyfikacji, o której piszesz.
mati201 pisze:W najgorszym wypadku czy jest możliwe zmiana pakietu wlasnie na 12GB i jesli tak to ile wiecej bede musial zaplacic?
Podaj mi proszę pełną nazwę promocji (czy kod promocji), w której podpisałeś umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
clavicula71
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13

Re: Pakiet internetowy

Post autor: clavicula71 »

wislak80 pisze:
Ewa_Plus pisze:Witaj wislak80,
- pakiet ten możesz wyłączyć poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: S na bezpłatny numer 2601.

EDIT:
uzupełnienie - w nowszych odsłonach promocji, pakiet ten wyłącza się komendą DEZAKT PINS na bezpłatny numer 2601.
Dziękuję za odpowiedź. Niestety żaden z podanych sposobów nie działa, otrzymuję wiadomość zwrotną o błędnej treści wiadomości. Czy jest jakiś inny sposób, aby pakiet dezaktywować?
Mam podobną sytuację. Czy czasami nie powinno być: DEAKT PINS - literówka w umowie? Wysłałem SMSa o takiej treści i otrzymałem odpowiedź, że usługa jest już nieaktywna. Mam nadzieje, że skutecznie dezaktywowałem usługę.

Pozdrawiam Adam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

clavicula71,

w jakiej promocji została zawarta umowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
clavicula71
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13

Re: Pakiet internetowy

Post autor: clavicula71 »

Umowa zawarta w promocji: PLUS 10. (SFERIA)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

clavicula71,

właściwa komenda to: DEZAKT PINS. Czy masz możliwość sprawdzenia statusu usługi w aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
clavicula71
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13

Re: Pakiet internetowy

Post autor: clavicula71 »

Nie mam w ogóle takiej usługi w wykazie usług i pakietów, ani możliwości aktywacji ani dezaktywacji.
Wspomnę, że jestem klientem PLUSA od początku grudnia i funkcjonuje na razie na numerze tymczasowym.
Właściwy numer przeniesie się 1 stycznia.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

clavicula71,
clavicula71 pisze:Wspomnę, że jestem klientem PLUSA od początku grudnia i funkcjonuje na razie na numerze tymczasowym.
Ten fakt nie ma znaczenia przy zarządzaniu usługą (w Twojej promocji, korzystanie z Pakietu Internetowego Non Stop 0,5 GB przez okres 30 dni od jego aktywacji powinno być bezpłatne). Prześlij proszę zgłoszenie z opisem sytuacji poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant, który ma wgląd do Twojego konta, dokładnie zweryfikuje warunki promocji i pomoże w rozwiązaniu sprawy. Podaj mi potem numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
clavicula71
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13

Re: Pakiet internetowy

Post autor: clavicula71 »

Na moje zgłoszenie otrzymałem tylko odpowiedź, że nie mam aktywnego pakietu pakiet 500 MB.
Nie wiem czy był w ogóle kiedykolwiek aktywowany :)
W panelu online nie ma możliwości aktywowania i dezaktywowania pakietów wymienionych w umowie: Internetowego Non Stop 0,5 GB i pakietu 120 minut międzynarodowych w UE, za to są pakiety atlantyckie i orientalne. Może warto to zmienić?

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ