Czy chodzi Ci o uzyskanie rozwiązania reklamacji? Odpowiedź otrzymałbyś tylko jedną, gdyż do przedstawionego stanowiska ustosunkowuje się Dział Reklamacji.Kily pisze:Nie wiem czy proces reklamacyjny można załatwiać z poziomu 2 żródeł czyli poprzez konsultanta i poprzez to forum, Nie pisałem dlatego, że chciałem uniknąć 2 różnych odpowiedzi co jest niejako w standardzie udzielania informacji przez firmę plus użytkownikom. Dodam tylko, że są to 2 wykluczające sie odpowiedzi. Przypadek? Nie sądze
Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
Kily zatem Twoja reklamacja została już rozpatrzona, bo piszesz o jej zamknięciu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
Tak moja reklamacja została rozpatrzona w sposób następujący:
uznano, że nie wiadomo czego ja chcę, gdyż wszystko jest jak najbardziej w porządku, że najpierw przyznano mi rabat a poźniej dociążono bo jednak rabat przyznany został błędnie, temat wprowadzania użytkownika w błąd bo jak nazwać to, iż jeden konsultant najpierw mówi, że taka sytuacja to błąd systemau i mówi wprost by płacić standardową kwotę a 2 konsultant nie mówi nic, trzeci odsyla mnie do działu należności w którym tez nic sie nie dowiedziałem, dział należności ponownie odsyła mnie do konsultanta, który mówi że to może być błąd systemu i być może musze to zapłacić jednak nie powinienem gdyż mam tą kwotę umożoną
w związku z powyższym nie mam zamiaru podpisywania kolejnej umowy z firmą, która nawet nie potrafi zająć jednego stanowiska w sprawie
o wywiązywaniu się z warunków umowy już nawet nie będę sie rozpisywał gdyż wszystko opisałem w pierwszym poście
dlatego proszę szanownych specjalistów o odpowiedzi na postawione w jednym z powyższych postów pytania dotyczące nieprzedłużania umowy oraz okresu w jakim muszę złożyc wypowiedzenie
uznano, że nie wiadomo czego ja chcę, gdyż wszystko jest jak najbardziej w porządku, że najpierw przyznano mi rabat a poźniej dociążono bo jednak rabat przyznany został błędnie, temat wprowadzania użytkownika w błąd bo jak nazwać to, iż jeden konsultant najpierw mówi, że taka sytuacja to błąd systemau i mówi wprost by płacić standardową kwotę a 2 konsultant nie mówi nic, trzeci odsyla mnie do działu należności w którym tez nic sie nie dowiedziałem, dział należności ponownie odsyła mnie do konsultanta, który mówi że to może być błąd systemu i być może musze to zapłacić jednak nie powinienem gdyż mam tą kwotę umożoną
w związku z powyższym nie mam zamiaru podpisywania kolejnej umowy z firmą, która nawet nie potrafi zająć jednego stanowiska w sprawie
o wywiązywaniu się z warunków umowy już nawet nie będę sie rozpisywał gdyż wszystko opisałem w pierwszym poście
dlatego proszę szanownych specjalistów o odpowiedzi na postawione w jednym z powyższych postów pytania dotyczące nieprzedłużania umowy oraz okresu w jakim muszę złożyc wypowiedzenie
Re: Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
Witaj Kily ,
- wypowiedzenie umowy uznaje się za skuteczne z chwilą doręczenia do Polkomtel Sp. z o.o. oświadczenia o chęci rezygnacji z usług.
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Oświadczenie można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
W sytuacji, gdy oświadczenie zostanie złożone nie później niż na 30 dni przed upływem czasu, na jaki została zawarta umowa, rozwiązanie nastąpi automatycznie po upływie czasu oznaczonego (np. po 12 lub 24 miesiącach).
- wypowiedzenie umowy uznaje się za skuteczne z chwilą doręczenia do Polkomtel Sp. z o.o. oświadczenia o chęci rezygnacji z usług.
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Oświadczenie można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
W sytuacji, gdy oświadczenie zostanie złożone nie później niż na 30 dni przed upływem czasu, na jaki została zawarta umowa, rozwiązanie nastąpi automatycznie po upływie czasu oznaczonego (np. po 12 lub 24 miesiącach).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
O prosze od abonentów to wymagacie poleconych listów , a od siebie to już nie ?Ewa_Plus pisze:
Oświadczenie takie można złożyć ... lub przesłać listem poleconym na adres:
Re: Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
Ewa_Plus dziękuje za informację, mam nadzieje, że po przesłaniu takiego wniosku o rezygnację aktualny numer będę mógł zachować przy przejściu do konkurencji (być może jest jeszcze w Polsce firma, która potrafi wywiązać się ze swoich warunków umowy bez żadnych dziwnych sytuacji i pisania całej litanii reklamacji)
moją rezygnację złoże w najbliższych dniach (chociaż umowa kończy się w sierpniu), liczę że mimo wpłynięcia rezygnacji z takim wyprzedzeniem nasza umowa przestanie obowiązywać bez żadnych dodatkowych przeciągnięć (chcę w to wierzyć)
jeszcze jedna kwestia:
chciałbym (i to uczynię) wszystkie moje wpisy dotyczące działań firmy plus umieścić (jako przestrogę)na innych poczytnych forach w kraju by ostrzec innych klientów jak i potencjalnie nowych przed działaniami firmy plus
mam nadzieje, że nie będą mi Państwo mieli tego za złe
pozdrawiam
moją rezygnację złoże w najbliższych dniach (chociaż umowa kończy się w sierpniu), liczę że mimo wpłynięcia rezygnacji z takim wyprzedzeniem nasza umowa przestanie obowiązywać bez żadnych dodatkowych przeciągnięć (chcę w to wierzyć)
jeszcze jedna kwestia:
chciałbym (i to uczynię) wszystkie moje wpisy dotyczące działań firmy plus umieścić (jako przestrogę)na innych poczytnych forach w kraju by ostrzec innych klientów jak i potencjalnie nowych przed działaniami firmy plus
mam nadzieje, że nie będą mi Państwo mieli tego za złe
pozdrawiam
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
Kily jeśli jednak, zmienisz zdanie to podaj mi numer telefonu przez ten ten formularz numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
mam jeszcze jedno pytanko
w związku z wprowadzaniem użytkownika w błąd przez firme plus (co zostało udokumentowane na rozmowach z konsultantami) zastanawiam się nad zgłoszenim sprawy do rzecznka praw konsumentów.
Jakie bym musiał powziąć środki by nagrania rozmów z konsultantami zostały mi udostępnione?
w związku z wprowadzaniem użytkownika w błąd przez firme plus (co zostało udokumentowane na rozmowach z konsultantami) zastanawiam się nad zgłoszenim sprawy do rzecznka praw konsumentów.
Jakie bym musiał powziąć środki by nagrania rozmów z konsultantami zostały mi udostępnione?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
Kily, nie udostępniamy takich rozmów, służą tylko do użytku wewnętrznego (np.: rozpatrzenie reklamacji).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
No to czy można sie dowiedzieć w jaki sposób są te reklamacje rozpatrywane?Jakimi firma plus kieruje się przesłankami gdy w treści reklamacji umieszczona jest informacja o tym, że użytkownik zostaje w jednym miesiącu poinformowany przez konsultanta o tym, że zawyżona faktura jest błędem systmowym i użytkownik ma opłacić normalna kwote faktury a następnie w kolejnym miesiącu firma plus ponownie zawyża fakture dalej informując że użytkownik ma niedopłate na koncie. Gdy użytkownik probuje sytuacje wyjaśnic zostaje poinformowany, że może być niedopłata ale "Pan ma to umożone".
To wygląda na wprowadzenie użytkownika w błąd. Chyba, że można to nazwać inaczej. Jak?
Reklamacja zostaje w całości odrzucona. Sytuacji błędnego informowania użytkownika nikt nawet nie starał się wyjaśnić. Dlatego rozważam poinformowanie o sytuacji Rzecznika Praw Konsumenta. A wymienione nagrania mają służyc tylko zaznajomieniu Rzecznika z sytuacją. Chcę uniknąć sytuacji: słowo przeciwko słowu. W przypadku gdyby Rzecznik zgłosił się do Państwa o udostępnienie tych nagrań możecie je Państwo udostępnić?
To wygląda na wprowadzenie użytkownika w błąd. Chyba, że można to nazwać inaczej. Jak?
Reklamacja zostaje w całości odrzucona. Sytuacji błędnego informowania użytkownika nikt nawet nie starał się wyjaśnić. Dlatego rozważam poinformowanie o sytuacji Rzecznika Praw Konsumenta. A wymienione nagrania mają służyc tylko zaznajomieniu Rzecznika z sytuacją. Chcę uniknąć sytuacji: słowo przeciwko słowu. W przypadku gdyby Rzecznik zgłosił się do Państwa o udostępnienie tych nagrań możecie je Państwo udostępnić?
-
- PlusManiak
- Posty: 81
- Rejestracja: 24 sie 2014, o 16:16
Re: Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
Kily na to czy udostepnia rozmowe to odpowiedza pracownicy plusa. Ja natomiast pracuje w innej sieci i wiem ze dzial reklamacji ma w pewnym znaczeniu wieksza range od dzialu obslugii czyli konsultanta z ktorym rozmawiales. Mozesz zlozyc reklamacje na bledna informacje i zazadac odsluchania rozmowy przez dzial reklamacji ale w przypadku uznania reklamacji prawdopodobnie jedyne na co mozesz liczyc to na anulowanie oplaty za polaczenie z konsultantem.
Re: Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
@SyndromWrrr dziękuje za informacje
No moja reklamacja dotyczyła również tej kwestii którą poruszyłes:
@SyndromWrrr czy w sieci w której TY pracujesz jest bardziej profesjonalne podejście do klienta niż to które oferuje firma plus? Na pewno masz w tej kwestii jakieś doświadczenie to zostaw mi proszę informację, rozważę tą sieć po wygaśnięciu umowy z plusem.
No moja reklamacja dotyczyła również tej kwestii którą poruszyłes:
ale w odpowiedzi z działu reklamacji ten punkt został całkowicie pominięty, ani słowem nikt się do tego nie odniósł. Czyli mówiąc wprost zostało to pominięta a reklamacja rozpatrzona wyrywkowo. Czy jest to standardem czy to tylko taki wypadek przy pracy czy jak inaczej można to zrozumieć?Mozesz zlozyc reklamacje na bledna informacje i zazadac odsluchania rozmowy przez dzial reklamacji...
@SyndromWrrr czy w sieci w której TY pracujesz jest bardziej profesjonalne podejście do klienta niż to które oferuje firma plus? Na pewno masz w tej kwestii jakieś doświadczenie to zostaw mi proszę informację, rozważę tą sieć po wygaśnięciu umowy z plusem.
-
- PlusManiak
- Posty: 81
- Rejestracja: 24 sie 2014, o 16:16
Re: Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
Kily . w sieci w ktorej ja pracuje jest gorzej....ehh jak ja lubie pomarańcze ;) jesc oczywiscie ;D
Widzisz reklamacje trzeba umiec pisac w specyficzny sposob, ale w tym wypadku nic nie zyskasz nawet jesli stwierdza ze faktucznie byla bledna info udzielona. Max to zwrot oplaty za polaczenie. Zadna siec nie zrezygnuje z ladnej kasy ktora mozesz im placic jeszcze przez kilkanascie miesiecy.
ps. Ja osobiscie mam plusa i pleya. Zarowno i tu i tu do tej pory spotkalem sie z bardzo dobra obsluga klienta. Ale moze dlatego ze malo do nich dzwonie
Edit;
Kily czy w reklamacji uzyles zwrotu ;
"Zadam odsluchania rozmowy przez dzial reklamacji oraz o ustosunkowania sie do wprowadzenia mnie w blad przez konsultant " ?
Widzisz reklamacje trzeba umiec pisac w specyficzny sposob, ale w tym wypadku nic nie zyskasz nawet jesli stwierdza ze faktucznie byla bledna info udzielona. Max to zwrot oplaty za polaczenie. Zadna siec nie zrezygnuje z ladnej kasy ktora mozesz im placic jeszcze przez kilkanascie miesiecy.
ps. Ja osobiscie mam plusa i pleya. Zarowno i tu i tu do tej pory spotkalem sie z bardzo dobra obsluga klienta. Ale moze dlatego ze malo do nich dzwonie
Edit;
Kily czy w reklamacji uzyles zwrotu ;
"Zadam odsluchania rozmowy przez dzial reklamacji oraz o ustosunkowania sie do wprowadzenia mnie w blad przez konsultant " ?
Re: Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
@SyndromWrrr
w treści reklamacji zawarłem informacje, że proszę o odsłuchanie rozmów oraz ustosunkowanie się do nich.
Niestety nie odniesiono się do mojej prośby.
No to przynajmniej już wiem że pomarańcze są dobre tylko do jedzenia
Gdyby nie to, że realizacja umów przez firme plus jest jaka jest (co opisalem w postach wyżej) też bym do nich nie dzwonił
w treści reklamacji zawarłem informacje, że proszę o odsłuchanie rozmów oraz ustosunkowanie się do nich.
Niestety nie odniesiono się do mojej prośby.
No to przynajmniej już wiem że pomarańcze są dobre tylko do jedzenia
Gdyby nie to, że realizacja umów przez firme plus jest jaka jest (co opisalem w postach wyżej) też bym do nich nie dzwonił
Re: Odradzam sieć PLUS ... i dlaczego
Kily ,
- trudno mi się odnieść do całej sytuacji, ponieważ piszesz zbyt ogólnikowo. Podeślij mi swój numer przez ten formularz podając także swoje dane (imię i nazwisko, adres) oraz opis całej sytuacji. Postaram się wyjaśnić sprawę z Dep. Reklamacji.
- trudno mi się odnieść do całej sytuacji, ponieważ piszesz zbyt ogólnikowo. Podeślij mi swój numer przez ten formularz podając także swoje dane (imię i nazwisko, adres) oraz opis całej sytuacji. Postaram się wyjaśnić sprawę z Dep. Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ