sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodstawnie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
MARC,
- korekty wystawiane są w możliwie najkrótszym terminie.
- korekty wystawiane są w możliwie najkrótszym terminie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Przeniosłem nr tel żony do plusa 20.01.2015, wybrałem jej taką samą taryfę jaką ja miałem.
Dziś otrzymaliśmy pierwszą FV 130,28 1601240507146
Napisałem reklamację w tej sprawie, czy może mi ktoś wyjaśnić skąd wzięła się ta kwota skoro miała mieć 3 miesiące za free. Jedyny koszy to aktywacja 49 na którą oczywiście się zgodziliśmy, cała reszta to jakieś paranoje.
Znów historia zatacza koło i te same problemy co ja miałem powtarzają się u żony.
Dlaczego tak jest ?
Bardzo proszę o wyjaśnienie tej sprawy.
Pozdrawiam
Dziś otrzymaliśmy pierwszą FV 130,28 1601240507146
Napisałem reklamację w tej sprawie, czy może mi ktoś wyjaśnić skąd wzięła się ta kwota skoro miała mieć 3 miesiące za free. Jedyny koszy to aktywacja 49 na którą oczywiście się zgodziliśmy, cała reszta to jakieś paranoje.
Znów historia zatacza koło i te same problemy co ja miałem powtarzają się u żony.
Dlaczego tak jest ?
Bardzo proszę o wyjaśnienie tej sprawy.
Pozdrawiam
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 40
- Rejestracja: 5 sty 2015, o 21:13
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Bo plus to złodzieje mi też dołączyli na 3 fakturach swoje opłaty i nie potrafią się z nich wytłumaczyć czekam do końca umowy i papa
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
MARC a jesteś nam w stanie podać numer zgłoszenie reklamacyjnego?
Bartoszdabrowski sugeruję edycję postu.
Bartoszdabrowski sugeruję edycję postu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Dziś rano otrzymałem tel w tej sprawie.
Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
Szkoda tylko że znów trzeba przez te męki przechodzić zanim cały proces się ustabilizuje.
Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
Szkoda tylko że znów trzeba przez te męki przechodzić zanim cały proces się ustabilizuje.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
MARC mi również jest przykro, że problem się powtórzył. Przepraszam za niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Witam,
Mam podobny problem, o którym pisał tutaj Marc - mianowicie naliczania dodatkowych opłat poza abonamentem - za każdy zwykły SMS wysłany na krajowe sieci komórkowe naliczana jest opłata 0,12 zł. Na chwilę obecną saldo mojego konta wynosi 7,20 zł (sprawdziłam moje konto i bieżące zużycie na plus online), ale z każdym wysłanym SMSem ta kwota rośnie. Widzę, że kolega miał identyczny problem, jedyna różnica to taka, że Jemu naliczano dodatkowe opłaty za połączenia, a u mnie za każdy wysłany SMS na zwykłe nr komórkowe w Polsce.
Jak to możliwe, skoro w abonamencie "Ja+79,99 zł" wszystkie SMSy i MMSy do krajowych sieci komórkowych są nielimitowane?!
Podobnie jak przedmówca, reaguję wcześniej zanim otrzymam zawyżoną FV na naliczone bezpodstawnie koszty, a pan z infolinii każe mi czekać, aż wystawią mi fv. Wiadomo, że będzie ona powiększona o te rosnące z każdym SMSem koszty! Jest to bardzo krzywdzące, bo fv i tak będę musiała zapłacić, a odpowiedź na reklamację otrzymam najpewniej znacznie później (po zapłaceniu zawyżonej kwoty)... Czy ktoś może mi pomóc?
Mam podobny problem, o którym pisał tutaj Marc - mianowicie naliczania dodatkowych opłat poza abonamentem - za każdy zwykły SMS wysłany na krajowe sieci komórkowe naliczana jest opłata 0,12 zł. Na chwilę obecną saldo mojego konta wynosi 7,20 zł (sprawdziłam moje konto i bieżące zużycie na plus online), ale z każdym wysłanym SMSem ta kwota rośnie. Widzę, że kolega miał identyczny problem, jedyna różnica to taka, że Jemu naliczano dodatkowe opłaty za połączenia, a u mnie za każdy wysłany SMS na zwykłe nr komórkowe w Polsce.
Jak to możliwe, skoro w abonamencie "Ja+79,99 zł" wszystkie SMSy i MMSy do krajowych sieci komórkowych są nielimitowane?!
Podobnie jak przedmówca, reaguję wcześniej zanim otrzymam zawyżoną FV na naliczone bezpodstawnie koszty, a pan z infolinii każe mi czekać, aż wystawią mi fv. Wiadomo, że będzie ona powiększona o te rosnące z każdym SMSem koszty! Jest to bardzo krzywdzące, bo fv i tak będę musiała zapłacić, a odpowiedź na reklamację otrzymam najpewniej znacznie później (po zapłaceniu zawyżonej kwoty)... Czy ktoś może mi pomóc?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Witaj Yveline,
podstawą do wszelkich wyjaśnień jest wystawiona faktura za dany okres rozliczeniowy.
Rozliczenia zawarte w wykazie bieżącego użycia mają charakter orientacyjny, dlatego też sugeruje poczekać na wystawienie faktury. Jeśli tam również będą pozycje, o których piszesz, wtedy pozostaje opisanie problemu i złożenie reklamacji.
Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Jeśli złożysz reklamację podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
podstawą do wszelkich wyjaśnień jest wystawiona faktura za dany okres rozliczeniowy.
Rozliczenia zawarte w wykazie bieżącego użycia mają charakter orientacyjny, dlatego też sugeruje poczekać na wystawienie faktury. Jeśli tam również będą pozycje, o których piszesz, wtedy pozostaje opisanie problemu i złożenie reklamacji.
Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Jeśli złożysz reklamację podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Niestety takiej odpowiedzi się spodziewałam, mimo wszystko dziękuję i z pewnością podam nr reklamacji w celu przyspieszenia jej rozpatrzenia. A zatem do napisania. Pozdrawiam.
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Witam ponownie,
mam jeszcze jedno pytanie poniekąd związane ze sprawą błędnie naliczonych kosztów.
Przedłużając umowę dnia 30.01 zleciłam opcję "polecenia zapłaty", jednak widząc co się dzieje i wiedząc, że fv będzie źle podliczona, anulowałam tę opcję składając pisemne oświadczenie w salonie plusa w zeszłą sobotę (18.02).
Czy jest szansa, że płatność za najnowszą fv (będzie wystawiona 06.03) nie odbędzie się tym poleceniem zapłaty?
mam jeszcze jedno pytanie poniekąd związane ze sprawą błędnie naliczonych kosztów.
Przedłużając umowę dnia 30.01 zleciłam opcję "polecenia zapłaty", jednak widząc co się dzieje i wiedząc, że fv będzie źle podliczona, anulowałam tę opcję składając pisemne oświadczenie w salonie plusa w zeszłą sobotę (18.02).
Czy jest szansa, że płatność za najnowszą fv (będzie wystawiona 06.03) nie odbędzie się tym poleceniem zapłaty?
Ostatnio zmieniony 21 lut 2017, o 17:42 przez Yveline, łącznie zmieniany 2 razy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Witaj Yveline,
zmiana formy płatności realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych po otrzymaniu druku Cofnięcie zgody na obciążenie rachunku. Informacje czy usługa Polecenia zapłaty została wycofana na Twoim koncie możesz uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
zmiana formy płatności realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych po otrzymaniu druku Cofnięcie zgody na obciążenie rachunku. Informacje czy usługa Polecenia zapłaty została wycofana na Twoim koncie możesz uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Dzwoniłam do działu obsługi klienta i tam powiedziano mi zupełnie coś innego. Pan nie mógł tego sprawdzić twierdząc, iż zmiana formy płatności realizowana jest w ciągu 30 dni roboczych...
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Yveline podtrzymuje to co napisała, wcześniej Basia_Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ