sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodstawnie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta

Post autor: Ewa_Plus »

MARC,
- korekty wystawiane są w możliwie najkrótszym terminie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MARC
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:24

Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta

Post autor: MARC »

Przeniosłem nr tel żony do plusa 20.01.2015, wybrałem jej taką samą taryfę jaką ja miałem.
Dziś otrzymaliśmy pierwszą FV 130,28 1601240507146
Napisałem reklamację w tej sprawie, czy może mi ktoś wyjaśnić skąd wzięła się ta kwota skoro miała mieć 3 miesiące za free. Jedyny koszy to aktywacja 49 na którą oczywiście się zgodziliśmy, cała reszta to jakieś paranoje.

Znów historia zatacza koło i te same problemy co ja miałem powtarzają się u żony.

Dlaczego tak jest ?

Bardzo proszę o wyjaśnienie tej sprawy.

Pozdrawiam
Bartoszdabrowski
Prawie PlusManiak
Posty: 40
Rejestracja: 5 sty 2015, o 21:13

Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta

Post autor: Bartoszdabrowski »

Bo plus to złodzieje mi też dołączyli na 3 fakturach swoje opłaty i nie potrafią się z nich wytłumaczyć czekam do końca umowy i papa

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta

Post autor: Magda_Plus »

MARC a jesteś nam w stanie podać numer zgłoszenie reklamacyjnego?

Bartoszdabrowski sugeruję edycję postu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MARC
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:24

Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta

Post autor: MARC »

Dziś rano otrzymałem tel w tej sprawie.
Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

Szkoda tylko że znów trzeba przez te męki przechodzić zanim cały proces się ustabilizuje.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta

Post autor: Magda_Plus »

MARC mi również jest przykro, że problem się powtórzył. Przepraszam za niedogodności. :oops:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Yveline
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lut 2017, o 22:03

Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta

Post autor: Yveline »

Witam,
Mam podobny problem, o którym pisał tutaj Marc - mianowicie naliczania dodatkowych opłat poza abonamentem - za każdy zwykły SMS wysłany na krajowe sieci komórkowe naliczana jest opłata 0,12 zł. Na chwilę obecną saldo mojego konta wynosi 7,20 zł (sprawdziłam moje konto i bieżące zużycie na plus online), ale z każdym wysłanym SMSem ta kwota rośnie. Widzę, że kolega miał identyczny problem, jedyna różnica to taka, że Jemu naliczano dodatkowe opłaty za połączenia, a u mnie za każdy wysłany SMS na zwykłe nr komórkowe w Polsce.
Jak to możliwe, skoro w abonamencie "Ja+79,99 zł" wszystkie SMSy i MMSy do krajowych sieci komórkowych są nielimitowane?!

Podobnie jak przedmówca, reaguję wcześniej zanim otrzymam zawyżoną FV na naliczone bezpodstawnie koszty, a pan z infolinii każe mi czekać, aż wystawią mi fv. Wiadomo, że będzie ona powiększona o te rosnące z każdym SMSem koszty! Jest to bardzo krzywdzące, bo fv i tak będę musiała zapłacić, a odpowiedź na reklamację otrzymam najpewniej znacznie później (po zapłaceniu zawyżonej kwoty)... Czy ktoś może mi pomóc?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Yveline,

podstawą do wszelkich wyjaśnień jest wystawiona faktura za dany okres rozliczeniowy.
Rozliczenia zawarte w wykazie bieżącego użycia mają charakter orientacyjny, dlatego też sugeruje poczekać na wystawienie faktury. Jeśli tam również będą pozycje, o których piszesz, wtedy pozostaje opisanie problemu i złożenie reklamacji.
Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Jeśli złożysz reklamację podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Yveline
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lut 2017, o 22:03

Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta

Post autor: Yveline »

Niestety takiej odpowiedzi się spodziewałam, mimo wszystko dziękuję i z pewnością podam nr reklamacji w celu przyspieszenia jej rozpatrzenia. A zatem do napisania. Pozdrawiam.
Yveline
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lut 2017, o 22:03

Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta

Post autor: Yveline »

Witam ponownie,
mam jeszcze jedno pytanie poniekąd związane ze sprawą błędnie naliczonych kosztów.
Przedłużając umowę dnia 30.01 zleciłam opcję "polecenia zapłaty", jednak widząc co się dzieje i wiedząc, że fv będzie źle podliczona, anulowałam tę opcję składając pisemne oświadczenie w salonie plusa w zeszłą sobotę (18.02).

Czy jest szansa, że płatność za najnowszą fv (będzie wystawiona 06.03) nie odbędzie się tym poleceniem zapłaty?
Ostatnio zmieniony 21 lut 2017, o 17:42 przez Yveline, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Yveline,

zmiana formy płatności realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych po otrzymaniu druku Cofnięcie zgody na obciążenie rachunku. Informacje czy usługa Polecenia zapłaty została wycofana na Twoim koncie możesz uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Yveline
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lut 2017, o 22:03

Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta

Post autor: Yveline »

Dzwoniłam do działu obsługi klienta i tam powiedziano mi zupełnie coś innego. Pan nie mógł tego sprawdzić twierdząc, iż zmiana formy płatności realizowana jest w ciągu 30 dni roboczych...
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta

Post autor: Magda_Plus »

Yveline podtrzymuje to co napisała, wcześniej Basia_Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ