sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodstawnie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 65
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:24
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Przez moje konto w plus.
mogę podać nr telefonu ale nie otwarcie na forum
mogę podać nr telefonu ale nie otwarcie na forum
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Zadaje się, że Twój numer już mamy. Dzięki, nie musisz podawać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Ok, czekam na info z Waszej strony.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Przekazane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Bardzo dziękuję.
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Póki co zero odzewu ze strony Plus'a
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
MARC,
sprawa w toku.
sprawa w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Z mojej strony nadal bez mian, czyli czekam na odzew...
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
MARC,
- sprawa cały czas w toku. Wysłałam jeszcze raz interwencję w do DR.
- sprawa cały czas w toku. Wysłałam jeszcze raz interwencję w do DR.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Dostałem odpowiedź w postaci SMSa iż zgłoszenie reklamacji zostało rozpatrzone. Mam dostać pisemną odpowiedź.
Można wiedzieć jaką i w jakiej formie oraz kiedy zostanie ona wysłana?
Pozdrawiam
Marcin
Można wiedzieć jaką i w jakiej formie oraz kiedy zostanie ona wysłana?
Pozdrawiam
Marcin
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
MARC jeśli otrzymałeś odpowiedź, że reklamacja została rozpatrzona, to znaczy, że odpowiedź w formie listownej została już wysłana lub będzie wysłana w ciągu kilku najbliższych dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Witam,
Wczoraj wieczorem otrzymałem korektę do FV poprzedniej.
Zalogowałem się do plus online i widzę tam kilka FV, jakiś - oraz korektę.
Teraz prosiłbym aby ktoś mądry powiedział mi jaką kwotę mam wpłacić i co konkretnie wpisać w tytule przelewu.
Wpłacić kwotę - saldo które wyświetla mi się na czerwono ? Nic z tego nie rozumie, ta sprawa już trwa zbyt długo...
Bardzo proszę o sprawdzenie tego i odpowiedź, moje dane macie...
Wczoraj wieczorem otrzymałem korektę do FV poprzedniej.
Zalogowałem się do plus online i widzę tam kilka FV, jakiś - oraz korektę.
Teraz prosiłbym aby ktoś mądry powiedział mi jaką kwotę mam wpłacić i co konkretnie wpisać w tytule przelewu.
Wpłacić kwotę - saldo które wyświetla mi się na czerwono ? Nic z tego nie rozumie, ta sprawa już trwa zbyt długo...
Bardzo proszę o sprawdzenie tego i odpowiedź, moje dane macie...
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
MARC,
- do zapłaty jest zawsze kwota, którą widać na stronie startowej aplikacji Plus online w pozycji "Aktualne saldo".
Jeśli chodzi o tytuł wpłaty, to nie ma on dla nas żadnego znaczenia, wiec możesz wpisać, co chcesz.
- do zapłaty jest zawsze kwota, którą widać na stronie startowej aplikacji Plus online w pozycji "Aktualne saldo".
Jeśli chodzi o tytuł wpłaty, to nie ma on dla nas żadnego znaczenia, wiec możesz wpisać, co chcesz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Bardzo dziękuję.
Dokonałem wpłaty.
Mam nadzieję iż temat zostanie w końcu zamknięty.
Dokonałem wpłaty.
Mam nadzieję iż temat zostanie w końcu zamknięty.
Re: sLte 79.99 Naliczane koszty poza abonamentem - bezpodsta
Witam ponownie, niestety ale znów jestem zmuszony pisać w tym temacie...
Została mi wystawiona FV nr 1510160438822 która jest zawyżona o 10.46zł
Kwota ta została naliczona za sms/mms'y.
Po zalogowaniu do plus online zgłosiłem reklamację.
Proszę o popchnięcie tematu do przodu.
Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego te koszty są u mnie naliczane skoro mam mieć wszystko w pakiecie. Rozmowy międzynarodowe są wymienne wraz z sms/mms ale tego nie przekroczyłem.
Dlaczego tak się dzieje że ciągle mam problemy z błędnym naliczaniem tych kosztów ??
Z góry dziękuję za odp.
Pozdrawiam
Marcin
Została mi wystawiona FV nr 1510160438822 która jest zawyżona o 10.46zł
Kwota ta została naliczona za sms/mms'y.
Po zalogowaniu do plus online zgłosiłem reklamację.
Proszę o popchnięcie tematu do przodu.
Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego te koszty są u mnie naliczane skoro mam mieć wszystko w pakiecie. Rozmowy międzynarodowe są wymienne wraz z sms/mms ale tego nie przekroczyłem.
Dlaczego tak się dzieje że ciągle mam problemy z błędnym naliczaniem tych kosztów ??
Z góry dziękuję za odp.
Pozdrawiam
Marcin