podeślij proszę numer, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
nowman,
nowman pisze:od wczoraj na dodatkowych numerach pojawiają się naliczone koszty dla połączeń głosowych mimo wspólnego konta Rodzina plus.
za wykonane połączenia głosowe w ramach tej oferty nie powinny być naliczane dodatkowe opłaty. Proponuję, abyś po zakończeniu Twojego cyklu rozliczeniowego zgłosił reklamację w tej kwestii. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cześć
Potrzebuję informacji:
1. mam tymczasowy numer i poprzez SMS otrzymałam eHasło
2. na Plus online, po wpisaniu numeru (tymczasowego) i eHasła z SMSa- pojawia się strona ze zmianą hasła
3. po wpisaniu starego i nowego hasła pojawia się strona z informacją o wylogowaniu, ze względu na zmianę hasła
4. próba kolejnego logowania nie działa z nowym hasłem, działa tylko "stare" hasło z SMSa
5. na Plus online, po wpisaniu numeru (tymczasowego) i eHasła z SMSa- pojawia się strona ze zmianą hasła
6. po wpisaniu starego i nowego hasła pojawia się strona z informacją o wylogowaniu, ze względu na zmianę hasła
i tak w kółko...
Hasła są poprawne (usterki są od razu wychwytywane przez system), ale zmiana hasła nie następuje.
dysponujesz może Plus Kodem 5? Jeśli tak, zaloguj się proszę się do Plus online takim hasłem, następnie w zakładce Zarządzanie e-hasłem spróbuj dokonać zmiany e-hasła.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prześlij mi numer, którego opisana kwestia dotyczy przez ten formularz. Przekażę sprawę do weryfikacji.
Tego samego dnia (27.02), zgodnie z sugestią zgłosiłem prośbę o weryfikację prezentacji pakietów w Mobilnym Plus Online - zgłoszenie nr C000000014811954. Czy coś wiadomo w mojej sprawie?
Cześć, przedłużyłem kolejna trzecia umowę w Plus i problem aplikacji wrocil. Przedłużyłem wszystko no limit z tym że internet po 12GB ma ograniczenie prędkości. W aplikacji tak jak poprzednio na dwóch pozostałych numerów nie widzę wykorzystania połączeń i sms tylko internet ale pokazuje go jakoś dziwnie...
Google Pixel 2 | Tapatalk Pro
Ostatnio zmieniony 21 mar 2018, o 11:33 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniesiono do właściwego wątku i działu.
Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.
Mija kolejny tydzień i w aplikacji pojawił sie tylko pakiet minut miedzynarodowy. Reszty dalej nie wyświetla. Czy aplikacja odzyska kiedykolwiek pełna funkcjonalność a moze bedzie aktualizacja aplikacjji ktora naprawi bledy. Widze ze coraz wiecej ludzi zglasza ten sam problem po przedłużeniu umowy. Moze jakieś sugestie co może pomóc?