iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 5656
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
- Lokalizacja: Polska
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Rozumiem, to Ty chyba nie rozumiesz.
Chodziło mi o to że Plus Online pokazuje poprawne dane i faktycznie nabijasz sobie rachunek. Cały czas twierdzicie że to błąd Plus Online więc was wyprowadzam z tego błędu. Plus Online działa poprawnie, problem jest z twoją taryfą, teraz rozumiesz?
Chodziło mi o to że Plus Online pokazuje poprawne dane i faktycznie nabijasz sobie rachunek. Cały czas twierdzicie że to błąd Plus Online więc was wyprowadzam z tego błędu. Plus Online działa poprawnie, problem jest z twoją taryfą, teraz rozumiesz?
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Jak z taryfa jak taryfa to rzecz umowna na papierze... system nie zaktualizowal sie poprawnie to zmianie warunkow i takowo system obslugujacy pokazuje niepoprawne dane wiec tu wyszedl blad... a kolega ma prawo jak i obowiazek reagowac na to bo to jego pieniadze a odkrecanie potem faktur wiaze sie z czasem i kolejnymi problemami...
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Ale wy uznaliście że problem leży po stronie aplikacji Plus Online...
Re: Plus online / Mobilne Plus online
@Piotr z Bukowca, a sprawdzałeś bilingi przez Plus Online, ale wersja na komputer, a nie aplikacja ??
Jeśli tak to należy złożyć reklamację, że system nalicza opłaty, które są zawarte w cenie abonamentu.
Jeśli tak to należy złożyć reklamację, że system nalicza opłaty, które są zawarte w cenie abonamentu.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
W 3 wersjach aplikacji w tym z mobilną jest to samo. Złożyłem reklamację i czekam.Ron pisze:@Piotr z Bukowca, a sprawdzałeś bilingi przez Plus Online, ale wersja na komputer, a nie aplikacja ??
Jeśli tak to należy złożyć reklamację, że system nalicza opłaty, które są zawarte w cenie abonamentu.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Masz rację. Nie można winy zwalać na oprogramowanie. Za systemem stoi człowiek i prawdopodobnie nie wprowadził prawidłowych danych mojej taryfy. Jest jeszcze inna możliwość, że ta najnowsza taryfa (hit cenowy) za 30 zł. ma 2GB internetu do wykorzystania (to aplikacja pokazuje) oraz mogę sobie rozmawiać i smsować "bez limitu", ale nie znaczy, że za darmo. Teraz tak właśnie pokazuje Plus Online.patryk7588 pisze:Ale wy uznaliście że problem leży po stronie aplikacji Plus Online...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Piotr z Bukowca,
sprawdź proszę jeszcze raz skrzynkę, w tym folder SPAM.Piotr z Bukowca pisze:Żadnego numeru zagadnienia nie mam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Nie wiem, może to ten z # dopięty na końcu tematu:Basia_Plus pisze:Piotr z Bukowca,sprawdź proszę jeszcze raz skrzynkę, w tym folder SPAM.Piotr z Bukowca pisze:Żadnego numeru zagadnienia nie mam.
"Wysłano:8 maja 16:55 (18 godzin temu)
Temat:Re: Nieprawidłowe naliczanie kwot przez aplikację Plus Online dla taryfy PLUS.40 [#53254] "
Pozdrawiam
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Piotr z Bukowca,
- tak, to ten z #
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już do pilnej weryfikacji.
- tak, to ten z #
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już do pilnej weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dziękuję za szybką reakcję.Ewa_Plus pisze:Piotr z Bukowca,
- tak, to ten z #
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już do pilnej weryfikacji.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dzwoniła dzisiaj miła Pani z PLUS w sprawie reklamacji. Stwierdzili, że rzeczywiście aplikacja Plusonline niezasadnie nalicza mi smsy i rozmowy. Od jutra ma być już ok. Naliczone kwoty zminusują w fakturze korygującej. Dzięki za pomoc.Piotr z Bukowca pisze:Dziękuję za szybką reakcję.Ewa_Plus pisze:Piotr z Bukowca,
- tak, to ten z #
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już do pilnej weryfikacji.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Piotr z Bukowca,
dziękuję za dobrą wiadomość.
Przepraszamy za te niedogodności, ale cieszymy się, że sytuacja została wyjaśniona.
dziękuję za dobrą wiadomość.
Przepraszamy za te niedogodności, ale cieszymy się, że sytuacja została wyjaśniona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Po aktualizacji ze sklepu Play w dniu 24 mają aplikacja próbuje się zsynchronizować lecz ma problem i wraca do strony startowej. Cały czas wyświetlane jest białe tło z kręcącym się kółkiem. W sklepie Play należy zmienić adres programisty bo widniejący tam jest nieaktualny
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
amaryl556,
wiemy o tych utrudnieniach. Już nad tym pracujemy. Prosimy o próbę zalogowania w późniejszym terminie. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.
wiemy o tych utrudnieniach. Już nad tym pracujemy. Prosimy o próbę zalogowania w późniejszym terminie. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Już przekazałam tę kwestię do weryfikacji.amaryl556 pisze:W sklepie Play należy zmienić adres programisty bo widniejący tam jest nieaktualny
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Ta sama sytuacja na Windows 10 (pełny i mobilny) po ostatniej aktualizacji ze sklepu wyświetla "niepoprawne dane serwera" (pełny win10) lub "brak połączenia" na mobilnym (sytuacja trwa od wielu dni), proszę o interwencję w tej sprawie i z góry dziękuję
pozdr.
edit: przeinstalowanie nie pomogło
pozdr.
edit: przeinstalowanie nie pomogło