iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

Blandeto,

poprosiłam o przyspieszenie realizacji tego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Blandeto
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 27 lip 2017, o 07:54

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Blandeto »

Dziękuje :)
Blandeto
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 27 lip 2017, o 07:54

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Blandeto »

Minęły kolejne 4 dni i dalej żadnej odpowiedzi ......
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Blandeto,

przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Blandeto
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 27 lip 2017, o 07:54

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Blandeto »

Kolejne 5 dni i nadal cisza....... To jakaś kpina chyba...... Jak traktuje się klientów....
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Blandeto,

przepraszam za czas oczekiwania. Twoje zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
herman00
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 6 paź 2014, o 10:01

Czy Plus_online zacznie wreszcie działać

Post autor: herman00 »

Nigdy nie było dobrze z dostępem do tej strony ale od kilku tygodni właściwie nie można się zalogować do Plus_online, a jak się uda to sprawdzenie czegokolwiek na koncie graniczy z cudem. Strony się w ogóle nie ładują, tak z łącza kablowego, jak i przez komórkę. Czy Plus w tych czasach zamierza coś zrobić ze swoja stroną ?
Ostatnio zmieniony 10 sie 2017, o 15:20 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Czy Plus_online zacznie wreszcie działać

Post autor: sl@w_es »

herman00 pisze:(...) od kilku tygodni właściwie nie można się zalogować do Plus_online, a jak się uda to sprawdzenie czegokolwiek na koncie graniczy z cudem. (...)
Gdyby ten problem rzeczywiście był po stronie Plusa to Twój wpis nie byłby odosobnionym przypadkiem.
U mnie zalogowanie do Plus Online nie stanowi żadnego problemu bez względu czy to logowanie przez stronę www, czy aplikację mobilną, numer abonamentowy czy karta, a strony ładują się od "strzała". Loguję się z różnych przeglądarek.
Sprawdź logowanie z innych przeglądarek, ustawienia antywirusa etc.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

herman00,
- wyczyść ciasteczka, wył. / wł. przeglądarkę i sprawdź, jak wygląda sytuacja. Jak możesz to przetestuj działanie aplikacji na innym urządzeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
herman00
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 6 paź 2014, o 10:01

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: herman00 »

Dwa komputery, dom na kablu, praca na routerze z telefonu w PLUS. Przegladarki Chrome, Mozila, ME, CZYSZCZONE z cookich, osunięta historia przegladania - w 80% przypadków trwa to kilkadziesiąt sekund, po czym po przejściu np. w "Pakiety" czy "Konto..." pasek/kółko postępu kręci i kręci, potem się zatrzymuje i nic.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

herman00,
- a jak z telefonu próbujesz się zalogować na przeglądarkową wersję Plus online: www.online.plus.pl to też tak masz? Inne strony działają normalnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
AZRAEL
Szalony PlusManiak
Posty: 804
Rejestracja: 22 lut 2012, o 21:34
Lokalizacja: Kartuzy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: AZRAEL »

witam, posiadam abonament w plusie oraz wyłączony pakiet ipla. gdy wchodzę w plus online widnieje Internet pakiet Ipla - Bez Limitu. Mam pytanie - co to za pakiet? czy jest on płatny? gdy próbuję wyłączyć pakiet ipla smsem przychodzi mi powiadomienie, że został już wcześniej wyłączony.
Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Witaj AZRAEL,

czy w Plus online widzisz usługę jako aktywną (zielona kropka).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
AZRAEL
Szalony PlusManiak
Posty: 804
Rejestracja: 22 lut 2012, o 21:34
Lokalizacja: Kartuzy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: AZRAEL »

Obrazek
Obrazek

Nie widzę nigdzie usługi ipla.
Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

AZRAEL ,

z podanych informacji wynika, że najprawdopodobniej usługa jest wyłączona. Aby to potwierdzić możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta lub napisać w tej sprawie na bok@ plus.pl. Wówczas konsultant mający wgląd w Twoje konto będzie mógł sprawdzić status usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ