sedzia20 cieszę się, że wszystko zostało już uwidocznione w Mobilnym Plusa online.
Dziękuję za życzenia w imieniu swoim i pozostałych Specjalistów.
Życzymy Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
richat dostałam odpowiedź w sprawie pakietu. Konieczne jest skierowanie sprawy do Departamentu Reklamacji. Złóż, proszę reklamację i podaj mi numer zgłoszenia poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
richat rozumiem, że sytuacja jest kłopotliwa, niemniej zgodnie z tym, co napisałam powyżej, rozwiązanie sprawy będzie możliwe poprzez złożenie wniosku reklamacyjnego. To spowoduje zlikwidowanie kwestii, którą zgłosiłeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Magda_Plus pisze:sedzia20 cieszę się, że wszystko zostało już uwidocznione w Mobilnym Plusa online.
Dziękuję za życzenia w imieniu swoim i pozostałych Specjalistów.
Życzymy Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Wszystko co było konieczne do rozwiązania problemu zrobiłem. Nadal jednak nie otrzymałem informacji w czym problem.
Czyżby naprawdę było możliwe otrzymanie innego abonamentu (pakietu) niż w umowie?
Ale przecież go mam, a jednocześnie nie mam. Paradoks?
Dziękuję za zaangażowanie w mojej sprawie. Przed chwilą właśnie udzielili odpowiedzi. Nie po raz pierwszy w życiu jestem "wyjątkowym przypadkiem". Zdziwiło mnie jednak to, że doszło do takiego nieporozumienia ze strony Plusa. Przez 19 lat w sieci, nie było tak "finezyjnej" pomyłki.
Ale nie ma co robić problemu. Wszystko skończyło się dobrze. Jeszcze raz dziękuję
Witam! Od kilku dni po zalogowaniu się do mobilnego PlusOnline nie mam podglądu do zaprzyjaźnionych numerów, pomimo tego że w wersji stacjonarnej PlusOnline wszystko jest w porządku - mogę przeglądać i zarządzać wszystkimi numerami. Nie ma znaczenia czy loguje się do mobilnego PlusOnline za pomocą e-hasła czy pluskodem5 - mam tylko swoje numery na podglądzie. Dodam, że niczego nie usuwałem, samo się tak stało. Proszę o pomoc, abym nie musiał za każdym razem logować się czterokrotnie by podejrzeć 4 numery. Pozdrawiam!
sedzia20 faktycznie numery zaprzyjaźnione mogły zniknąć z Twojego konta. W tej chwili możesz je ponownie dodać poprzez skorzystanie z rozwinięcia menu w lewym górnym rogu ekranu w MPO i opcji DODAJ NUMER. Żeby móc się przełączać płynnie między numerami należy z pozycji numeru A dodać numer B i z pozycji numeru B dodać numer A.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Magda_Plus pisze:sedzia20 faktycznie numery zaprzyjaźnione mogły zniknąć z Twojego konta. W tej chwili możesz je ponownie dodać poprzez skorzystanie z rozwinięcia menu w lewym górnym rogu ekranu w MPO i opcji DODAJ NUMER. Żeby móc się przełączać płynnie między numerami należy z pozycji numeru A dodać numer B i z pozycji numeru B dodać numer A.
Dzięki Magdo za info - czy była to jednorazowa tego typu sytuacja, czy też za jakiś czas może się powtórzyć?
Czemu numery "zaprzyjażnione" poznikały z konta głównych? obecnie dodając konta dodatkowe jest ok ale jak z konta dodatkowego chce się wrócić na konto główne nie ma możliwości tylko wylogować i ponowne logowanie... chodzi o aplikację dla androida - dodam że przed awarią plus online było ok... CZY WKOŃU USTABILIZUJECIE APLIKACJĘ I WRÓCI DO NORMY ?