Teraz jest 21 lis 2017, o 23:59

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18526
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Mobilne Plus online

Post27 lip 2017, o 12:15

Blandeto,

poprosiłam o przyspieszenie realizacji tego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Blandeto

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 27 lip 2017, o 06:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush ABO L
  • Model telefonu: Sony Xperia M5

Re: Mobilne Plus online

Post27 lip 2017, o 12:17

Dziękuje :)
Offline
Avatar użytkownika

Blandeto

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 27 lip 2017, o 06:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush ABO L
  • Model telefonu: Sony Xperia M5

Re: Mobilne Plus online

Post1 sie 2017, o 12:42

Minęły kolejne 4 dni i dalej żadnej odpowiedzi ......
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Mobilne Plus online

Post1 sie 2017, o 13:27

Blandeto,

przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Blandeto

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 27 lip 2017, o 06:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush ABO L
  • Model telefonu: Sony Xperia M5

Re: Mobilne Plus online

Post5 sie 2017, o 18:31

Kolejne 5 dni i nadal cisza....... To jakaś kpina chyba...... Jak traktuje się klientów....
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Mobilne Plus online

Post7 sie 2017, o 09:39

Blandeto,

przepraszam za czas oczekiwania. Twoje zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

herman00

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 6 paź 2014, o 09:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plus internet na kar
  • Model telefonu: Huawei 3272

Czy Plus_online zacznie wreszcie działać

Post10 sie 2017, o 12:50

Nigdy nie było dobrze z dostępem do tej strony ale od kilku tygodni właściwie nie można się zalogować do Plus_online, a jak się uda to sprawdzenie czegokolwiek na koncie graniczy z cudem. Strony się w ogóle nie ładują, tak z łącza kablowego, jak i przez komórkę. Czy Plus w tych czasach zamierza coś zrobić ze swoja stroną ?
Ostatnio edytowano 10 sie 2017, o 14:20 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3514
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Czy Plus_online zacznie wreszcie działać

Post10 sie 2017, o 13:03

herman00 napisał(a):(...) od kilku tygodni właściwie nie można się zalogować do Plus_online, a jak się uda to sprawdzenie czegokolwiek na koncie graniczy z cudem. (...)

Gdyby ten problem rzeczywiście był po stronie Plusa to Twój wpis nie byłby odosobnionym przypadkiem.
U mnie zalogowanie do Plus Online nie stanowi żadnego problemu bez względu czy to logowanie przez stronę www, czy aplikację mobilną, numer abonamentowy czy karta, a strony ładują się od "strzała". Loguję się z różnych przeglądarek.
Sprawdź logowanie z innych przeglądarek, ustawienia antywirusa etc.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post10 sie 2017, o 14:21

herman00,
- wyczyść ciasteczka, wył. / wł. przeglądarkę i sprawdź, jak wygląda sytuacja. Jak możesz to przetestuj działanie aplikacji na innym urządzeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

herman00

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 6 paź 2014, o 09:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plus internet na kar
  • Model telefonu: Huawei 3272

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post11 sie 2017, o 11:49

Dwa komputery, dom na kablu, praca na routerze z telefonu w PLUS. Przegladarki Chrome, Mozila, ME, CZYSZCZONE z cookich, osunięta historia przegladania - w 80% przypadków trwa to kilkadziesiąt sekund, po czym po przejściu np. w "Pakiety" czy "Konto..." pasek/kółko postępu kręci i kręci, potem się zatrzymuje i nic.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post11 sie 2017, o 16:14

herman00,
- a jak z telefonu próbujesz się zalogować na przeglądarkową wersję Plus online: www.online.plus.pl to też tak masz? Inne strony działają normalnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

AZRAEL

Szalony PlusManiak

  • Posty: 781
  • Dołączył(a): 22 lut 2012, o 20:34
  • Lokalizacja: Kartuzy
  • Podziękował : 59 razy
    Otrzymał podziękowań: 13 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Mix+, LTE
  • Model telefonu: LG G

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post14 sie 2017, o 10:14

witam, posiadam abonament w plusie oraz wyłączony pakiet ipla. gdy wchodzę w plus online widnieje Internet pakiet Ipla - Bez Limitu. Mam pytanie - co to za pakiet? czy jest on płatny? gdy próbuję wyłączyć pakiet ipla smsem przychodzi mi powiadomienie, że został już wcześniej wyłączony.
Pozdrawiam
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post14 sie 2017, o 13:01

Witaj AZRAEL,

czy w Plus online widzisz usługę jako aktywną (zielona kropka).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

AZRAEL

Szalony PlusManiak

  • Posty: 781
  • Dołączył(a): 22 lut 2012, o 20:34
  • Lokalizacja: Kartuzy
  • Podziękował : 59 razy
    Otrzymał podziękowań: 13 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Mix+, LTE
  • Model telefonu: LG G

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post18 sie 2017, o 10:38

Obrazek
Obrazek

Nie widzę nigdzie usługi ipla.
Pozdrawiam
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post18 sie 2017, o 12:10

AZRAEL ,

z podanych informacji wynika, że najprawdopodobniej usługa jest wyłączona. Aby to potwierdzić możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta lub napisać w tej sprawie na bok@ plus.pl. Wówczas konsultant mający wgląd w Twoje konto będzie mógł sprawdzić status usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości