Teraz jest 24 cze 2017, o 23:39

Zostaw Kontakt




Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 289
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Mobilne Plus online

Post29 gru 2016, o 17:31

j52016

:idea:
Magda_Plus napisał(a):sedzia20 sprawa przekazana do właściwego działu. Czekam na odpowiedź.


Cześć Magda, spieszę z info, że od dziś brakujące elementy są już widoczne na numerze mojej mamy - dziękuję za pomoc ;-)

Korzystając z okazji, przesyłam życzenia: Roku 2017-ego lepszego od mijającego dla całej plusforum'owej ekipy :-D

Pozdrawiam!
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Mobilne Plus online

Post30 gru 2016, o 10:11

sedzia20 cieszę się, że wszystko zostało już uwidocznione w Mobilnym Plusa online.
Dziękuję za życzenia w imieniu swoim i pozostałych Specjalistów.
Życzymy Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

richat dostałam odpowiedź w sprawie pakietu. Konieczne jest skierowanie sprawy do Departamentu Reklamacji. Złóż, proszę reklamację i podaj mi numer zgłoszenia poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

richat

Szalony PlusManiak

  • Posty: 207
  • Dołączył(a): 9 cze 2013, o 07:44
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Model telefonu: Moto G4 Plus

Re: Mobilne Plus online

Post30 gru 2016, o 11:43

Nie bardzo rozumiem. Czyżby to znaczyło że podpisałem umowę na 45GB a dostałem 30GB? No jak? O co tu chodzi? Jakiś żart?
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Mobilne Plus online

Post30 gru 2016, o 11:53

richat rozumiem, że sytuacja jest kłopotliwa, niemniej zgodnie z tym, co napisałam powyżej, rozwiązanie sprawy będzie możliwe poprzez złożenie wniosku reklamacyjnego. To spowoduje zlikwidowanie kwestii, którą zgłosiłeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 289
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Mobilne Plus online

Post30 gru 2016, o 18:45

Magda_Plus napisał(a):sedzia20 cieszę się, że wszystko zostało już uwidocznione w Mobilnym Plusa online.
Dziękuję za życzenia w imieniu swoim i pozostałych Specjalistów.
Życzymy Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku.


Dzięki ;-)
Offline
Avatar użytkownika

richat

Szalony PlusManiak

  • Posty: 207
  • Dołączył(a): 9 cze 2013, o 07:44
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Model telefonu: Moto G4 Plus

Re: Mobilne Plus online

Post2 sty 2017, o 10:31

Wszystko co było konieczne do rozwiązania problemu zrobiłem. Nadal jednak nie otrzymałem informacji w czym problem.
Czyżby naprawdę było możliwe otrzymanie innego abonamentu (pakietu) niż w umowie?
Ale przecież go mam, a jednocześnie nie mam. Paradoks?
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Mobilne Plus online

Post2 sty 2017, o 10:48

richat Departament Reklamacji zapewne udzieli Ci stosownego wyjaśnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Magda_Plus otrzymał podziękowanie od
richat(2 sty 2017, o 11:09)
Offline
Avatar użytkownika

richat

Szalony PlusManiak

  • Posty: 207
  • Dołączył(a): 9 cze 2013, o 07:44
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Model telefonu: Moto G4 Plus

Re: Mobilne Plus online

Post2 sty 2017, o 11:07

Dziękuję za zaangażowanie w mojej sprawie. Przed chwilą właśnie udzielili odpowiedzi. Nie po raz pierwszy w życiu jestem "wyjątkowym przypadkiem". Zdziwiło mnie jednak to, że doszło do takiego nieporozumienia ze strony Plusa. Przez 19 lat w sieci, nie było tak "finezyjnej" pomyłki.
Ale nie ma co robić problemu. Wszystko skończyło się dobrze. Jeszcze raz dziękuję :-)
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Mobilne Plus online

Post2 sty 2017, o 11:16

richat cieszę się, że sprawa została rozwiązana pozytywnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 289
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Mobilne Plus online

Post15 sty 2017, o 13:48

Witam! Od kilku dni po zalogowaniu się do mobilnego PlusOnline nie mam podglądu do zaprzyjaźnionych numerów, pomimo tego że w wersji stacjonarnej PlusOnline wszystko jest w porządku - mogę przeglądać i zarządzać wszystkimi numerami. Nie ma znaczenia czy loguje się do mobilnego PlusOnline za pomocą e-hasła czy pluskodem5 - mam tylko swoje numery na podglądzie. Dodam, że niczego nie usuwałem, samo się tak stało. Proszę o pomoc, abym nie musiał za każdym razem logować się czterokrotnie by podejrzeć 4 numery. Pozdrawiam!
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Mobilne Plus online

Post16 sty 2017, o 10:25

sedzia20 faktycznie numery zaprzyjaźnione mogły zniknąć z Twojego konta. W tej chwili możesz je ponownie dodać poprzez skorzystanie z rozwinięcia menu w lewym górnym rogu ekranu w MPO i opcji DODAJ NUMER. Żeby móc się przełączać płynnie między numerami należy z pozycji numeru A dodać numer B i z pozycji numeru B dodać numer A.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Magda_Plus otrzymał podziękowanie od
sedzia20(16 sty 2017, o 16:55)
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 289
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Mobilne Plus online

Post16 sty 2017, o 16:56

Magda_Plus napisał(a):sedzia20 faktycznie numery zaprzyjaźnione mogły zniknąć z Twojego konta. W tej chwili możesz je ponownie dodać poprzez skorzystanie z rozwinięcia menu w lewym górnym rogu ekranu w MPO i opcji DODAJ NUMER. Żeby móc się przełączać płynnie między numerami należy z pozycji numeru A dodać numer B i z pozycji numeru B dodać numer A.


Dzięki Magdo za info - czy była to jednorazowa tego typu sytuacja, czy też za jakiś czas może się powtórzyć?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3918
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 72 razy
    Otrzymał podziękowań: 361 razy

Re: Mobilne Plus online

Post16 sty 2017, o 17:21

sedzia20,
- sytuacja jest jeszcze w trakcie analizy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 289
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Mobilne Plus online

Post16 sty 2017, o 18:36

Ewa_Plus napisał(a):sedzia20,
- sytuacja jest jeszcze w trakcie analizy.


Ok, to czekam na info zwrotne.
Offline
Avatar użytkownika

largo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+39/29
  • Model telefonu: Honor 7

Re: Mobilne Plus online

Post16 sty 2017, o 20:16

Czemu numery "zaprzyjażnione" poznikały z konta głównych? obecnie dodając konta dodatkowe jest ok ale jak z konta dodatkowego chce się wrócić na konto główne nie ma możliwości tylko wylogować i ponowne logowanie... chodzi o aplikację dla androida - dodam że przed awarią plus online było ok... CZY WKOŃU USTABILIZUJECIE APLIKACJĘ I WRÓCI DO NORMY ?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości