Teraz jest 13 gru 2017, o 10:09

Zostaw Kontakt




Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Mobilne Plus online

Post17 sty 2017, o 10:23

largo napisał(a):dodam że przed awarią plus online było ok... ?

O jakiej awarii piszesz?
largo napisał(a):obecnie dodając konta dodatkowe jest ok ale jak z konta dodatkowego chce się wrócić na konto główne nie ma możliwości tylko wylogować i ponowne logowanie...

Zgodnie z tym co napisałam w poście do sedziego20: „Żeby móc się przełączać płynnie między numerami należy z pozycji numeru A dodać numer B i z pozycji numeru B dodać numer A.”
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4992
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 266 razy
    Otrzymał podziękowań: 417 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Mobilne Plus online

Post17 sty 2017, o 10:36

Magda_Plus napisał(a):
largo napisał(a):dodam że przed awarią plus online było ok... ?

O jakiej awarii piszesz?

Zapewne o tej: viewtopic.php?f=99&t=16101&start=660#p211701
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 306
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Mobilne Plus online

Post1 mar 2017, o 10:25

Witam!

Trzy dni temu z mobilnego PO ponownie zniknęły mi numery zaprzyjaźnione, które widnieją w webowej wersji aplikacji.
Kiedyś też tak było, i po mojej interwencji zostały podłączone przez techników - ponownie proszę o pomoc w tej sprawie. Dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Mobilne Plus online

Post1 mar 2017, o 10:56

sedzia20 podaj mi przez formularz numer, którego dotyczy sprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 306
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Mobilne Plus online

Post1 mar 2017, o 11:52

Magda_Plus napisał(a):sedzia20 podaj mi przez formularz numer, którego dotyczy sprawa.


Info poszło :)
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Mobilne Plus online

Post1 mar 2017, o 12:46

sedzia20 sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

largo

Prawie PlusManiak

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+39/29
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Mobilne Plus online

Post1 mar 2017, o 15:03

Czy w koncu ktos ustabilizuje aplikacje dla androida co chwilw awarie (bledy serwera) itp a teraz PORAZ KOLEJNY zniknely nr ktorymi moge zarzadzac. Kontakt meilowy tragedia bo konsulatant chce informacji ktore ani zwiazku nie maja z problemem choc jeszcze mogl zapytac o ... Hmmm

Widze ze tu pomoc jakas jest udzielana wiec prosze i o reakcje w mojej sprawie.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2586
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Mobilne Plus online

Post1 mar 2017, o 15:42

largo ,

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mekong

Prawie PlusManiak

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): 26 sie 2013, o 15:16
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: OMG Oszczędzasz-SIM
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 2

Re: Mobilne Plus online

Post16 maja 2017, o 09:22

Dzień dobry!
Zwracam się z pytaniem do Specjalistów Plusa - czy od wczoraj coś może się coś niedobrego dzieje z mobilną aplikacją Plus Online? Otrzymuje na trzech różnych telefonach przy logowaniu informację: "Błąd logowania" lub "Błąd aplikacji", czasem "Nie można zweryfikować wersji aplikacji". Wersja webowa działa poprawnie. Dotyczy to trzech różnych telefonów z różnymi wersjami Androida (5, 6 i 7). Nie wiem, czy dotyczy to mojego konta indywidualnie, czy jest to jakaś awaria "systemu" o szerszym zakresie? Jeśli indywidualna - gdzie mogę to zgłosić?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4363
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Mobilne Plus online

Post16 maja 2017, o 09:33

mekong,
- tak, ta sytuacja jest nam już znana. Trwają prace naprawcze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mekong

Prawie PlusManiak

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): 26 sie 2013, o 15:16
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: OMG Oszczędzasz-SIM
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 2

Re: Mobilne Plus online

Post16 maja 2017, o 16:02

Bardzo dziękuję za informację. Już wszystko działa poprawnie!
Offline
Avatar użytkownika

rajmek

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 29 lip 2015, o 05:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Mobilne Plus online

Post16 maja 2017, o 16:46

Niestety dalej jest jakaś awaria bo dalej nie mogę się zalogować

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

EDIT:
Pozwolę sobie napisać, że będąc na wifi nie mogłem się zalogować od paru dni, komunikaty jak u kolegów wyżej, wyłączyłem wifi i pomogło. A teraz najciekawsze wracam na wifi i........ zalogowałem się bez problemów. Jaki czort?

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowano 17 maja 2017, o 08:11 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4363
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Mobilne Plus online

Post17 maja 2017, o 09:16

rajmek,
- w tej chwili opisana sytuacja nie powinna już występować. Możliwe, że to były jakieś chwilowe zakłócenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4992
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 266 razy
    Otrzymał podziękowań: 417 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Mobilne Plus online

Post25 maja 2017, o 08:47

Czy w aplikacji mobilnej powinien się wyświetlać stan pakietu Internet Extra?
Wczoraj dokupiłem 3GB w abonamencie głosowym, niestety stan pakietu jest tylko w wersji webowej Plus Online.

Wcześniej, uruchamiałem "nielegalnie" pakiet 30GB który nie był dedykowany dla mojej taryfy ale stan tego pakietu był dostępny w Plus Online.
Niestety ktoś w Plusie się ogarnął i naprawił błąd pozwalający na aktywację tego pakietu... :-(
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18604
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1512 razy

Re: Mobilne Plus online

Post25 maja 2017, o 13:48

patryk7588,
patryk7588 napisał(a):Czy w aplikacji mobilnej powinien się wyświetlać stan pakietu Internet Extra?

Jeżeli chodzi o mobilną wersję aplikacji Plus online, to prezentacja tych pakietów nie jest niestety możliwa dla wszystkich taryf i promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 28 gości