Teraz jest 20 paź 2017, o 09:45

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz_z_Wawy

Prawie PlusManiak

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 18:58
  • Lokalizacja: StolYca
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 2 x Plush ABO L+

Plus Online - aktualizacja bieżącego użycia

Post2 cze 2017, o 14:06

Czy normalnym zjawiskiem jest aktualizacja bieżącego użycia na Plus Online co 5-6 godzin lub jeszcze w większych odstępach czasu? Przez wiele lat korzystałem z podobnej usługi w Orange i tam aktualizacja następuje po maksymalnie kilkudziesięciu minutach.
edit: Po wpisie na forum aktualizacja nastąpiła po ponad godzinie. Dziwne. :shock:
Ostatnio edytowano 2 cze 2017, o 15:11 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: Mobilne Plus online

Post2 cze 2017, o 15:59

Tomasz_z_Wawy,

w przypadku połączeń głosowych oraz wiadomości SMS/MMS, dane powinny być aktualizowane na bieżąco, natomiast w przypadku połączeń internetowych mogą pojawić się one z opóźnieniem np. po zamknięciu sesji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krasonioo

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 26 sie 2015, o 19:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Lumia 730

Re: Mobilne Plus online

Post5 cze 2017, o 18:35

Witam, przeszedłem z abonamentu na duet gdzie mam współdzielony internet (10 GB). W aplikacji plusonline na telefonie gdzie jest główny numer pokazuje prawidłowo natomiast na drugim numerze stan pakietów internetowych pokazuje 1 GB. Czy to normalne? Wydaje mi się że na obu aplikacjach powinien pokazywać się faktyczny stan łącznie z dotychczasowym zużyciem pakietów...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: Mobilne Plus online

Post6 cze 2017, o 09:05

Witaj krasonioo,

pakiet powinien być widoczny zarówno na numerze głównym i dodatkowym. Podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 306
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Mobilne Plus online

Post5 lip 2017, o 08:26

Witam,
Po zmianie numeru nie mogę zalogować się do mobilnego PlusOnline. Pojawia się komunikat: "Błąd. Wewnętrzny błąd serwera." pomimo tego, że hasło jest poprawne. Ponadto po zalogowaniu się na innym numerze na tym samym koncie, nie widać "zaprzyjaźnionych numerów", niektórych nie mogę też dopisać w webowym PlusOnline. Zaznaczę, że logowanie za pomocą zamienionego numeru i tego samego hasła w wersji webowej przebiega bez problemu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: Mobilne Plus online

Post5 lip 2017, o 12:41

Witaj sedzia20,

podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 306
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Mobilne Plus online

Post5 lip 2017, o 12:45

Basia_Plus napisał(a):Witaj sedzia20,

podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.



Poszło ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: Mobilne Plus online

Post5 lip 2017, o 13:06

sedzia20,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 306
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Mobilne Plus online

Post5 lip 2017, o 13:08

Basia_Plus napisał(a):sedzia20,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.


Dziękuję, czekam na rozwiązanie zgłoszenia :)
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 306
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Mobilne Plus online

Post7 lip 2017, o 14:17

sedzia20 napisał(a):
Basia_Plus napisał(a):sedzia20,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.


Dziękuję, czekam na rozwiązanie zgłoszenia :)



Witam, wydaje się, że wszystko już jest okey - mogę się zalogować do mobilnego PO za pomocą zmienionego numeru, są już widoczne pakiety w wersji web'owej :-D
Chyba wszystko wróciło do normy!

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4272
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 413 razy

Re: Mobilne Plus online

Post7 lip 2017, o 15:40

sedzia20,
- to dobra wiadomość. Dziękujemy za informację :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 306
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Mobilne Plus online

Post11 lip 2017, o 14:00

Ewa_Plus napisał(a):sedzia20,
- to dobra wiadomość. Dziękujemy za informację :)


Tak, też lubię jak wszystko gra :-D
Offline
Avatar użytkownika

Blandeto

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 27 lip 2017, o 06:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush ABO L
  • Model telefonu: Sony Xperia M5

Plus online

Post27 lip 2017, o 07:08

Witam,
przeszedłem do Plush ABO L z dwoma numerami, połączyłem konta przez biuro obsługi bo przecież samo się nie połączyło i nie naliczyli mi zniżki na abonament przy pierwszej fakturze, ale czytając forum widzę, że to norma.
Ostatnio zainstalowałem aplikację Plus Online na numerze tymczasowym i tu moje pytanie: dlaczego w aplikacji na telefon i przez stronę nie pokazuje pakietów minut i sms/mms, gdzie w sklepie Google Play widać na screenach, że pokazuje nawet jak są nielimitowane, a u mnie pokazuje tylko stan internetu na obu numerach na tym koncie z czego na jednym numerze nie pokazuje pakietu internetu w roamingu?

Wysłałem zapytanie przez stronę i dostałem odpowiedź:

"Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt.

Nadesłaną korespondencję skierowałem do działu technicznego.

Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.

W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu."


Pytanie zmieniło status na rozwiązane, a ja dalej nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Załączniki
unnamed3.png
U mnie w zakładce usługi i pakiety opcja "wiadomości" jest wygaszona.
unnamed.png
Ostatnio edytowano 27 lip 2017, o 09:42 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18403
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1486 razy

Re: Mobilne Plus online

Post27 lip 2017, o 11:12

Witaj Blandeto,
Blandeto napisał(a):Nadesłaną korespondencję skierowałem do działu technicznego.

Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Blandeto

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 27 lip 2017, o 06:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush ABO L
  • Model telefonu: Sony Xperia M5

Re: Mobilne Plus online

Post27 lip 2017, o 11:40

Proszę

[Zagadnienie: 170724-000492]
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Marta_Plus, Miki983, wrobel99 i 17 gości


Etui Huawei P9 Lite 2017