Teraz jest 29 cze 2017, o 10:09

Zostaw Kontakt




Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz_z_Wawy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 18:58
  • Lokalizacja: StolYca
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Plus Online - aktualizacja bieżącego użycia

Post2 cze 2017, o 14:06

etuij52016

Czy normalnym zjawiskiem jest aktualizacja bieżącego użycia na Plus Online co 5-6 godzin lub jeszcze w większych odstępach czasu? Przez wiele lat korzystałem z podobnej usługi w Orange i tam aktualizacja następuje po maksymalnie kilkudziesięciu minutach.
edit: Po wpisie na forum aktualizacja nastąpiła po ponad godzinie. Dziwne. :shock:
Ostatnio edytowano 2 cze 2017, o 15:11 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1989
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 160 razy

Re: Mobilne Plus online

Post2 cze 2017, o 15:59

Tomasz_z_Wawy,

w przypadku połączeń głosowych oraz wiadomości SMS/MMS, dane powinny być aktualizowane na bieżąco, natomiast w przypadku połączeń internetowych mogą pojawić się one z opóźnieniem np. po zamknięciu sesji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krasonioo

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 26 sie 2015, o 19:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Lumia 730

Re: Mobilne Plus online

Post5 cze 2017, o 18:35

Witam, przeszedłem z abonamentu na duet gdzie mam współdzielony internet (10 GB). W aplikacji plusonline na telefonie gdzie jest główny numer pokazuje prawidłowo natomiast na drugim numerze stan pakietów internetowych pokazuje 1 GB. Czy to normalne? Wydaje mi się że na obu aplikacjach powinien pokazywać się faktyczny stan łącznie z dotychczasowym zużyciem pakietów...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1989
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 160 razy

Re: Mobilne Plus online

Post6 cze 2017, o 09:05

Witaj krasonioo,

pakiet powinien być widoczny zarówno na numerze głównym i dodatkowym. Podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], rafnov i 30 gości