iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Gumis190,

podeślij proszę numer, którego to dotyczy poprzez ten formularz.

nowman,
nowman pisze:od wczoraj na dodatkowych numerach pojawiają się naliczone koszty dla połączeń głosowych mimo wspólnego konta Rodzina plus.
za wykonane połączenia głosowe w ramach tej oferty nie powinny być naliczane dodatkowe opłaty. Proponuję, abyś po zakończeniu Twojego cyklu rozliczeniowego zgłosił reklamację w tej kwestii. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gumis190
Prawie PlusManiak
Posty: 41
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 11:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Gumis190 »

[quote="Basia_Plus"]Gumis190,

podeślij proszę numer, którego to dotyczy poprzez ten formularz.

Przesłałem formularz z numerali których dotyczy usterka. Dziekuje za pomoc
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Gumis190,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gumis190
Prawie PlusManiak
Posty: 41
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 11:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Gumis190 »

Basia_Plus pisze:Gumis190,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Czy coś w mojej sprawie ruszyło? Aplikacja mobilna nie dziala poprawnie w dalszym ciągu
Nr zgłoszenia C00000001484784

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Gumis190,
Gumis190 pisze:Czy coś w mojej sprawie ruszyło?
Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
EwaB
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 17 mar 2018, o 10:50

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: EwaB »

Cześć
Potrzebuję informacji:
1. mam tymczasowy numer i poprzez SMS otrzymałam eHasło
2. na Plus online, po wpisaniu numeru (tymczasowego) i eHasła z SMSa- pojawia się strona ze zmianą hasła
3. po wpisaniu starego i nowego hasła pojawia się strona z informacją o wylogowaniu, ze względu na zmianę hasła
4. próba kolejnego logowania nie działa z nowym hasłem, działa tylko "stare" hasło z SMSa
5. na Plus online, po wpisaniu numeru (tymczasowego) i eHasła z SMSa- pojawia się strona ze zmianą hasła
6. po wpisaniu starego i nowego hasła pojawia się strona z informacją o wylogowaniu, ze względu na zmianę hasła

i tak w kółko...

Hasła są poprawne (usterki są od razu wychwytywane przez system), ale zmiana hasła nie następuje.

Co robię nie tak?
Jak dostać się do Plus online?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Witaj EwaB,

jak obecnie wygląda sytuacja? Czy udało się zalogować do Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
EwaB
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 17 mar 2018, o 10:50

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: EwaB »

Nie udało się, a hasło tymczasowe wygasło.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

EwaB,

dysponujesz może Plus Kodem 5? Jeśli tak, zaloguj się proszę się do Plus online takim hasłem, następnie w zakładce Zarządzanie e-hasłem spróbuj dokonać zmiany e-hasła.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mekong
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 26 sie 2013, o 16:16

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: mekong »

Marta_Plus pisze:mekong,

prześlij mi numer, którego opisana kwestia dotyczy przez ten formularz. Przekażę sprawę do weryfikacji.
Tego samego dnia (27.02), zgodnie z sugestią zgłosiłem prośbę o weryfikację prezentacji pakietów w Mobilnym Plus Online - zgłoszenie nr C000000014811954. Czy coś wiadomo w mojej sprawie?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

mekong,

zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania. Proszę o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: JacentyEsz »

Cześć, przedłużyłem kolejna trzecia umowę w Plus i problem aplikacji wrocil. Przedłużyłem wszystko no limit z tym że internet po 12GB ma ograniczenie prędkości. W aplikacji tak jak poprzednio na dwóch pozostałych numerów nie widzę wykorzystania połączeń i sms tylko internet ale pokazuje go jakoś dziwnie...Obrazek



Google Pixel 2 | Tapatalk Pro
Ostatnio zmieniony 21 mar 2018, o 11:33 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego wątku i działu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Witaj JacentyEsz,

podeślij proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gumis190
Prawie PlusManiak
Posty: 41
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 11:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Gumis190 »

Marta_Plus pisze:Gumis190,
Gumis190 pisze:Czy coś w mojej sprawie ruszyło?
Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.
Mija kolejny tydzień i w aplikacji pojawił sie tylko pakiet minut miedzynarodowy. Reszty dalej nie wyświetla. Czy aplikacja odzyska kiedykolwiek pełna funkcjonalność a moze bedzie aktualizacja aplikacjji ktora naprawi bledy. Widze ze coraz wiecej ludzi zglasza ten sam problem po przedłużeniu umowy. Moze jakieś sugestie co może pomóc?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Gumis190,

pamiętam o Tobie, sprawa jest jeszcze w toku. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Dam znać, jak tylko otrzymam jakieś wieści.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ