Teraz jest 20 cze 2018, o 18:31

Zostaw Kontakt





Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5295
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 454 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 maja 2018, o 05:18

Rozumiem, to Ty chyba nie rozumiesz.
Chodziło mi o to że Plus Online pokazuje poprawne dane i faktycznie nabijasz sobie rachunek. Cały czas twierdzicie że to błąd Plus Online więc was wyprowadzam z tego błędu. Plus Online działa poprawnie, problem jest z twoją taryfą, teraz rozumiesz?
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 maja 2018, o 05:47

Jak z taryfa jak taryfa to rzecz umowna na papierze... system nie zaktualizowal sie poprawnie to zmianie warunkow i takowo system obslugujacy pokazuje niepoprawne dane wiec tu wyszedl blad... a kolega ma prawo jak i obowiazek reagowac na to bo to jego pieniadze a odkrecanie potem faktur wiaze sie z czasem i kolejnymi problemami...
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5295
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 454 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 maja 2018, o 06:36

Ale wy uznaliście że problem leży po stronie aplikacji Plus Online...
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 460
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 280 razy
    Otrzymał podziękowań: 34 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 maja 2018, o 07:30

@Piotr z Bukowca, a sprawdzałeś bilingi przez Plus Online, ale wersja na komputer, a nie aplikacja ??

Jeśli tak to należy złożyć reklamację, że system nalicza opłaty, które są zawarte w cenie abonamentu.
Offline
Avatar użytkownika

Piotr z Bukowca

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 maja 2018, o 21:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 maja 2018, o 08:37

Ron napisał(a):@Piotr z Bukowca, a sprawdzałeś bilingi przez Plus Online, ale wersja na komputer, a nie aplikacja ??

Jeśli tak to należy złożyć reklamację, że system nalicza opłaty, które są zawarte w cenie abonamentu.

W 3 wersjach aplikacji w tym z mobilną jest to samo. Złożyłem reklamację i czekam.
Offline
Avatar użytkownika

Piotr z Bukowca

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 maja 2018, o 21:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 maja 2018, o 08:44

patryk7588 napisał(a):Ale wy uznaliście że problem leży po stronie aplikacji Plus Online...


Masz rację. Nie można winy zwalać na oprogramowanie. Za systemem stoi człowiek i prawdopodobnie nie wprowadził prawidłowych danych mojej taryfy. Jest jeszcze inna możliwość, że ta najnowsza taryfa (hit cenowy) za 30 zł. ma 2GB internetu do wykorzystania (to aplikacja pokazuje) oraz mogę sobie rozmawiać i smsować "bez limitu", ale nie znaczy, że za darmo. Teraz tak właśnie pokazuje Plus Online. :-/
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3098
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 277 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 maja 2018, o 09:08

Piotr z Bukowca,
Piotr z Bukowca napisał(a):Żadnego numeru zagadnienia nie mam. :-(

sprawdź proszę jeszcze raz skrzynkę, w tym folder SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Piotr z Bukowca(9 maja 2018, o 09:54)
Offline
Avatar użytkownika

Piotr z Bukowca

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 maja 2018, o 21:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 maja 2018, o 09:23

Basia_Plus napisał(a):Piotr z Bukowca,
Piotr z Bukowca napisał(a):Żadnego numeru zagadnienia nie mam. :-(

sprawdź proszę jeszcze raz skrzynkę, w tym folder SPAM.


Nie wiem, może to ten z # dopięty na końcu tematu:

"Wysłano:8 maja 16:55 (18 godzin temu)
Temat:Re: Nieprawidłowe naliczanie kwot przez aplikację Plus Online dla taryfy PLUS.40 [#53254] "
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 maja 2018, o 09:37

Piotr z Bukowca,
- tak, to ten z # :-)
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już do pilnej weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
Piotr z Bukowca(9 maja 2018, o 09:53)
Offline
Avatar użytkownika

Piotr z Bukowca

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 maja 2018, o 21:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 maja 2018, o 09:52

Ewa_Plus napisał(a):Piotr z Bukowca,
- tak, to ten z # :-)
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już do pilnej weryfikacji.


Dziękuję za szybką reakcję. :-)
Offline
Avatar użytkownika

Piotr z Bukowca

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 maja 2018, o 21:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 maja 2018, o 15:21

Piotr z Bukowca napisał(a):
Ewa_Plus napisał(a):Piotr z Bukowca,
- tak, to ten z # :-)
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już do pilnej weryfikacji.


Dziękuję za szybką reakcję. :-)

Dzwoniła dzisiaj miła Pani z PLUS w sprawie reklamacji. Stwierdzili, że rzeczywiście aplikacja Plusonline niezasadnie nalicza mi smsy i rozmowy. Od jutra ma być już ok. Naliczone kwoty zminusują w fakturze korygującej. Dzięki za pomoc. :-)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 maja 2018, o 15:32

Piotr z Bukowca,

dziękuję za dobrą wiadomość.
Przepraszamy za te niedogodności, ale cieszymy się, że sytuacja została wyjaśniona. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
Piotr z Bukowca(9 maja 2018, o 15:53)
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

PlusManiak

  • Posty: 142
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 16 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 (2017)

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post24 maja 2018, o 08:20

Po aktualizacji ze sklepu Play w dniu 24 mają aplikacja próbuje się zsynchronizować lecz ma problem i wraca do strony startowej. Cały czas wyświetlane jest białe tło z kręcącym się kółkiem. W sklepie Play należy zmienić adres programisty bo widniejący tam jest nieaktualny

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post24 maja 2018, o 09:21

amaryl556,

wiemy o tych utrudnieniach. Już nad tym pracujemy. Prosimy o próbę zalogowania w późniejszym terminie. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.
amaryl556 napisał(a):W sklepie Play należy zmienić adres programisty bo widniejący tam jest nieaktualny
Już przekazałam tę kwestię do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

paulus34

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 2 paź 2014, o 11:45
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Nokia

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post5 cze 2018, o 13:37

Ta sama sytuacja na Windows 10 (pełny i mobilny) po ostatniej aktualizacji ze sklepu wyświetla "niepoprawne dane serwera" (pełny win10) lub "brak połączenia" na mobilnym (sytuacja trwa od wielu dni), proszę o interwencję w tej sprawie i z góry dziękuję
pozdr.

edit: przeinstalowanie nie pomogło
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości