Teraz jest 23 cze 2018, o 10:47

Zostaw Kontakt





Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post5 cze 2018, o 15:57

paulus34,
- przepraszam za tę sytuację. Sprawa jest jeszcze weryfikowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kajak_66

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 5 cze 2018, o 18:50
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+39
  • Model telefonu: Lumia 950

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post5 cze 2018, o 19:04

Mam problem z aplikacją mobilną plus online, nie mogę w ogóle jej uruchomić. Po wciśnięciu aplikacji pojawia się komunikat " Brak połączenia. Połączenie sieciowe zostało przerwane. Spróbuj ponownie." I tak bez końca. Inne aplikacje działają , nie mam problemu z łączeniem się z internetem. Ten problem pojawił mi się 30 maja 2018 r. po przejściu z Lumii 640 gdzie aplikacja działała na Lumię 950 obecnie. Kilka razy już odinstalowywałam tę aplikację i instalowałam ją od nowa a uruchomić nie mogę. Nie mam natomiast problemów z logowaniem się na stronę plus online ale przez komputer. Nie wiem co jest przyczyną że nie mogę uruchomić tej aplikacji przez telefon , proszę o radę.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post6 cze 2018, o 09:14

kajak_66,

kajak_66 napisał(a):Ten problem pojawił mi się 30 maja 2018 r. po przejściu z Lumii 640 gdzie aplikacja działała na Lumię 950 obecnie. Kilka razy już odinstalowywałam tę aplikację i instalowałam ją od nowa a uruchomić nie mogę.

sytuacja jest nam znana jeśli chodzi o ten system. Sprawa jest w trakcie weryfikacji. Przepraszam za napotkane niedogodności.

Edycja:

Problem nie powinien już występować. Prośba o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
kajak_66(6 cze 2018, o 15:00)
Offline
Avatar użytkownika

kajak_66

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 5 cze 2018, o 18:50
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+39
  • Model telefonu: Lumia 950

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post6 cze 2018, o 14:40

Problem już usunięty, pojawiła się aktualizacja i aplikacja działa. Dziękuję :-)
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości