iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 5656
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
- Lokalizacja: Polska
Re: Mobilne Plus online
Ilość GB które masz w abonamencie zawsze możesz sprawdzić na papierowej umowie którą podpisałeś.
Skąd wiesz że w bilingu nie ma wszystkich sesji GPRS?
Skąd wiesz że w bilingu nie ma wszystkich sesji GPRS?
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:37
Re: Mobilne Plus online
Bo jak kokorzystam np 10-18 to bieżącym użyciu nic nie ma o tym fakcie. Za każdym razem włączając i wyłączając gprs w telefonie. A na papierowym no bilingu plus nie umieszcza tych danych odpowiedź otrzymałem z BOK jesli gprs idzie z pakietu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Mobilne Plus online
Co to 2G, 5G? Pracownicy infolinii nie podają takich informacji jak wykorzystanie pakietów.krzysiek84zst pisze: Pokazuje powiedzmy że mam 2G jak dzwonie na infolinie sprawdzałem powiedzieli że mam coś koło 5G Kiedy to zostanie naprawione?
Są to tylko informacje orientacyjne, a dane mogą byś wyświetlone np.: dopiero po zakończeniu sesji.krzysiek84zst pisze:Bo jak kokorzystam np 10-18 to bieżącym użyciu nic nie ma o tym fakcie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:37
Re: Mobilne Plus online
Rozpoczął się u mnie się nowy okres rozliczeniowy od 21 każdego miesiąca, powinienem widzieć 5Giga internetu ale w aplikacji i na stronie w nowym okresem widzę że jest coś 2 Giga z haczykiem , wiec zadzwoniłem na BOK i konsultant mi powiedział że nadal mam 5 Giga tylko dane są źle prezentowane nawet do dzisiaj.
Jeśli chodzi o dane sesje po zakończeniu sesji dane nie są prezentowane tylko losowe wybrane, wiem że to ma informację orientacyjną. Tylko nie raz wynika jakbym nie korzystał z internetu ale transfer ucieka i sesje nie są odnotowywane.
Jeśli chodzi o dane sesje po zakończeniu sesji dane nie są prezentowane tylko losowe wybrane, wiem że to ma informację orientacyjną. Tylko nie raz wynika jakbym nie korzystał z internetu ale transfer ucieka i sesje nie są odnotowywane.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Mobilne Plus online
krzysiek84zst,
krzysiek84zst pisze:Rozpoczął się u mnie się nowy okres rozliczeniowy od 21 każdego miesiąca
Taką wartość przedstawiała aplikacja w dniu 21/11?krzysiek84zst pisze: widzę że jest coś 2 Giga z haczykiem
Tak jak pisał Krzysiek:krzysiek84zst pisze:wiec zadzwoniłem na BOK i konsultant mi powiedział że nadal mam 5 Giga tylko dane są źle prezentowane nawet do dzisiaj.
W mobilnej wersji aplikacji aktualnie widzisz informację, że pozostały 2 GB z 5 dostępnych?Krzysiek_Plus pisze:Pracownicy infolinii nie podają takich informacji jak wykorzystanie pakietów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:37
Re: Mobilne Plus online
Na dzień 21 listopada pokazywała aplikacja i strona plus online ponad 2GB, a powinien być przyznany pakiet 5GB, wygląda na to że system nie przyznał całego pakietu tylko resztę co zostało z poprzedniego okresu.
Pytanie
Czy jeszcze prowadzicie jakieś prace serwisowe na plus online że pakiet źle pokazują pakiet, może o to chodzi? Tak samo w bieżącym użyciu tylko wybrane sesje?
Mój nr konta ab:18809278 na nr telefonicznym
Pytanie
Czy jeszcze prowadzicie jakieś prace serwisowe na plus online że pakiet źle pokazują pakiet, może o to chodzi? Tak samo w bieżącym użyciu tylko wybrane sesje?
Mój nr konta ab:18809278 na nr telefonicznym
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Mobilne Plus online
A teraz jaką wartości wskazuje?krzysiek84zst pisze:Na dzień 21 listopada pokazywała aplikacja i strona plus online ponad 2GB, a powinien być przyznany pakiet 5GB, wygląda na to że system nie przyznał całego pakietu tylko resztę co zostało z poprzedniego okresu.
Obecnie nie są realizowane żadne prace związane z Plus online.krzysiek84zst pisze:Czy jeszcze prowadzicie jakieś prace serwisowe na plus online że pakiet źle pokazują pakiet, może o to chodzi? Tak samo w bieżącym użyciu tylko wybrane sesje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:37
Re: Mobilne Plus online
Wskazuje prawie 2GB na dzień dzisiejszy
Re: Mobilne Plus online
Faktycznie, póki co działa. Zauważyłem jedynie, iż co jakiś czas (co 3-4 logowanie) pojawia się informacja, że dane niepoprawne i logowanie niemożliwe - żadnych danych nie zmieniałem, login i hasło są bez zmian. Warto byłoby nad tym popracować :)Joanna_Plus pisze:dareios, mekong, sedzia20, Cropex,
powyższe utrudnienia nie powinny już występować. Proszę o weryfikacje i informację zwrotną.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Mobilne Plus online
krzysiek84zst, poprosiłem o weryfikacje Twojego przypadku, dam znać jak tylko otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:37
Re: Mobilne Plus online
Ok dziękuję, może coś się mylę, czekam na informację zwrotną. Zaznaczę że nr był przeniesiony z mixa na abonament, może coś ma to wspólnego.
Re: Mobilne Plus online
No nie wiem.Krzysiek_Plus pisze:Obecnie nie są realizowane żadne prace związane z Plus online.
Nie mogąc się doczekać na odpowiedź tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 65#p185084
Zadzwoniłem do BOK zapytać co na brak wyświetlania pakietu podstawowego w Power LTE 2.0 powie konsultant.
Powiedział że właśnie trwa jakaś większa modernizacja Plus Online i jeszcze przez jakiś czas mogą występować takie problemy.
Re: Mobilne Plus online
Przed chwilą próba logowania nie powiodła się Hasło nie zmieniane a apka krzyczy o jego błędzie
Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Mobilne Plus online
amaryl556 czy próbowałeś zatrzymać aplikację i wyczyścić pamięć CACHE, uruchomić ją ponownie i zalogować się?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Tak wykonałem te kroki Teraz znowu samoistnie działa
Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka