Chciałbym przekazać, iż moim przypadku już jest wszystko prawidłowo widoczne. Bardzo dziękuję za pomoc.Basia_Plus pisze:mekong,
zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania. Proszę o cierpliwość.
iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 53
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 sie 2013, o 16:16
Re: Plus online / Mobilne Plus online
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
mekong,
Super - dziękuję za info i bardzo się cieszę, że już wszystko OK.mekong pisze:Chciałbym przekazać, iż moim przypadku już jest wszystko prawidłowo widoczne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Miesiąc czasu mija od zgłoszenia. Aplikacja nie wyświetla jeszcze stanu pakietu sms.Marta_Plus pisze:Gumis190,
pamiętam o Tobie, sprawa jest jeszcze w toku. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Dam znać, jak tylko otrzymam jakieś wieści.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Gumis190,
przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dodatkowo powiem ze na drugim numerze ktory jest dodany do mojego konta nic nie ruszylo. Aplikacja wyswietla pakiet internetowy oraz pakiet minut miedzynarodowyBasia_Plus pisze:Gumis190,
przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Gumis190,
sprawa nadal w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.
EDYCJA:
powinno być ok. Prośba o weryfikację.
sprawa nadal w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.
EDYCJA:
powinno być ok. Prośba o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Wygląda na to ze aplikacja odzyskała pełną sprawność. Bardzo dziękuje za pomoc. PozdrawiamBasia_Plus pisze:Gumis190,
sprawa nadal w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.
EDYCJA:
powinno być ok. Prośba o weryfikację.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Gumis190,
super , dziękuję za sprawdzenie.Gumis190 pisze:Wygląda na to ze aplikacja odzyskała pełną sprawność.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Przedłużyłem umowę na PLUS.40. Wysłałem pierwszy SMS, a w aplikacji Plus online naliczyło 0,12 zł. No to się mocno zdziwiłem. Nie ma tam żadnych pakietów oprócz internetowego. Będę płacił za wszystkie rozmowy i smsy?
Proszę o pomoc, co z tym zrobić?
Pozdrawiam.
Proszę o pomoc, co z tym zrobić?
Pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Piotr z Bukowca,
co dokładnie sprawdzałeś w Plus online? Czy masz aktywny Wykaz bieżącego użycia http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.Piotr z Bukowca pisze:a w aplikacji Plus online naliczyło 0,12 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Mam aktywny wykaz bieżącego zużycia. W szczegółach (wykazu) kolejne usługi GPRS - po kosztach 0,00zł, no i jeden SMS za 0,1zł (netto). Mój okres rozliczeniowy to od 5-go do 4-go. Nowa taryfa PLUS.40 uruchomiona od 5-go maja. SMS wysłany 07.05 br na numer krajowy, Play.Basia_Plus pisze:Piotr z Bukowca,
co dokładnie sprawdzałeś w Plus online? Czy masz aktywny Wykaz bieżącego użycia http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.Piotr z Bukowca pisze:a w aplikacji Plus online naliczyło 0,12 zł.
Na stronie czołowej Plus online (po lewej stronie u góry): "Kwota rozmów/SMS po przekroczeniu Twoich pakietów: 0,10 zł (na czerwono). W zakładce Pakiety - Twoje aktywne pakiety, tylko trzy dotyczące internetu i jeden IPLA. Żadnych pakietów, ani usług związanych z rozmowami, SMS/MMS.
Pozdrawiam i dziękuję za reakcję
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Piotr z Bukowca,
rozliczenia prezentowane w Wykazie bieżącego użycia w aplikacji Plus online mają charakter orientacyjny. Natomiast szczegółowe informacje będziesz mógł uzyskać na bilingu po zamknięciu bieżącego cyklu rozliczeniowego, jeśli posiadasz włączony rachunek szczegółowy: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... 3%C5%81OWY.
Jeśli tam również będą pozycje, o których piszesz, wtedy pozostaje opisanie problemu i złożenie reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.
rozliczenia prezentowane w Wykazie bieżącego użycia w aplikacji Plus online mają charakter orientacyjny. Natomiast szczegółowe informacje będziesz mógł uzyskać na bilingu po zamknięciu bieżącego cyklu rozliczeniowego, jeśli posiadasz włączony rachunek szczegółowy: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... 3%C5%81OWY.
Jeśli tam również będą pozycje, o których piszesz, wtedy pozostaje opisanie problemu i złożenie reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dziękuję za odpowiedź. Wygląda to na zupełnie błędne działanie aplikacji. W poprzedniej taryfie działala dobrze. Teraz zwyczajnie nalicza mi połaczenia, które powinny być bezpłatne. Jest to niestety bardzo denerwujące. Rachunek szczegółowy oczywiście mam włączony. Uważam, że przede wszystkim błędy w działaniu aplikacji powinny być naprawione. Prośba. Czy możesz przekazać moją sprawę do działu technicznego?Basia_Plus pisze:Piotr z Bukowca,
rozliczenia prezentowane w Wykazie bieżącego użycia w aplikacji Plus online mają charakter orientacyjny. Natomiast szczegółowe informacje będziesz mógł uzyskać na bilingu po zamknięciu bieżącego cyklu rozliczeniowego, jeśli posiadasz włączony rachunek szczegółowy: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... 3%C5%81OWY.
Jeśli tam również będą pozycje, o których piszesz, wtedy pozostaje opisanie problemu i złożenie reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Piotr z Bukowca,
na podstawie tego jednego przypadku trudno zweryfikować, czy opisana sytuacja wynika np. z błędu systemowego. A jeśli wysyłasz kolejne SMS-y w ramach opcji no-limit, to również w Plus online prezentują się jakieś kwoty? Podstawą do złożenia reklamacji są zafakturowane, ewentualne błędne naliczenia.
na podstawie tego jednego przypadku trudno zweryfikować, czy opisana sytuacja wynika np. z błędu systemowego. A jeśli wysyłasz kolejne SMS-y w ramach opcji no-limit, to również w Plus online prezentują się jakieś kwoty? Podstawą do złożenia reklamacji są zafakturowane, ewentualne błędne naliczenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Wystarczy poczekac do faktury az ja wystawia bo jak w umowie jest noLimit to spokojnie albo zweryfikuje to system przy wystawianiu albo reklamacja a oplacic tylko kwote abonamentu...