iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: habish »

Rozumiem, to Ty chyba nie rozumiesz.
Chodziło mi o to że Plus Online pokazuje poprawne dane i faktycznie nabijasz sobie rachunek. Cały czas twierdzicie że to błąd Plus Online więc was wyprowadzam z tego błędu. Plus Online działa poprawnie, problem jest z twoją taryfą, teraz rozumiesz?
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Jak z taryfa jak taryfa to rzecz umowna na papierze... system nie zaktualizowal sie poprawnie to zmianie warunkow i takowo system obslugujacy pokazuje niepoprawne dane wiec tu wyszedl blad... a kolega ma prawo jak i obowiazek reagowac na to bo to jego pieniadze a odkrecanie potem faktur wiaze sie z czasem i kolejnymi problemami...
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: habish »

Ale wy uznaliście że problem leży po stronie aplikacji Plus Online...
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1177
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ron »

@Piotr z Bukowca, a sprawdzałeś bilingi przez Plus Online, ale wersja na komputer, a nie aplikacja ??

Jeśli tak to należy złożyć reklamację, że system nalicza opłaty, które są zawarte w cenie abonamentu.
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

Ron pisze:@Piotr z Bukowca, a sprawdzałeś bilingi przez Plus Online, ale wersja na komputer, a nie aplikacja ??

Jeśli tak to należy złożyć reklamację, że system nalicza opłaty, które są zawarte w cenie abonamentu.
W 3 wersjach aplikacji w tym z mobilną jest to samo. Złożyłem reklamację i czekam.
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

patryk7588 pisze:Ale wy uznaliście że problem leży po stronie aplikacji Plus Online...
Masz rację. Nie można winy zwalać na oprogramowanie. Za systemem stoi człowiek i prawdopodobnie nie wprowadził prawidłowych danych mojej taryfy. Jest jeszcze inna możliwość, że ta najnowsza taryfa (hit cenowy) za 30 zł. ma 2GB internetu do wykorzystania (to aplikacja pokazuje) oraz mogę sobie rozmawiać i smsować "bez limitu", ale nie znaczy, że za darmo. Teraz tak właśnie pokazuje Plus Online. :-/
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Piotr z Bukowca,
Piotr z Bukowca pisze:Żadnego numeru zagadnienia nie mam. :-(
sprawdź proszę jeszcze raz skrzynkę, w tym folder SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

Basia_Plus pisze:Piotr z Bukowca,
Piotr z Bukowca pisze:Żadnego numeru zagadnienia nie mam. :-(
sprawdź proszę jeszcze raz skrzynkę, w tym folder SPAM.
Nie wiem, może to ten z # dopięty na końcu tematu:

"Wysłano:8 maja 16:55 (18 godzin temu)
Temat:Re: Nieprawidłowe naliczanie kwot przez aplikację Plus Online dla taryfy PLUS.40 [#53254] "
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

Piotr z Bukowca,
- tak, to ten z # :-)
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już do pilnej weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

Ewa_Plus pisze:Piotr z Bukowca,
- tak, to ten z # :-)
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już do pilnej weryfikacji.
Dziękuję za szybką reakcję. :-)
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

Piotr z Bukowca pisze:
Ewa_Plus pisze:Piotr z Bukowca,
- tak, to ten z # :-)
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już do pilnej weryfikacji.
Dziękuję za szybką reakcję. :-)
Dzwoniła dzisiaj miła Pani z PLUS w sprawie reklamacji. Stwierdzili, że rzeczywiście aplikacja Plusonline niezasadnie nalicza mi smsy i rozmowy. Od jutra ma być już ok. Naliczone kwoty zminusują w fakturze korygującej. Dzięki za pomoc. :-)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Piotr z Bukowca,

dziękuję za dobrą wiadomość.
Przepraszamy za te niedogodności, ale cieszymy się, że sytuacja została wyjaśniona. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: amaryl556 »

Po aktualizacji ze sklepu Play w dniu 24 mają aplikacja próbuje się zsynchronizować lecz ma problem i wraca do strony startowej. Cały czas wyświetlane jest białe tło z kręcącym się kółkiem. W sklepie Play należy zmienić adres programisty bo widniejący tam jest nieaktualny

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

amaryl556,

wiemy o tych utrudnieniach. Już nad tym pracujemy. Prosimy o próbę zalogowania w późniejszym terminie. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.
amaryl556 pisze:W sklepie Play należy zmienić adres programisty bo widniejący tam jest nieaktualny
Już przekazałam tę kwestię do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paulus34
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 2 paź 2014, o 12:45

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: paulus34 »

Ta sama sytuacja na Windows 10 (pełny i mobilny) po ostatniej aktualizacji ze sklepu wyświetla "niepoprawne dane serwera" (pełny win10) lub "brak połączenia" na mobilnym (sytuacja trwa od wielu dni), proszę o interwencję w tej sprawie i z góry dziękuję
pozdr.

edit: przeinstalowanie nie pomogło
ODPOWIEDZ