Witam ponownie,
niestety aplikacja znowu nie działa poprawnie. Po "zniknięciu" dodatkowego pakietu internetowego 500 MB (o którym pisałem wcześniej), tym razem:
a) o ile transmisja danych jest widoczna (jako taka) w Mobilny Plus Online, to w oknie START ujęta jest w Abonamencie, nie zaś właśnie jako dodatkowy, wykupiony pakiet internetowy, ale to generalnie szczegół, gdyż:
b) nie widzę go w ogóle Plus Online (logowanie na komputerze). Pewnie z tego faktu, iż został zaklasyfikowany jako pakiet abonamentowy - a nie jest!, a co najważniejsze:
c) aplikacja mobilna nie pokazuje zużycia w pakietach minut (80 min. abonamentowy i 260 min. dodatkowy). Dane są za to prawidłowe w Plus Online przez www.
Załączam zrzuty i z góry dziękuję za pomoc. Problem z za dużą czcionką przy wykazie minut (pozycja "Pozostało wymienne" jest niewidoczna) jest nadal aktualny.
Pozdrawiam
Witam ponownie,
zużycie pakietów minut pojawiło się ponownie (w %) w aplikacji mobilnej - za co bardzo dziękuję. W przypadku pakietu internetowego - również jest widoczny, ale nie wiem dlaczego nie jest widoczny w Plus Online przy logowaniu poprzez www na komputerze. Jak wcześniej napisałem - został przypisany do abonamentu, a nie wiem dlaczego
Dziękuję za pomoc! Miejmy nadzieję, że przy kolejnej wersji aplikacji usunięty będzie problem z wielkości czcionki...
mekong pisze:ale nie wiem dlaczego nie jest widoczny w Plus Online przy logowaniu poprzez www na komputerze.
Najprawdopodobniej posiadany przez Ciebie pakiet, jest w wariancie Non Stop. Widoczność tych pakietów została udostępniona jedynie w mobilnej wersji aplikacji.
mekong pisze:Miejmy nadzieję, że przy kolejnej wersji aplikacji usunięty będzie problem z wielkości czcionki...
Tę sugestię przekazałam do właściwej komórki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna_Plus pisze:
Najprawdopodobniej posiadany przez Ciebie pakiet, jest w wariancie Non Stop. Widoczność tych pakietów została udostępniona jedynie w mobilnej wersji aplikacji.
Dziękuję za informację. Ciekawiło mnie to, ze względu na to, iż jeszcze w poprzednim cyklu bilingowym ten pakiet był widoczny. Nie jest to kłopotliwe, skoro wersja mobilna pokazuje zużycie poprawnie . Pozdrawiam
U mnie nadal nie prawidłowo pokazuje na stronie oraz w aplikacji pakiet? Pokazuje powiedzmy że mam 2G jak dzwonie na infolinie sprawdzałem powiedzieli że mam coś koło 5G Kiedy to zostanie naprawione? Tak samo nie pokazuję wszystkich sesji gprs bieżącym użyciu. To wszystko na moim koncie abonamentowym. Podaje mój nr klienta proszę sprawdzenie o co chodzi 18809278