iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Mobilne Plus online

Post autor: habish »

Ilość GB które masz w abonamencie zawsze możesz sprawdzić na papierowej umowie którą podpisałeś.
Skąd wiesz że w bilingu nie ma wszystkich sesji GPRS?
krzysiek84zst
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:37

Re: Mobilne Plus online

Post autor: krzysiek84zst »

Bo jak kokorzystam np 10-18 to bieżącym użyciu nic nie ma o tym fakcie. Za każdym razem włączając i wyłączając gprs w telefonie. A na papierowym no bilingu plus nie umieszcza tych danych odpowiedź otrzymałem z BOK jesli gprs idzie z pakietu.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Krzysiek_Plus »

krzysiek84zst pisze: Pokazuje powiedzmy że mam 2G jak dzwonie na infolinie sprawdzałem powiedzieli że mam coś koło 5G Kiedy to zostanie naprawione?
Co to 2G, 5G? Pracownicy infolinii nie podają takich informacji jak wykorzystanie pakietów.
krzysiek84zst pisze:Bo jak kokorzystam np 10-18 to bieżącym użyciu nic nie ma o tym fakcie.
Są to tylko informacje orientacyjne, a dane mogą byś wyświetlone np.: dopiero po zakończeniu sesji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzysiek84zst
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:37

Re: Mobilne Plus online

Post autor: krzysiek84zst »

Rozpoczął się u mnie się nowy okres rozliczeniowy od 21 każdego miesiąca, powinienem widzieć 5Giga internetu ale w aplikacji i na stronie w nowym okresem widzę że jest coś 2 Giga z haczykiem , wiec zadzwoniłem na BOK i konsultant mi powiedział że nadal mam 5 Giga tylko dane są źle prezentowane nawet do dzisiaj.
Jeśli chodzi o dane sesje po zakończeniu sesji dane nie są prezentowane tylko losowe wybrane, wiem że to ma informację orientacyjną. Tylko nie raz wynika jakbym nie korzystał z internetu ale transfer ucieka i sesje nie są odnotowywane.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

krzysiek84zst,
krzysiek84zst pisze:Rozpoczął się u mnie się nowy okres rozliczeniowy od 21 każdego miesiąca
krzysiek84zst pisze: widzę że jest coś 2 Giga z haczykiem
Taką wartość przedstawiała aplikacja w dniu 21/11?
krzysiek84zst pisze:wiec zadzwoniłem na BOK i konsultant mi powiedział że nadal mam 5 Giga tylko dane są źle prezentowane nawet do dzisiaj.
Tak jak pisał Krzysiek:
Krzysiek_Plus pisze:Pracownicy infolinii nie podają takich informacji jak wykorzystanie pakietów.
W mobilnej wersji aplikacji aktualnie widzisz informację, że pozostały 2 GB z 5 dostępnych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzysiek84zst
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:37

Re: Mobilne Plus online

Post autor: krzysiek84zst »

Na dzień 21 listopada pokazywała aplikacja i strona plus online ponad 2GB, a powinien być przyznany pakiet 5GB, wygląda na to że system nie przyznał całego pakietu tylko resztę co zostało z poprzedniego okresu.
Pytanie
Czy jeszcze prowadzicie jakieś prace serwisowe na plus online że pakiet źle pokazują pakiet, może o to chodzi? Tak samo w bieżącym użyciu tylko wybrane sesje?

Mój nr konta ab:18809278 na nr telefonicznym
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Krzysiek_Plus »

krzysiek84zst pisze:Na dzień 21 listopada pokazywała aplikacja i strona plus online ponad 2GB, a powinien być przyznany pakiet 5GB, wygląda na to że system nie przyznał całego pakietu tylko resztę co zostało z poprzedniego okresu.
A teraz jaką wartości wskazuje?
krzysiek84zst pisze:Czy jeszcze prowadzicie jakieś prace serwisowe na plus online że pakiet źle pokazują pakiet, może o to chodzi? Tak samo w bieżącym użyciu tylko wybrane sesje?
Obecnie nie są realizowane żadne prace związane z Plus online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzysiek84zst
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:37

Re: Mobilne Plus online

Post autor: krzysiek84zst »

Wskazuje prawie 2GB na dzień dzisiejszy
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

Joanna_Plus pisze:dareios, mekong, sedzia20, Cropex,

powyższe utrudnienia nie powinny już występować. Proszę o weryfikacje i informację zwrotną.
Faktycznie, póki co działa. Zauważyłem jedynie, iż co jakiś czas (co 3-4 logowanie) pojawia się informacja, że dane niepoprawne i logowanie niemożliwe - żadnych danych nie zmieniałem, login i hasło są bez zmian. Warto byłoby nad tym popracować :)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Krzysiek_Plus »

krzysiek84zst, poprosiłem o weryfikacje Twojego przypadku, dam znać jak tylko otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzysiek84zst
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:37

Re: Mobilne Plus online

Post autor: krzysiek84zst »

Ok dziękuję, może coś się mylę, czekam na informację zwrotną. Zaznaczę że nr był przeniesiony z mixa na abonament, może coś ma to wspólnego.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Mobilne Plus online

Post autor: habish »

Krzysiek_Plus pisze:Obecnie nie są realizowane żadne prace związane z Plus online.
No nie wiem.
Nie mogąc się doczekać na odpowiedź tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 65#p185084
Zadzwoniłem do BOK zapytać co na brak wyświetlania pakietu podstawowego w Power LTE 2.0 powie konsultant.

Powiedział że właśnie trwa jakaś większa modernizacja Plus Online i jeszcze przez jakiś czas mogą występować takie problemy.
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Mobilne Plus online

Post autor: amaryl556 »

Przed chwilą próba logowania nie powiodła się Hasło nie zmieniane a apka krzyczy o jego błędzie


Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Magda_Plus »

amaryl556 czy próbowałeś zatrzymać aplikację i wyczyścić pamięć CACHE, uruchomić ją ponownie i zalogować się?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Mobilne Plus online

Post autor: amaryl556 »

Tak wykonałem te kroki Teraz znowu samoistnie działa

Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ