iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Plus online / Mobilne Plus online
paulus34,
- przepraszam za tę sytuację. Sprawa jest jeszcze weryfikowana.
- przepraszam za tę sytuację. Sprawa jest jeszcze weryfikowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Mam problem z aplikacją mobilną plus online, nie mogę w ogóle jej uruchomić. Po wciśnięciu aplikacji pojawia się komunikat " Brak połączenia. Połączenie sieciowe zostało przerwane. Spróbuj ponownie." I tak bez końca. Inne aplikacje działają , nie mam problemu z łączeniem się z internetem. Ten problem pojawił mi się 30 maja 2018 r. po przejściu z Lumii 640 gdzie aplikacja działała na Lumię 950 obecnie. Kilka razy już odinstalowywałam tę aplikację i instalowałam ją od nowa a uruchomić nie mogę. Nie mam natomiast problemów z logowaniem się na stronę plus online ale przez komputer. Nie wiem co jest przyczyną że nie mogę uruchomić tej aplikacji przez telefon , proszę o radę.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
kajak_66,
Edycja:
Problem nie powinien już występować. Prośba o weryfikację.
sytuacja jest nam znana jeśli chodzi o ten system. Sprawa jest w trakcie weryfikacji. Przepraszam za napotkane niedogodności.kajak_66 pisze:Ten problem pojawił mi się 30 maja 2018 r. po przejściu z Lumii 640 gdzie aplikacja działała na Lumię 950 obecnie. Kilka razy już odinstalowywałam tę aplikację i instalowałam ją od nowa a uruchomić nie mogę.
Edycja:
Problem nie powinien już występować. Prośba o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Problem już usunięty, pojawiła się aktualizacja i aplikacja działa. Dziękuję
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Cześć, chciałbym poinformować że znów nie działa poprawnie aplikacja na Windowsa, Android i www ok.
Pozdrawiam wszystkich
Pozdrawiam wszystkich
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj paulus34,
- przepraszam za te utrudnienia. Sytuacja jest nam znana. Zgłaszaliśmy to administratorom kilka dni temu. Dzisiaj jeszcze podbiłam temat.
- przepraszam za te utrudnienia. Sytuacja jest nam znana. Zgłaszaliśmy to administratorom kilka dni temu. Dzisiaj jeszcze podbiłam temat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Powtórka z rozrywki - strona https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action wyświetla komunikat:
Co ze stroną? Kiedy błąd zostanie naprawiony?
Chciałem zmienić numer telefonu, a nie mam ochoty na wykonanie tego innym sposobem.
lub zamiennie:Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, you@your.address and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
IBM_HTTP_Server Server at ssl.plusgsm.pl Port 443
Mobilna aplikacja w nocy także była niedostępna jednak teraz jest już OK.Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
IBM_HTTP_Server Server at ssl.plusgsm.pl Port 443
Co ze stroną? Kiedy błąd zostanie naprawiony?
Chciałem zmienić numer telefonu, a nie mam ochoty na wykonanie tego innym sposobem.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
sl@w_es,
sprawdź proszę teraz, powinno być ok.
sprawdź proszę teraz, powinno być ok.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Faktycznie, jest OK, logowanie odbyło się bez żadnych przeszkód.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Po takim czasie nasuwa się pytanie czy programiści sieci planują modernizację aplikacji plus online dla androida? Aplikacja często pokazuje błędy logowania lub błędy serwera a nawet błędne dane pakietów. Czy planujecie wprowadzić jakieś widgety lub logowanie odciskiem palca?
Przydało by się trochę świeżości i powiewu nowościami.
Przydało by się trochę świeżości i powiewu nowościami.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus online / Mobilne Plus online
largo,
Taka sytuacja może mieć miejsce na skutek prowadzonych prac systemowych. Za utrudnienia i brak dostępu do aplikacji w danym czasie - najmocniej przepraszam .largo pisze:Aplikacja często pokazuje błędy logowania lub błędy serwera
Taki problem aktualnie występuje?largo pisze:błędne dane pakietów
Są plany wdrożenia takiej funkcjonalności, natomiast na tę chwilę termin realizacji nie je jest znany.largo pisze:Czy planujecie wprowadzić jakieś widgety
Za sugestię oczywiście bardzo dziękuję - przekazana do kogo trzeba .largo pisze:wprowadzić jakieś widgety lub logowanie odciskiem palca?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Obecnie działa ale są takie sytuacje w różnym czasie :) ale tak to działa jak na razie poprawnie
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus online / Mobilne Plus online
largo,
largo pisze:działa jak na razie poprawnie
Najczęściej to są skutki różnego rodzaju zmian systemowych. Jeżeli zaobserwujesz jakieś nieprawidłowości - prośba o zgłaszanie nam tutaj.largo pisze:są takie sytuacje w różnym czasie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dziś na telefony z Androidem dotarła aktualizacja aplikacji Plus Online.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Re: Plus online / Mobilne Plus online
I po aktualizacji w sekcji Połączenia przez 24 godz. wyświetlał się komunikat:PWojciechowska pisze:Dziś na telefony z Androidem dotarła aktualizacja aplikacji Plus Online.
"Błąd. Nieoczekiwany błąd serwera". Od 12:00 wszystko działa prawidłowo.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec