iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mekong
PlusManiak
Posty: 53
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 sie 2013, o 16:16

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: mekong »

Basia_Plus pisze:mekong,

zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania. Proszę o cierpliwość.
Chciałbym przekazać, iż moim przypadku już jest wszystko prawidłowo widoczne. Bardzo dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

mekong,
mekong pisze:Chciałbym przekazać, iż moim przypadku już jest wszystko prawidłowo widoczne.
Super - dziękuję za info i bardzo się cieszę, że już wszystko OK. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gumis190
Prawie PlusManiak
Posty: 41
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 11:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Gumis190 »

Marta_Plus pisze:Gumis190,

pamiętam o Tobie, sprawa jest jeszcze w toku. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Dam znać, jak tylko otrzymam jakieś wieści.
Miesiąc czasu mija od zgłoszenia. Aplikacja nie wyświetla jeszcze stanu pakietu sms.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Gumis190,

przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gumis190
Prawie PlusManiak
Posty: 41
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 11:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Gumis190 »

Basia_Plus pisze:Gumis190,

przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Dodatkowo powiem ze na drugim numerze ktory jest dodany do mojego konta nic nie ruszylo. Aplikacja wyswietla pakiet internetowy oraz pakiet minut miedzynarodowy

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Gumis190,

sprawa nadal w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.

EDYCJA:

powinno być ok. Prośba o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gumis190
Prawie PlusManiak
Posty: 41
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 11:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Gumis190 »

Basia_Plus pisze:Gumis190,

sprawa nadal w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.

EDYCJA:

powinno być ok. Prośba o weryfikację.
Wygląda na to ze aplikacja odzyskała pełną sprawność. Bardzo dziękuje za pomoc. Pozdrawiam


Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Gumis190,
Gumis190 pisze:Wygląda na to ze aplikacja odzyskała pełną sprawność.
super :->, dziękuję za sprawdzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

Przedłużyłem umowę na PLUS.40. Wysłałem pierwszy SMS, a w aplikacji Plus online naliczyło 0,12 zł. No to się mocno zdziwiłem. Nie ma tam żadnych pakietów oprócz internetowego. Będę płacił za wszystkie rozmowy i smsy? :roll:
Proszę o pomoc, co z tym zrobić?
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Piotr z Bukowca,
Piotr z Bukowca pisze:a w aplikacji Plus online naliczyło 0,12 zł.
co dokładnie sprawdzałeś w Plus online? Czy masz aktywny Wykaz bieżącego użycia http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

Basia_Plus pisze:Piotr z Bukowca,
Piotr z Bukowca pisze:a w aplikacji Plus online naliczyło 0,12 zł.
co dokładnie sprawdzałeś w Plus online? Czy masz aktywny Wykaz bieżącego użycia http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Mam aktywny wykaz bieżącego zużycia. W szczegółach (wykazu) kolejne usługi GPRS - po kosztach 0,00zł, no i jeden SMS za 0,1zł (netto). Mój okres rozliczeniowy to od 5-go do 4-go. Nowa taryfa PLUS.40 uruchomiona od 5-go maja. SMS wysłany 07.05 br na numer krajowy, Play.
Na stronie czołowej Plus online (po lewej stronie u góry): "Kwota rozmów/SMS po przekroczeniu Twoich pakietów: 0,10 zł (na czerwono). W zakładce Pakiety - Twoje aktywne pakiety, tylko trzy dotyczące internetu i jeden IPLA. Żadnych pakietów, ani usług związanych z rozmowami, SMS/MMS.
Pozdrawiam i dziękuję za reakcję
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Piotr z Bukowca,

rozliczenia prezentowane w Wykazie bieżącego użycia w aplikacji Plus online mają charakter orientacyjny. Natomiast szczegółowe informacje będziesz mógł uzyskać na bilingu po zamknięciu bieżącego cyklu rozliczeniowego, jeśli posiadasz włączony rachunek szczegółowy: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... 3%C5%81OWY.
Jeśli tam również będą pozycje, o których piszesz, wtedy pozostaje opisanie problemu i złożenie reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

Basia_Plus pisze:Piotr z Bukowca,

rozliczenia prezentowane w Wykazie bieżącego użycia w aplikacji Plus online mają charakter orientacyjny. Natomiast szczegółowe informacje będziesz mógł uzyskać na bilingu po zamknięciu bieżącego cyklu rozliczeniowego, jeśli posiadasz włączony rachunek szczegółowy: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... 3%C5%81OWY.
Jeśli tam również będą pozycje, o których piszesz, wtedy pozostaje opisanie problemu i złożenie reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.
Dziękuję za odpowiedź. Wygląda to na zupełnie błędne działanie aplikacji. W poprzedniej taryfie działala dobrze. Teraz zwyczajnie nalicza mi połaczenia, które powinny być bezpłatne. Jest to niestety bardzo denerwujące. Rachunek szczegółowy oczywiście mam włączony. Uważam, że przede wszystkim błędy w działaniu aplikacji powinny być naprawione. Prośba. Czy możesz przekazać moją sprawę do działu technicznego?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Piotr z Bukowca,

na podstawie tego jednego przypadku trudno zweryfikować, czy opisana sytuacja wynika np. z błędu systemowego. A jeśli wysyłasz kolejne SMS-y w ramach opcji no-limit, to również w Plus online prezentują się jakieś kwoty? Podstawą do złożenia reklamacji są zafakturowane, ewentualne błędne naliczenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Wystarczy poczekac do faktury az ja wystawia bo jak w umowie jest noLimit to spokojnie albo zweryfikuje to system przy wystawianiu albo reklamacja a oplacic tylko kwote abonamentu...
ODPOWIEDZ