Wysłałem kolejne SMS i nalicza. Przeprowadziłem krótką rozmowę - naliczyło 0,09zł netto. Aplikacja Plus Online działa nieprawidłowo. Jeżeli w chwili obecnej nie mogę zareklamować naliczonych kwot, bo nie ma jeszcze faktury, to gdzie mogę zareklamować produkt aplikacja PLUS Online, który prezentuje niewłaściwe kwoty?Marta_Plus pisze:Piotr z Bukowca,
na podstawie tego jednego przypadku trudno zweryfikować, czy opisana sytuacja wynika np. z błędu systemowego. A jeśli wysyłasz kolejne SMS-y w ramach opcji no-limit, to również w Plus online prezentują się jakieś kwoty? Podstawą do złożenia reklamacji są zafakturowane, ewentualne błędne naliczenia.
iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Wyslij oficjalna prosbe o weryfikacje stanu aplikacji dla twojego konta i popros o korekte... meila wyslij do bok albo czekaj na fakture...
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dziękuję.largo pisze:Wyslij oficjalna prosbe o weryfikacje stanu aplikacji dla twojego konta i popros o korekte... meila wyslij do bok albo czekaj na fakture...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Piotr z Bukowca,
jeżeli wyślesz maila w opisanej sprawie na adres: bok@plus.pl, podaj mi potem numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć odpowiedź. Po zamknięciu bieżącego okresu rozliczeniowego i złożeniu reklamacji, będzie dopiero możliwa korekta błędnych naliczeń na fakturze.
jeżeli wyślesz maila w opisanej sprawie na adres: bok@plus.pl, podaj mi potem numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć odpowiedź. Po zamknięciu bieżącego okresu rozliczeniowego i złożeniu reklamacji, będzie dopiero możliwa korekta błędnych naliczeń na fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Problem jest w fatalnym oprogramowaniu aplikacji Plus Online. Treść maila: " Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe. Jeżeli przesłany e-mail jest reklamacją - rozpatrzymy ją nie później niż w ustawowym terminie 30 dni. Zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.Marta_Plus pisze:Piotr z Bukowca,
jeżeli wyślesz maila w opisanej sprawie na adres: bok@plus.pl, podaj mi potem numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć odpowiedź. Po zamknięciu bieżącego okresu rozliczeniowego i złożeniu reklamacji, będzie dopiero możliwa korekta błędnych naliczeń na fakturze.
Zarządzaj sam swoim kontem w Plus online i Mobilnym Plus Online! Twoje konto umożliwia podgląd bieżących wydatków i usług, zapłacenie rachunku. Można też szybko skontaktować się z nami, wybierając odpowiedni temat rozmowy w formularzu kontaktowym.
Zaloguj się do Plus online lub pobierz wersję mobilną z Google Play, App Store lub Windows Store.
Z poważaniem
Zespół Internetowej Obsługi Klienta Plusa""""
A najlepsze to, że zachęcają do używania konta Plus Online i podglądu swoich wydatków! To żart? Moje wydatki są nie adekwatne!
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Żadnego numeru zagadnienia nie mam.Marta_Plus pisze:Piotr z Bukowca,
jeżeli wyślesz maila w opisanej sprawie na adres: bok@plus.pl, podaj mi potem numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć odpowiedź. Po zamknięciu bieżącego okresu rozliczeniowego i złożeniu reklamacji, będzie dopiero możliwa korekta błędnych naliczeń na fakturze.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Ogólnie mówiąc aplikacja Plus OnLINE jest niedopracowana i troszkę nie przemyślana / posiada róznice wyświetlanych danych miedzy app a wersja web same opłaty ponad abo są wyświetlane brutto a na drugiej netto oraz wiele inych różnic i błędów...
Ale na pocieszenie i tak jest lepiej niż było...
Ale na pocieszenie i tak jest lepiej niż było...
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Nie ma pocieszenia. PLUS ONLINE u mnie po prostu nie działa. W poprzedniej taryfie OMG działało. Przedłużyłem umowę i przestało działać prawidłowo. To jest porażka!largo pisze:Ogólnie mówiąc aplikacja Plus OnLINE jest niedopracowana i troszkę nie przemyślana / posiada róznice wyświetlanych danych miedzy app a wersja web same opłaty ponad abo są wyświetlane brutto a na drugiej netto oraz wiele inych różnic i błędów...
Ale na pocieszenie i tak jest lepiej niż było...
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Nie ma pocieszenia. PLUS ONLINE u mnie po prostu nie działa. W poprzedniej taryfie OMG działało. Przedłużyłem umowę i przestało działać prawidłowo. To jest porażka!
To jest FAKT że Plus ma problem z app po zmianie warunków umów a wyświetlaniem danych w aplikacji. Zresztą aplikacja jest na tyle "funkcjonalna" że wielu użytkownikom nie pokazuje nic poza pakietem internetu i nic poza tym i tak o dłuższego czasu i trzeba to każdorazowo zgłaszać technikom zamiast zrobić aktualizację i naprawić w końcu aplikację...
Re: Plus online / Mobilne Plus online
No zobaczymy.
A jak wygląda twój biling na www.ebok.pl?
A jak wygląda twój biling na www.ebok.pl?
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Co zobaczymy?
Mój biling?
Mój biling?
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
No i co widać? Mam taryfę PLUS.40. Naliczone SMSy -2szt. po 0.1zł netto, rozmowę kilkanaście sekund za 0,09 zł. netto. Tylko do jasnej ch....y dlaczego? Chyba dam sobie spokój szkoda zdrowia.patryk7588 pisze:No zobaczymy.
A jak wygląda twój biling na http://www.ebok.pl?
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Czy Mobilny Plus Online działa źle.Piotr z Bukowca pisze:Co zobaczymy?
Mój biling?
Długo już jestem na forum, i nie pamiętam aby aplikacja źle to pokazywała, po tym gdy sprawdziłeś www.ebok.pl mamy pewność że aplikacja pokazuje poprawne dane.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Hm, długo jesteś i się zasiedziałeś. Czytałeś, co wcześniej napisałem? Wszystko było ok. Miałem sobie swój abonament wiele lat. Korzystałem z Plus Online. Zmieniłem taryfę , pod namową reklamową na PLUS.40. od maja br. (no limit, 2GB i inne frajery). Pierwszy, drugi dzień nowej taryfy, a na PlusOnline naliczają mi wszystkie SMS-y i rozmowy! To, co niby mam napisać, że PLUS CACY?patryk7588 pisze:Czy Mobilny Plus Online działa źle.Piotr z Bukowca pisze:Co zobaczymy?
Mój biling?
Długo już jestem na forum, i nie pamiętam aby aplikacja źle to pokazywała, po tym gdy sprawdziłeś http://www.ebok.pl mamy pewność że aplikacja pokazuje poprawne dane.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Mam umowę na rozmowy/sms No Limits, a tu aplikacja Plus online pokazuje mi kwoty do zapłaty. Rozumiesz, o co chodzi, czy nie bardzo? Co jeszcze napisać dodatkowo?patryk7588 pisze:Czy Mobilny Plus Online działa źle.Piotr z Bukowca pisze:Co zobaczymy?
Mój biling?
Długo już jestem na forum, i nie pamiętam aby aplikacja źle to pokazywała, po tym gdy sprawdziłeś http://www.ebok.pl mamy pewność że aplikacja pokazuje poprawne dane.