iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dareios, witaj mekong, witaj sedzia20,
dareios pisze:ja dla odmiany nie widzę stanu pakietu minut.
mekong pisze:liczba minut wymiennych, która pozostała jest niewidoczna
sedzia20 pisze:nie pokazuje się stan pozostałych jednostek
Przekazaliśmy te kwestie do weryfikacji. Jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej - napiszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

Ok, czekam na informację.
Cropex
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 30 paź 2015, o 17:01

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Cropex »

Witam,

Aplikacja Plus online nadal nie działa - "Błąd. Wewnętrzny błąd serwera". Samsung Galaxy S5, android 5.0
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Cropex,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cropex
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 30 paź 2015, o 17:01

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Cropex »

Joanna_Plus pisze:Witaj Cropex,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Wysłane czekam na info :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

Cropex,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mekong
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 26 sie 2013, o 16:16

Re: Mobilne Plus online

Post autor: mekong »

Witam ponownie,
niestety aplikacja znowu nie działa poprawnie. Po "zniknięciu" dodatkowego pakietu internetowego 500 MB (o którym pisałem wcześniej), tym razem:
a) o ile transmisja danych jest widoczna (jako taka) w Mobilny Plus Online, to w oknie START ujęta jest w Abonamencie, nie zaś właśnie jako dodatkowy, wykupiony pakiet internetowy, ale to generalnie szczegół, gdyż:
b) nie widzę go w ogóle Plus Online (logowanie na komputerze). Pewnie z tego faktu, iż został zaklasyfikowany jako pakiet abonamentowy - a nie jest!, a co najważniejsze:
c) aplikacja mobilna nie pokazuje zużycia w pakietach minut (80 min. abonamentowy i 260 min. dodatkowy). Dane są za to prawidłowe w Plus Online przez www.

Załączam zrzuty i z góry dziękuję za pomoc. Problem z za dużą czcionką przy wykazie minut (pozycja "Pozostało wymienne" jest niewidoczna) jest nadal aktualny.
Pozdrawiam
Załączniki
Screenshot_2015-11-26-19-38-04.jpg
Screenshot_2015-11-26-19-37-53.jpg
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

dareios, mekong, sedzia20, Cropex,

powyższe utrudnienia nie powinny już występować. Proszę o weryfikacje i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cropex
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 30 paź 2015, o 17:01

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Cropex »

Joanna_Plus pisze:dareios, mekong, sedzia20, Cropex,

powyższe utrudnienia nie powinny już występować. Proszę o weryfikacje i informację zwrotną.

Joanna_Plus dziękuję za szybką pomoc! Wszystko już działa :) Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

Cropex,
Cropex pisze:Wszystko już działa :)
To bardzo dobra wiadomość :-). Dziękuję ślicznie za weryfikację i wiadomość zwrotną.
Cropex pisze:Pozdrawiam
Ja również :-D.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mekong
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 26 sie 2013, o 16:16

Re: Mobilne Plus online

Post autor: mekong »

Witam ponownie,
zużycie pakietów minut pojawiło się ponownie (w %) w aplikacji mobilnej - za co bardzo dziękuję. W przypadku pakietu internetowego - również jest widoczny, ale nie wiem dlaczego nie jest widoczny w Plus Online przy logowaniu poprzez www na komputerze. Jak wcześniej napisałem - został przypisany do abonamentu, a nie wiem dlaczego :-?
Dziękuję za pomoc! Miejmy nadzieję, że przy kolejnej wersji aplikacji usunięty będzie problem z wielkości czcionki...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

mekong,
mekong pisze:ale nie wiem dlaczego nie jest widoczny w Plus Online przy logowaniu poprzez www na komputerze.
Najprawdopodobniej posiadany przez Ciebie pakiet, jest w wariancie Non Stop. Widoczność tych pakietów została udostępniona jedynie w mobilnej wersji aplikacji.
mekong pisze:Miejmy nadzieję, że przy kolejnej wersji aplikacji usunięty będzie problem z wielkości czcionki...
Tę sugestię przekazałam do właściwej komórki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dareios
PlusManiak
Posty: 77
Rejestracja: 7 sie 2014, o 21:40
Lokalizacja: WL

Re: Mobilne Plus online

Post autor: dareios »

dareios pisze:... ja dla odmiany nie widzę stanu pakietu minut. W mobilnym pokazuje 0...
Wczoraj wieczorem informacja powróciła, dziękuję. :-)
mekong
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 26 sie 2013, o 16:16

Re: Mobilne Plus online

Post autor: mekong »

Joanna_Plus pisze: Najprawdopodobniej posiadany przez Ciebie pakiet, jest w wariancie Non Stop. Widoczność tych pakietów została udostępniona jedynie w mobilnej wersji aplikacji.
Dziękuję za informację. Ciekawiło mnie to, ze względu na to, iż jeszcze w poprzednim cyklu bilingowym ten pakiet był widoczny. Nie jest to kłopotliwe, skoro wersja mobilna pokazuje zużycie poprawnie :-). Pozdrawiam
krzysiek84zst
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:37

Re: Mobilne Plus online

Post autor: krzysiek84zst »

U mnie nadal nie prawidłowo pokazuje na stronie oraz w aplikacji pakiet? Pokazuje powiedzmy że mam 2G jak dzwonie na infolinie sprawdzałem powiedzieli że mam coś koło 5G Kiedy to zostanie naprawione? Tak samo nie pokazuję wszystkich sesji gprs bieżącym użyciu. To wszystko na moim koncie abonamentowym. Podaje mój nr klienta proszę sprawdzenie o co chodzi 18809278
ODPOWIEDZ