iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Magda_Plus »

amaryl556 gdyby sytuacja się powtórzyła daj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Mobilne Plus online

Post autor: amaryl556 »

Magda_Plus pisze:amaryl556 gdyby sytuacja się powtórzyła daj nam znać.
Wydaje mi się że informatycy się bawią nie informując o przerwach technologicznych

Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

amaryl556,

faktycznie, w momencie prowadzenia prac systemowych, mogą występować utrudnienia w działaniu czy też dostępie do aplikacji. Tak mogło zdarzyć się np. wczoraj :oops:. Za niedogodności najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Reus
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 5 lut 2015, o 21:07

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Reus »

Dwie sugestie dotyczące aplikacji.
1) Proszę skrócić ścieżkę logowania. Użytkownik, który chce skorzystać z aplikacji wie, że chce z niej skorzystać. Logując się po raz pierwszy akceptuje regulamin. Więc po co za każdym razem pojawia się plansza powitalna z przyciskiem "przejdź do aplikacji"i informacją o regulaminie? To naprawdę zbędny element. Kolejna plansza logowania dająca możliwość zapamiętania danych logowania również jest zbędna przy kolejnym logowaniu po zaznaczeniu opcji zapamiętania hasła w aplikacji. Rozumiem, że ktoś może mieć kilka numerów w sieci plus, ale można przełączać się między numerami już w samej aplikacji. Natomiast raczej rzadko spotykana jest sytuacja korzystania przez kilku użytkowników z jednej aplikacji mobilnej. Wtedy jednak tacy użytkownicy nie zaznaczaliby opcji zapamiętania hasła.
2) Bardzo przydatną funkcjonalnością byłoby zaimplementowanie do aplikacji bramki SMS.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Magda_Plus »

Reus dziękuję za sugestie dotyczące Mobilnego Plus online. Przekazałam je do odpowiedniej komórki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dareios
PlusManiak
Posty: 77
Rejestracja: 7 sie 2014, o 21:40
Lokalizacja: WL

Re: Mobilne Plus online

Post autor: dareios »

Witam, od ok. tygodnia nie można zalogować się automatycznie, coś się dzieje?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Witaj dareios,

chwilowo usługa automatycznego logowania nie działa. Tym niemniej, możesz się zalogować postępując zgodnie z informacjami podanymi tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... p_lva=4606.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

Cześć!
Moja mama przedłużyła umowę w abonamencie. Posiada taryfę taką jak ja, Ja+69,99-. W webowej wersji PlusOnline wyświetlają się pakiety dostępne, np. 500 MB gratisowy pakiet, i inne, natomiast w wersji mobilnej są tylko kółeczka z pakietem 120 jednostek UE i 7 GB Internetu - nie ma czerwonego z nielimitowanymi rozmowami oraz niebieskimi dotyczącymi SMS/MMS. Kiedyś interweniowałem w swojej sprawie i po technicznych ingerencjach wszystko mi wskoczyło - teraz także proszę o pomoc, by brakujące elementy zaczęły się wyświetlać na numerze mojej mamy.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Magda_Plus »

sedzia20 sprawa przekazana do właściwego działu. Czekam na odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
richat
Szalony PlusManiak
Posty: 207
Rejestracja: 9 cze 2013, o 08:44

Re: Mobilne Plus online

Post autor: richat »

Witam.
Po przedłużeniu umowy na internet, w aplikacji nadal widzę ilość danych dla poprzedniej umowy. Powinno być 45GB, a jest nadal 30GB.
Czy można to poprawić?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

richat,
- nowa umowa weszła już w życie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
richat
Szalony PlusManiak
Posty: 207
Rejestracja: 9 cze 2013, o 08:44

Re: Mobilne Plus online

Post autor: richat »

Tak. Wyświetla mi się w profilu "Ja+internet 45GB".
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Magda_Plus »

richat czy sprawa dotyczy numeru, który już nam podawałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
richat
Szalony PlusManiak
Posty: 207
Rejestracja: 9 cze 2013, o 08:44

Re: Mobilne Plus online

Post autor: richat »

Już nie pamiętam jaki podawałem. Chodzi o 607 800 xxx.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

richat,
- dzięki, sprawa już przekazana do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ