iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
Witaj icemac,
sprawa w toku. Damy znać jak tylko będzie odpowiedź.
sprawa w toku. Damy znać jak tylko będzie odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 36
- Rejestracja: 18 cze 2015, o 22:47
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
Też miałam tą problem jednak sprawa się jakoś sama rozwiązała ;)
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
plus online mobile, ruszyło.
ale muszę wyjaśnić stan pakietów, ponieważ jest "mała rozbieżność".
ale muszę wyjaśnić stan pakietów, ponieważ jest "mała rozbieżność".
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
Proszę doprecyzuj co dokładnie masz na myśli.icemac pisze:ale muszę wyjaśnić stan pakietów, ponieważ jest "mała rozbieżność".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
W mojej aplikacji mobilnej Plus Online biling w tym miesiącu stanął na 3.06.2015, nowe wpisy się nie pojawiają, pewnie ma to związek z ostatnią awarią platformy Plus Online.
Czy coś da się z tym zrobić?
Dodam tylko że stany pakietów są ok.
Czy coś da się z tym zrobić?
Dodam tylko że stany pakietów są ok.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
patryk7588,
a jaki okres rozliczeniowy?
a jaki okres rozliczeniowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
1 każdego miesiąca
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
Poszło.
Problem dotyczy wszystkich numerów na koncie.
Szczegóły w formularzu.
Problem dotyczy wszystkich numerów na koncie.
Szczegóły w formularzu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
patryk7588,
wiadomość dotarła - dziękuję . Przekazuję sprawę dalej.
wiadomość dotarła - dziękuję . Przekazuję sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
Właśnie wszystko zaczęło działać, dziękuję za pomoc :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
patryk7588,
dziękuję za informację.patryk7588 pisze:Właśnie wszystko zaczęło działać, dziękuję za pomoc :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
Dzień dobry,
na wstępie pragnę bardzo podziękować Specjalistom Plusa za pomoc przy przedłużeniu umowy. Poprzez zgłoszenie za pomocą formularza skontaktował się ze mną bardzo miły Pan z DUK i zawarłem aneks na kolejny okres przy bardzo satysfakcjonujących mnie warunkach (Oszczędzasz z Rabatem - tylko SIM).
Mam pewien problem z aplikacją Plus Online mobilne na Androida (telefon Samsung Galaxy S5). Dzisiaj jest pierwszy dzień okresu rozliczeniowego. O ile przy poprzedniej promocji miałem wszystkie pakiety prawidłowo widoczne (pakiet podstawowy minut, pakiet dodatkowych minut, pakiet internetowy), tak obecnie - nie jest wykazywany pakiet dodatkowych minut (260 min.). Widzę tylko pakiet podstawowy (80 min.) oraz pakiety Internetowe. Poprzez logowanie na komputerową wersję Plus Online - wszystko jest w porządku (widoczne są wszystkie pakiety). Gdzie może tkwić problem - ten pakiet ujawni się dopiero po wyczerpaniu podstawowego? Z góry dziękuję za odpowiedź.
na wstępie pragnę bardzo podziękować Specjalistom Plusa za pomoc przy przedłużeniu umowy. Poprzez zgłoszenie za pomocą formularza skontaktował się ze mną bardzo miły Pan z DUK i zawarłem aneks na kolejny okres przy bardzo satysfakcjonujących mnie warunkach (Oszczędzasz z Rabatem - tylko SIM).
Mam pewien problem z aplikacją Plus Online mobilne na Androida (telefon Samsung Galaxy S5). Dzisiaj jest pierwszy dzień okresu rozliczeniowego. O ile przy poprzedniej promocji miałem wszystkie pakiety prawidłowo widoczne (pakiet podstawowy minut, pakiet dodatkowych minut, pakiet internetowy), tak obecnie - nie jest wykazywany pakiet dodatkowych minut (260 min.). Widzę tylko pakiet podstawowy (80 min.) oraz pakiety Internetowe. Poprzez logowanie na komputerową wersję Plus Online - wszystko jest w porządku (widoczne są wszystkie pakiety). Gdzie może tkwić problem - ten pakiet ujawni się dopiero po wyczerpaniu podstawowego? Z góry dziękuję za odpowiedź.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
Witaj mekong,
Kwestię aplikacji i braku widoczności pakietu, przekazałam do działu technicznego z prośbą o weryfikację. Napiszę, jak tylko otrzymam odpowiedź.
Cała przyjemność po naszej stronie . Dziękujemy za to, że zostajesz z namimekong pisze:na wstępie pragnę bardzo podziękować Specjalistom Plusa za pomoc przy przedłużeniu umowy. Poprzez zgłoszenie za pomocą formularza skontaktował się ze mną bardzo miły Pan z DUK i zawarłem aneks na kolejny okres przy bardzo satysfakcjonujących mnie warunkach (Oszczędzasz z Rabatem - tylko SIM).
Kwestię aplikacji i braku widoczności pakietu, przekazałam do działu technicznego z prośbą o weryfikację. Napiszę, jak tylko otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 lip 2015, o 06:09
Re: Plus online mobile to chyba nie normalne ??
Witam,
u mnie również pojawia się informacja: "Błąd. Wewnętrzny błąd serwera"...
u mnie również pojawia się informacja: "Błąd. Wewnętrzny błąd serwera"...