iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Mobilne Plus online
amaryl556 gdyby sytuacja się powtórzyła daj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Wydaje mi się że informatycy się bawią nie informując o przerwach technologicznychMagda_Plus pisze:amaryl556 gdyby sytuacja się powtórzyła daj nam znać.
Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Mobilne Plus online
amaryl556,
faktycznie, w momencie prowadzenia prac systemowych, mogą występować utrudnienia w działaniu czy też dostępie do aplikacji. Tak mogło zdarzyć się np. wczoraj . Za niedogodności najmocniej przepraszam.
faktycznie, w momencie prowadzenia prac systemowych, mogą występować utrudnienia w działaniu czy też dostępie do aplikacji. Tak mogło zdarzyć się np. wczoraj . Za niedogodności najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Dwie sugestie dotyczące aplikacji.
1) Proszę skrócić ścieżkę logowania. Użytkownik, który chce skorzystać z aplikacji wie, że chce z niej skorzystać. Logując się po raz pierwszy akceptuje regulamin. Więc po co za każdym razem pojawia się plansza powitalna z przyciskiem "przejdź do aplikacji"i informacją o regulaminie? To naprawdę zbędny element. Kolejna plansza logowania dająca możliwość zapamiętania danych logowania również jest zbędna przy kolejnym logowaniu po zaznaczeniu opcji zapamiętania hasła w aplikacji. Rozumiem, że ktoś może mieć kilka numerów w sieci plus, ale można przełączać się między numerami już w samej aplikacji. Natomiast raczej rzadko spotykana jest sytuacja korzystania przez kilku użytkowników z jednej aplikacji mobilnej. Wtedy jednak tacy użytkownicy nie zaznaczaliby opcji zapamiętania hasła.
2) Bardzo przydatną funkcjonalnością byłoby zaimplementowanie do aplikacji bramki SMS.
1) Proszę skrócić ścieżkę logowania. Użytkownik, który chce skorzystać z aplikacji wie, że chce z niej skorzystać. Logując się po raz pierwszy akceptuje regulamin. Więc po co za każdym razem pojawia się plansza powitalna z przyciskiem "przejdź do aplikacji"i informacją o regulaminie? To naprawdę zbędny element. Kolejna plansza logowania dająca możliwość zapamiętania danych logowania również jest zbędna przy kolejnym logowaniu po zaznaczeniu opcji zapamiętania hasła w aplikacji. Rozumiem, że ktoś może mieć kilka numerów w sieci plus, ale można przełączać się między numerami już w samej aplikacji. Natomiast raczej rzadko spotykana jest sytuacja korzystania przez kilku użytkowników z jednej aplikacji mobilnej. Wtedy jednak tacy użytkownicy nie zaznaczaliby opcji zapamiętania hasła.
2) Bardzo przydatną funkcjonalnością byłoby zaimplementowanie do aplikacji bramki SMS.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Mobilne Plus online
Reus dziękuję za sugestie dotyczące Mobilnego Plus online. Przekazałam je do odpowiedniej komórki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Witam, od ok. tygodnia nie można zalogować się automatycznie, coś się dzieje?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Mobilne Plus online
Witaj dareios,
chwilowo usługa automatycznego logowania nie działa. Tym niemniej, możesz się zalogować postępując zgodnie z informacjami podanymi tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... p_lva=4606.
chwilowo usługa automatycznego logowania nie działa. Tym niemniej, możesz się zalogować postępując zgodnie z informacjami podanymi tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... p_lva=4606.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Cześć!
Moja mama przedłużyła umowę w abonamencie. Posiada taryfę taką jak ja, Ja+69,99-. W webowej wersji PlusOnline wyświetlają się pakiety dostępne, np. 500 MB gratisowy pakiet, i inne, natomiast w wersji mobilnej są tylko kółeczka z pakietem 120 jednostek UE i 7 GB Internetu - nie ma czerwonego z nielimitowanymi rozmowami oraz niebieskimi dotyczącymi SMS/MMS. Kiedyś interweniowałem w swojej sprawie i po technicznych ingerencjach wszystko mi wskoczyło - teraz także proszę o pomoc, by brakujące elementy zaczęły się wyświetlać na numerze mojej mamy.
Moja mama przedłużyła umowę w abonamencie. Posiada taryfę taką jak ja, Ja+69,99-. W webowej wersji PlusOnline wyświetlają się pakiety dostępne, np. 500 MB gratisowy pakiet, i inne, natomiast w wersji mobilnej są tylko kółeczka z pakietem 120 jednostek UE i 7 GB Internetu - nie ma czerwonego z nielimitowanymi rozmowami oraz niebieskimi dotyczącymi SMS/MMS. Kiedyś interweniowałem w swojej sprawie i po technicznych ingerencjach wszystko mi wskoczyło - teraz także proszę o pomoc, by brakujące elementy zaczęły się wyświetlać na numerze mojej mamy.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Mobilne Plus online
sedzia20 sprawa przekazana do właściwego działu. Czekam na odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Witam.
Po przedłużeniu umowy na internet, w aplikacji nadal widzę ilość danych dla poprzedniej umowy. Powinno być 45GB, a jest nadal 30GB.
Czy można to poprawić?
Po przedłużeniu umowy na internet, w aplikacji nadal widzę ilość danych dla poprzedniej umowy. Powinno być 45GB, a jest nadal 30GB.
Czy można to poprawić?
Re: Mobilne Plus online
richat,
- nowa umowa weszła już w życie?
- nowa umowa weszła już w życie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Tak. Wyświetla mi się w profilu "Ja+internet 45GB".
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Mobilne Plus online
richat czy sprawa dotyczy numeru, który już nam podawałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Już nie pamiętam jaki podawałem. Chodzi o 607 800 xxx.
Re: Mobilne Plus online
richat,
- dzięki, sprawa już przekazana do weryfikacji.
- dzięki, sprawa już przekazana do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ