Strona 17 z 52

Plus Online - aktualizacja bieżącego użycia

: 2 cze 2017, o 15:06
autor: Tomasz_z_Wawy
Czy normalnym zjawiskiem jest aktualizacja bieżącego użycia na Plus Online co 5-6 godzin lub jeszcze w większych odstępach czasu? Przez wiele lat korzystałem z podobnej usługi w Orange i tam aktualizacja następuje po maksymalnie kilkudziesięciu minutach.
edit: Po wpisie na forum aktualizacja nastąpiła po ponad godzinie. Dziwne. :shock:

Re: Mobilne Plus online

: 2 cze 2017, o 16:59
autor: Basia_Plus
Tomasz_z_Wawy,

w przypadku połączeń głosowych oraz wiadomości SMS/MMS, dane powinny być aktualizowane na bieżąco, natomiast w przypadku połączeń internetowych mogą pojawić się one z opóźnieniem np. po zamknięciu sesji.

Re: Mobilne Plus online

: 5 cze 2017, o 19:35
autor: krasonioo
Witam, przeszedłem z abonamentu na duet gdzie mam współdzielony internet (10 GB). W aplikacji plusonline na telefonie gdzie jest główny numer pokazuje prawidłowo natomiast na drugim numerze stan pakietów internetowych pokazuje 1 GB. Czy to normalne? Wydaje mi się że na obu aplikacjach powinien pokazywać się faktyczny stan łącznie z dotychczasowym zużyciem pakietów...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Re: Mobilne Plus online

: 6 cze 2017, o 10:05
autor: Basia_Plus
Witaj krasonioo,

pakiet powinien być widoczny zarówno na numerze głównym i dodatkowym. Podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.

Re: Mobilne Plus online

: 5 lip 2017, o 09:26
autor: sedzia20
Witam,
Po zmianie numeru nie mogę zalogować się do mobilnego PlusOnline. Pojawia się komunikat: "Błąd. Wewnętrzny błąd serwera." pomimo tego, że hasło jest poprawne. Ponadto po zalogowaniu się na innym numerze na tym samym koncie, nie widać "zaprzyjaźnionych numerów", niektórych nie mogę też dopisać w webowym PlusOnline. Zaznaczę, że logowanie za pomocą zamienionego numeru i tego samego hasła w wersji webowej przebiega bez problemu.

Re: Mobilne Plus online

: 5 lip 2017, o 13:41
autor: Basia_Plus
Witaj sedzia20,

podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.

Re: Mobilne Plus online

: 5 lip 2017, o 13:45
autor: sedzia20
Basia_Plus pisze:Witaj sedzia20,

podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.

Poszło ;-)

Re: Mobilne Plus online

: 5 lip 2017, o 14:06
autor: Basia_Plus
sedzia20,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.

Re: Mobilne Plus online

: 5 lip 2017, o 14:08
autor: sedzia20
Basia_Plus pisze:sedzia20,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Dziękuję, czekam na rozwiązanie zgłoszenia :)

Re: Mobilne Plus online

: 7 lip 2017, o 15:17
autor: sedzia20
sedzia20 pisze:
Basia_Plus pisze:sedzia20,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Dziękuję, czekam na rozwiązanie zgłoszenia :)

Witam, wydaje się, że wszystko już jest okey - mogę się zalogować do mobilnego PO za pomocą zmienionego numeru, są już widoczne pakiety w wersji web'owej :-D
Chyba wszystko wróciło do normy!

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Re: Mobilne Plus online

: 7 lip 2017, o 16:40
autor: Ewa_Plus
sedzia20,
- to dobra wiadomość. Dziękujemy za informację :)

Re: Mobilne Plus online

: 11 lip 2017, o 15:00
autor: sedzia20
Ewa_Plus pisze:sedzia20,
- to dobra wiadomość. Dziękujemy za informację :)
Tak, też lubię jak wszystko gra :-D

Plus online

: 27 lip 2017, o 08:08
autor: Blandeto
Witam,
przeszedłem do Plush ABO L z dwoma numerami, połączyłem konta przez biuro obsługi bo przecież samo się nie połączyło i nie naliczyli mi zniżki na abonament przy pierwszej fakturze, ale czytając forum widzę, że to norma.
Ostatnio zainstalowałem aplikację Plus Online na numerze tymczasowym i tu moje pytanie: dlaczego w aplikacji na telefon i przez stronę nie pokazuje pakietów minut i sms/mms, gdzie w sklepie Google Play widać na screenach, że pokazuje nawet jak są nielimitowane, a u mnie pokazuje tylko stan internetu na obu numerach na tym koncie z czego na jednym numerze nie pokazuje pakietu internetu w roamingu?

Wysłałem zapytanie przez stronę i dostałem odpowiedź:

"Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt.

Nadesłaną korespondencję skierowałem do działu technicznego.

Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.

W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu."


Pytanie zmieniło status na rozwiązane, a ja dalej nie dostałem żadnej odpowiedzi.

Re: Mobilne Plus online

: 27 lip 2017, o 12:12
autor: Joanna_Plus
Witaj Blandeto,
Blandeto pisze:Nadesłaną korespondencję skierowałem do działu technicznego.
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?

Re: Mobilne Plus online

: 27 lip 2017, o 12:40
autor: Blandeto
Proszę

[Zagadnienie: 170724-000492]