Strona 18 z 52

Re: Mobilne Plus online

: 27 lip 2017, o 13:15
autor: Joanna_Plus
Blandeto,

poprosiłam o przyspieszenie realizacji tego zgłoszenia.

Re: Mobilne Plus online

: 27 lip 2017, o 13:17
autor: Blandeto
Dziękuje :)

Re: Mobilne Plus online

: 1 sie 2017, o 13:42
autor: Blandeto
Minęły kolejne 4 dni i dalej żadnej odpowiedzi ......

Re: Mobilne Plus online

: 1 sie 2017, o 14:27
autor: Basia_Plus
Blandeto,

przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.

Re: Mobilne Plus online

: 5 sie 2017, o 19:31
autor: Blandeto
Kolejne 5 dni i nadal cisza....... To jakaś kpina chyba...... Jak traktuje się klientów....

Re: Mobilne Plus online

: 7 sie 2017, o 10:39
autor: Basia_Plus
Blandeto,

przepraszam za czas oczekiwania. Twoje zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania.

Czy Plus_online zacznie wreszcie działać

: 10 sie 2017, o 13:50
autor: herman00
Nigdy nie było dobrze z dostępem do tej strony ale od kilku tygodni właściwie nie można się zalogować do Plus_online, a jak się uda to sprawdzenie czegokolwiek na koncie graniczy z cudem. Strony się w ogóle nie ładują, tak z łącza kablowego, jak i przez komórkę. Czy Plus w tych czasach zamierza coś zrobić ze swoja stroną ?

Re: Czy Plus_online zacznie wreszcie działać

: 10 sie 2017, o 14:03
autor: sl@w_es
herman00 pisze:(...) od kilku tygodni właściwie nie można się zalogować do Plus_online, a jak się uda to sprawdzenie czegokolwiek na koncie graniczy z cudem. (...)
Gdyby ten problem rzeczywiście był po stronie Plusa to Twój wpis nie byłby odosobnionym przypadkiem.
U mnie zalogowanie do Plus Online nie stanowi żadnego problemu bez względu czy to logowanie przez stronę www, czy aplikację mobilną, numer abonamentowy czy karta, a strony ładują się od "strzała". Loguję się z różnych przeglądarek.
Sprawdź logowanie z innych przeglądarek, ustawienia antywirusa etc.

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 10 sie 2017, o 15:21
autor: Ewa_Plus
herman00,
- wyczyść ciasteczka, wył. / wł. przeglądarkę i sprawdź, jak wygląda sytuacja. Jak możesz to przetestuj działanie aplikacji na innym urządzeniu.

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 11 sie 2017, o 12:49
autor: herman00
Dwa komputery, dom na kablu, praca na routerze z telefonu w PLUS. Przegladarki Chrome, Mozila, ME, CZYSZCZONE z cookich, osunięta historia przegladania - w 80% przypadków trwa to kilkadziesiąt sekund, po czym po przejściu np. w "Pakiety" czy "Konto..." pasek/kółko postępu kręci i kręci, potem się zatrzymuje i nic.

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 11 sie 2017, o 17:14
autor: Ewa_Plus
herman00,
- a jak z telefonu próbujesz się zalogować na przeglądarkową wersję Plus online: www.online.plus.pl to też tak masz? Inne strony działają normalnie?

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 14 sie 2017, o 11:14
autor: AZRAEL
witam, posiadam abonament w plusie oraz wyłączony pakiet ipla. gdy wchodzę w plus online widnieje Internet pakiet Ipla - Bez Limitu. Mam pytanie - co to za pakiet? czy jest on płatny? gdy próbuję wyłączyć pakiet ipla smsem przychodzi mi powiadomienie, że został już wcześniej wyłączony.
Pozdrawiam

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 14 sie 2017, o 14:01
autor: Basia_Plus
Witaj AZRAEL,

czy w Plus online widzisz usługę jako aktywną (zielona kropka).

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 18 sie 2017, o 11:38
autor: AZRAEL
Obrazek
Obrazek

Nie widzę nigdzie usługi ipla.
Pozdrawiam

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 18 sie 2017, o 13:10
autor: Basia_Plus
AZRAEL ,

z podanych informacji wynika, że najprawdopodobniej usługa jest wyłączona. Aby to potwierdzić możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta lub napisać w tej sprawie na bok@ plus.pl. Wówczas konsultant mający wgląd w Twoje konto będzie mógł sprawdzić status usługi.