Strona 19 z 52
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
: 13 lis 2017, o 19:41
autor: piotrekertoip
Witam serdecznie. Logując się na internetowej stronie ebok na swoje konto, nie mam możliwości sprawdzenia pozostałego podstawowego pakietu internetowego. Widoczna jest tylko informacja o pakiecie roamingowym. Dodam tylko, że w aplikacji mobilnej jest widoczny pakiet podstawowy i roamingowy. Telefon jest na abonament.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
: 14 lis 2017, o 12:29
autor: Basia_Plus
Witaj
piotrekertoip,
prześlij proszę numer telefonu poprzez ten
formularz.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
: 18 gru 2017, o 18:59
autor: sylwek73
Dlaczego po przedłużeniu umowy nie mam widocznych pakietów sms i mms,w mobilnym plus online,jest tylko pakiet internetu ? Za poprzedniej umowy wymienione pakiety były widoczne.W zwykłym plus online tego problemu nie ma .
Re: Plus online / Mobilne Plus online
: 18 gru 2017, o 19:21
autor: Ron
@sylwek73, jaka taryfa ?? Abonament ?
Aplikacja przechodzi chyba jakieś kłopoty ostatnio, może ma to z tym związek.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
: 18 gru 2017, o 21:54
autor: sylwek73
Taryfa JA+do wszystkich bez końca V - Tylko SIM,
Abonament JA+ 35
Re: Plus online / Mobilne Plus online
: 19 gru 2017, o 11:09
autor: Basia_Plus
sylwek73,
jak obecnie wygląda sytuacja? Jeśli wymienione pakiety są nadal niewidoczne, to podeślij proszę numer telefonu poprzez ten
formularz.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
: 19 gru 2017, o 13:18
autor: sylwek73
Dalej widoczny jest tylko pakiet internetowy. Wysłałem numer przez formularz.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
: 19 gru 2017, o 14:47
autor: Basia_Plus
sylwek73,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
: 2 sty 2018, o 10:42
autor: sylwek73
Basia_Plus pisze:sylwek73,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Czy wiadomo coś w sprawie : Numer zgłoszenia C00000001459935
Re: Plus online / Mobilne Plus online
: 2 sty 2018, o 14:01
autor: Basia_Plus
sylwek73,
poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania Twojego zgłoszenia.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
: 2 sty 2018, o 20:45
autor: habish
Mam podobny problem,po przedłużeniu umowy brak stanu pakietów w webowym jak i mobilnym Plus Online.
Zrobiłem zgłoszenie: Zagadnienie: 180102-002203
Re: Plus online / Mobilne Plus online
: 3 sty 2018, o 13:36
autor: Marta_Plus
patryk7588,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania problemu i udzielenie Ci odpowiedzi.
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
: 21 sty 2018, o 21:30
autor: JacentyEsz
Pytanie odnośnie aplikacji na androida. Odkąd przedłużyłem umowę i mam od dziś nowy abonament w aplikacji nie widzę nic poza pakietem danych, jak poniżej. Co stało się z minutami, sms'ami itp?
Re: Plus online / Mobilne Plus online
: 22 sty 2018, o 11:48
autor: Basia_Plus
JacentyEsz,
jak obecnie wygląda sytuacja, czy sprawa dotyczy obu numerów, na których umowy zostały przedłużone?
Re: Plus online / Mobilne Plus online
: 22 sty 2018, o 12:18
autor: JacentyEsz
Tak. Na obu przedłużonych numerach jest tak jak na screenie, natomiast na trzecim który kończy się za 5 miesięcy jest wszystko normalnie widoczne.