Strona 25 z 52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 maja 2018, o 06:18
autor: habish
Rozumiem, to Ty chyba nie rozumiesz.
Chodziło mi o to że Plus Online pokazuje poprawne dane i faktycznie nabijasz sobie rachunek. Cały czas twierdzicie że to błąd Plus Online więc was wyprowadzam z tego błędu. Plus Online działa poprawnie, problem jest z twoją taryfą, teraz rozumiesz?

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 maja 2018, o 06:47
autor: largo
Jak z taryfa jak taryfa to rzecz umowna na papierze... system nie zaktualizowal sie poprawnie to zmianie warunkow i takowo system obslugujacy pokazuje niepoprawne dane wiec tu wyszedl blad... a kolega ma prawo jak i obowiazek reagowac na to bo to jego pieniadze a odkrecanie potem faktur wiaze sie z czasem i kolejnymi problemami...

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 maja 2018, o 07:36
autor: habish
Ale wy uznaliście że problem leży po stronie aplikacji Plus Online...

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 maja 2018, o 08:30
autor: Ron
@Piotr z Bukowca, a sprawdzałeś bilingi przez Plus Online, ale wersja na komputer, a nie aplikacja ??

Jeśli tak to należy złożyć reklamację, że system nalicza opłaty, które są zawarte w cenie abonamentu.

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 maja 2018, o 09:37
autor: Piotr z Bukowca
Ron pisze:@Piotr z Bukowca, a sprawdzałeś bilingi przez Plus Online, ale wersja na komputer, a nie aplikacja ??

Jeśli tak to należy złożyć reklamację, że system nalicza opłaty, które są zawarte w cenie abonamentu.
W 3 wersjach aplikacji w tym z mobilną jest to samo. Złożyłem reklamację i czekam.

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 maja 2018, o 09:44
autor: Piotr z Bukowca
patryk7588 pisze:Ale wy uznaliście że problem leży po stronie aplikacji Plus Online...
Masz rację. Nie można winy zwalać na oprogramowanie. Za systemem stoi człowiek i prawdopodobnie nie wprowadził prawidłowych danych mojej taryfy. Jest jeszcze inna możliwość, że ta najnowsza taryfa (hit cenowy) za 30 zł. ma 2GB internetu do wykorzystania (to aplikacja pokazuje) oraz mogę sobie rozmawiać i smsować "bez limitu", ale nie znaczy, że za darmo. Teraz tak właśnie pokazuje Plus Online. :-/

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 maja 2018, o 10:08
autor: Basia_Plus
Piotr z Bukowca,
Piotr z Bukowca pisze:Żadnego numeru zagadnienia nie mam. :-(
sprawdź proszę jeszcze raz skrzynkę, w tym folder SPAM.

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 maja 2018, o 10:23
autor: Piotr z Bukowca
Basia_Plus pisze:Piotr z Bukowca,
Piotr z Bukowca pisze:Żadnego numeru zagadnienia nie mam. :-(
sprawdź proszę jeszcze raz skrzynkę, w tym folder SPAM.
Nie wiem, może to ten z # dopięty na końcu tematu:

"Wysłano:8 maja 16:55 (18 godzin temu)
Temat:Re: Nieprawidłowe naliczanie kwot przez aplikację Plus Online dla taryfy PLUS.40 [#53254] "
Pozdrawiam

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 maja 2018, o 10:37
autor: Ewa_Plus
Piotr z Bukowca,
- tak, to ten z # :-)
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już do pilnej weryfikacji.

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 maja 2018, o 10:52
autor: Piotr z Bukowca
Ewa_Plus pisze:Piotr z Bukowca,
- tak, to ten z # :-)
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już do pilnej weryfikacji.
Dziękuję za szybką reakcję. :-)

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 maja 2018, o 16:21
autor: Piotr z Bukowca
Piotr z Bukowca pisze:
Ewa_Plus pisze:Piotr z Bukowca,
- tak, to ten z # :-)
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już do pilnej weryfikacji.
Dziękuję za szybką reakcję. :-)
Dzwoniła dzisiaj miła Pani z PLUS w sprawie reklamacji. Stwierdzili, że rzeczywiście aplikacja Plusonline niezasadnie nalicza mi smsy i rozmowy. Od jutra ma być już ok. Naliczone kwoty zminusują w fakturze korygującej. Dzięki za pomoc. :-)

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 9 maja 2018, o 16:32
autor: Marta_Plus
Piotr z Bukowca,

dziękuję za dobrą wiadomość.
Przepraszamy za te niedogodności, ale cieszymy się, że sytuacja została wyjaśniona. :->

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 24 maja 2018, o 09:20
autor: amaryl556
Po aktualizacji ze sklepu Play w dniu 24 mają aplikacja próbuje się zsynchronizować lecz ma problem i wraca do strony startowej. Cały czas wyświetlane jest białe tło z kręcącym się kółkiem. W sklepie Play należy zmienić adres programisty bo widniejący tam jest nieaktualny

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 24 maja 2018, o 10:21
autor: Marta_Plus
amaryl556,

wiemy o tych utrudnieniach. Już nad tym pracujemy. Prosimy o próbę zalogowania w późniejszym terminie. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.
amaryl556 pisze:W sklepie Play należy zmienić adres programisty bo widniejący tam jest nieaktualny
Już przekazałam tę kwestię do weryfikacji.

Re: Plus online / Mobilne Plus online

: 5 cze 2018, o 14:37
autor: paulus34
Ta sama sytuacja na Windows 10 (pełny i mobilny) po ostatniej aktualizacji ze sklepu wyświetla "niepoprawne dane serwera" (pełny win10) lub "brak połączenia" na mobilnym (sytuacja trwa od wielu dni), proszę o interwencję w tej sprawie i z góry dziękuję
pozdr.

edit: przeinstalowanie nie pomogło