Problem z logowaniem do sieci LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Magda_Plus »

Lurban1 cieszę się, że wszystko działa prawidłowo. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Azikata
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 gru 2016, o 15:11

Problem z 4G/LTE

Post autor: Azikata »

Witam,

Jestem posiadaczem telefonu UMI Max, który obsługuje częstotliwości LTE Plusa. Problem przedstawia się następująco - Po włączeniu/ponownym uruchomieniu telefonu przez chwilę mam dobry syngał LTE, który przełącza się natychmiast na 3G. Wcześniej używałem telefonu kupionego w salonie Plus GSM - Huawei Honor 5X, na którym nie było żadnych problemów z łącznością. UMI Max jest telefonem niebrandowanym, wersja przeznaczona na polski rynek. Karty sim nie zmieniałem. Ustawienia punktu dostępowego zgodne z instrukcją ze strony Plus GSM.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 gru 2016, o 09:14 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5184
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Azikata,

czy sprawdzałeś inną kartę SIM w swoim telefonie? Jeśli masz taką możliwość to proszę zrób taki test i daj nam znać czy usługa LTE działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ