Jak się przełącza APN? Nawet jeśli coś by było z LTE u opa to w ramach APN: plus
telefon powinien się połączyć w 2/3G. Wywal te punkty dostępowe i wyślij ze strony www plusa.
Zrobiłem tak, pobrałem nowe ustawienia, wywaliłem stare, a LTE nie ma.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
Krzysiek_Plus pisze:Wykasuj wszystkie ustawienia związane z internetem i utwórz tylko jedne profil z APN: plus. Proszę podaj dokładny model podany w ustawieniach telefonu (informacje o telefonie)
Proszę prześlij również numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wysłałem zgłoszenie numeru.
Dziś będąc w jednym salonie dowiedziałem się, że LTE raczej na fonie działać nie będzie z prostego powodu, a mianowicie:
Telefon kupiłem z wolnego rynku, jest on brandowany na sieć Play, a ja używam karty nano Sim sieci Plus z oznaczeniem LTE01, szkopuł tkwi w szczególe, że Play w swoim sofcie dodaje bądź moderuje plik odpowiedzialny za połączenia LTE tylko i wyłącznie z ich kartą. Po prostu żal, żal, żal.
Proszę przeloguj teraz telefon i sprawdź ponownie.
Tak też zrobiłem i dopowiem mam już na fonie LTE
Cóż zasięg mam na dworze, w mieszkaniu już nie, tam mi się przełącza na E, mam cichą nadzieję iż sieć Plus dołoży wszelkich starań aby i w mieszkaniu ten internet był u mnie dostępny.
Dziękuję i serdecznie pozdrawiam, z mojej strony nie mam więcej pytań.
PS. Wracając do tego problemu, to uszkodzenie i brak LTE nie był spowodowany złym ustawieniem telefonu, na Plus Online też LTE było włączone, sądzę, że Pan Krzysztof użył jakieś magicznej różdżki i zaczęło działać.
Bubi pisze:Cóż zasięg mam na dworze, w mieszkaniu już nie, tam mi się przełącza na E, mam cichą nadzieję iż sieć Plus dołoży wszelkich starań aby i w mieszkaniu ten internet był u mnie dostępny.
A jaka to lokalizacja (miejscowość, ulica)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mam problem z LTE w telefonie.
Motorola Moto G3
Pkt dostępowe ustawione automatycznie oraz ręcznie - bez skutku
APN - plus
Preferowana siec - LTE. Niestety jeszcze nie zauważyłem aby się kiedykolwiek przełączyło na LTE. Przez większość czasu 3G jest wyświetlane.
Telefon z inną kartą działa bez problemu w LTE. Z tą moją Plusa niestety wcale.