Problem z logowaniem do sieci LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Bubi
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 cze 2015, o 20:27

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Bubi »

niko10 napisał:
Jak się przełącza APN? Nawet jeśli coś by było z LTE u opa to w ramach APN: plus
telefon powinien się połączyć w 2/3G. Wywal te punkty dostępowe i wyślij ze strony www plusa.
Zrobiłem tak, pobrałem nowe ustawienia, wywaliłem stare, a LTE nie ma.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
niko10
Szalony PlusManiak
Posty: 860
Rejestracja: 1 cze 2014, o 18:58

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: niko10 »

A 3G masz czy w ogóle nie masz internetu po tej zmianie?
Bubi
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 27 cze 2015, o 20:27

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Bubi »

Tak jest i 2G i 3G, tj. pojawia się literka E, 3G i H++, a LTE brak.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Bubi, proszę o odpowiedź na pytania:
Krzysiek_Plus pisze:Wykasuj wszystkie ustawienia związane z internetem i utwórz tylko jedne profil z APN: plus. Proszę podaj dokładny model podany w ustawieniach telefonu (informacje o telefonie)
Proszę prześlij również numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bubi
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 27 cze 2015, o 20:27

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Bubi »

Wysłałem zgłoszenie numeru.
Dziś będąc w jednym salonie dowiedziałem się, że LTE raczej na fonie działać nie będzie z prostego powodu, a mianowicie:
Telefon kupiłem z wolnego rynku, jest on brandowany na sieć Play, a ja używam karty nano Sim sieci Plus z oznaczeniem LTE01, szkopuł tkwi w szczególe, że Play w swoim sofcie dodaje bądź moderuje plik odpowiedzialny za połączenia LTE tylko i wyłącznie z ich kartą. Po prostu żal, żal, żal.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Bubi, nie słyszałem o takich blokadach wiec nie jestem wstanie odpowiedzieć.

Proszę przeloguj teraz telefon i sprawdź ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bubi
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 27 cze 2015, o 20:27

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Bubi »

Krzysiek_Plus napisał:
Proszę przeloguj teraz telefon i sprawdź ponownie.
Tak też zrobiłem i dopowiem mam już na fonie LTE
Cóż zasięg mam na dworze, w mieszkaniu już nie, tam mi się przełącza na E, mam cichą nadzieję iż sieć Plus dołoży wszelkich starań aby i w mieszkaniu ten internet był u mnie dostępny.
Dziękuję i serdecznie pozdrawiam, z mojej strony nie mam więcej pytań.

PS. Wracając do tego problemu, to uszkodzenie i brak LTE nie był spowodowany złym ustawieniem telefonu, na Plus Online też LTE było włączone, sądzę, że Pan Krzysztof użył jakieś magicznej różdżki i zaczęło działać. :-D
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Bubi pisze:Cóż zasięg mam na dworze, w mieszkaniu już nie, tam mi się przełącza na E, mam cichą nadzieję iż sieć Plus dołoży wszelkich starań aby i w mieszkaniu ten internet był u mnie dostępny.
A jaka to lokalizacja (miejscowość, ulica)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bubi
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 27 cze 2015, o 20:27

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Bubi »

Kędzierzyn-Koźle, a dokładnie jego okolice.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Proszę podaj dokładną nazwę miejscowość lub ulicę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bubi
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 27 cze 2015, o 20:27

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Bubi »

Napisałem na kontakt priv
Bamboleon
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 gru 2016, o 13:33

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Bamboleon »

Witam. Podepnę się pod pytanie.

Mam problem z LTE w telefonie.
Motorola Moto G3
Pkt dostępowe ustawione automatycznie oraz ręcznie - bez skutku
APN - plus
Preferowana siec - LTE. Niestety jeszcze nie zauważyłem aby się kiedykolwiek przełączyło na LTE. Przez większość czasu 3G jest wyświetlane.
Telefon z inną kartą działa bez problemu w LTE. Z tą moją Plusa niestety wcale.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Magda_Plus »

Bamboleon czy masz dodaną usługę LTE dla swojego numeru? Jeśli dysponujesz dostępem do Mobilnej aplikacji Plus online, to będziesz mógł to sprawdzić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bamboleon
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 gru 2016, o 13:33

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Bamboleon »

Dziękuję za szybką reakcję.
Tak. Usługa LTE jest odznaczona zieloną "fajką". Aktywna
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Ewa_Plus »

Bamboleon,
- podeślij nam swój numer telefonu przez ten formularz. Przekażemy do działu technicznego z prośbą o sprawdzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ