Problem z logowaniem do sieci LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 cze 2015, o 13:24
Problem z logowaniem do sieci LTE
Witam.
Od jakiegoś czasu mam problem z logowanie się telefonu Samsung Galaxy S4 do sieci LTE. Polega to na tym iż mimo że jestem w zasięgu sieci telefon nie loguje się do niej tylko do 3G hsdpa+ wskoczy na chwilę do LTE po czym znowu przechodzi na pozostały zakres. Nie byłoby z tym kłopotu gdyby nie fakt iż chodzi o korzystanie z mobilnego internetu, bo po przekroczeniu limitu danych w moim przypadku 1,3G strony zwykłe tekstowe otwierają się mega długo nie mówiąc już o innych ze zdjęciami nie daj boże coś oglądnąć na YouTube. Problem pojawił się po zmianie telefonu na S4 nie pomogła wymiana karty sim było ok przez może miesiąc i problem pojawia się ponownie.
Kiedy zawierałem umowę z Plusem było to przedłużenie umowy bo jestem ich klientem od kilkunastu lat konsultant w rozmowie oświadczył mi iż transfer danych w LTE nie podlega limitowi i tak naprawdę będąc cały czas w zasięgu LTE korzystam do bólu a limit ten dotyczy ogólnie transferu w 3G i H+ a konsultantka swoje na infolinii że skoro transfer wykorzystany to nie będzie mi się telefon logował do LTE więc pytam jak to było możliwe do tej pory że działało a ona dalej swoje i wpiera mi że NIE bo transfer przekroczony już po prostu brak siły Składałem reklamację to nawet PLUS nie raczył udzielić mi odpowiedzi. Reasumując Operator schodzi na PSY.
Nie wiem czy tylko ja mam taki problem z logowaniem czy inni również to zaobserwowali. Dodam iż moja lokoalizacja to WAWA
Pozdrawiam
Od jakiegoś czasu mam problem z logowanie się telefonu Samsung Galaxy S4 do sieci LTE. Polega to na tym iż mimo że jestem w zasięgu sieci telefon nie loguje się do niej tylko do 3G hsdpa+ wskoczy na chwilę do LTE po czym znowu przechodzi na pozostały zakres. Nie byłoby z tym kłopotu gdyby nie fakt iż chodzi o korzystanie z mobilnego internetu, bo po przekroczeniu limitu danych w moim przypadku 1,3G strony zwykłe tekstowe otwierają się mega długo nie mówiąc już o innych ze zdjęciami nie daj boże coś oglądnąć na YouTube. Problem pojawił się po zmianie telefonu na S4 nie pomogła wymiana karty sim było ok przez może miesiąc i problem pojawia się ponownie.
Kiedy zawierałem umowę z Plusem było to przedłużenie umowy bo jestem ich klientem od kilkunastu lat konsultant w rozmowie oświadczył mi iż transfer danych w LTE nie podlega limitowi i tak naprawdę będąc cały czas w zasięgu LTE korzystam do bólu a limit ten dotyczy ogólnie transferu w 3G i H+ a konsultantka swoje na infolinii że skoro transfer wykorzystany to nie będzie mi się telefon logował do LTE więc pytam jak to było możliwe do tej pory że działało a ona dalej swoje i wpiera mi że NIE bo transfer przekroczony już po prostu brak siły Składałem reklamację to nawet PLUS nie raczył udzielić mi odpowiedzi. Reasumując Operator schodzi na PSY.
Nie wiem czy tylko ja mam taki problem z logowaniem czy inni również to zaobserwowali. Dodam iż moja lokoalizacja to WAWA
Pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Romek1973, z jakiej dokładnie promocji korzystasz na swoim numerze?
Czyli brak LTE tyczy się tylko sytuacji gdzie wykorzystasz już wszystkie dostępne jednostki w ramach pakietu?
Czyli brak LTE tyczy się tylko sytuacji gdzie wykorzystasz już wszystkie dostępne jednostki w ramach pakietu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Jeżeli chodzi o taryfę to posiadam SLTE 69,99zł. a problem głównie pojawia się po przekroczeniu limitu bądź po przekroczeniu okresu rozliczeniowego
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Romek1973, standardowo usługa działa prawidłowo, czyli po wykorzystaniu dostępnego pakietu prędkość dla 2G/3G jest ograniczana do 32kbps, zaś dostęp do LTE jest blokowany.
W ramach taryf sLTE można zaś aktywować dodatkowo usługę "Nielimitowany Internet LTE”: która pozwala na nielimitowany dostęp do transmisji danych w technologii LTE na terenie kraju z maksymalną prędkością pobierania danych wynoszącą 512 kbit’s po przekroczeniu limitu transmisji danych wynikającego z wielkości posiadanego przez Abonenta pakietu danych GB zaszytego w planie cenowym sLTE.
Opłata za usługę to 10zł, aktywować możesz zrealizować np.: SMS'em o treści: AKT NL10 na numer 2601.
W ramach taryf sLTE można zaś aktywować dodatkowo usługę "Nielimitowany Internet LTE”: która pozwala na nielimitowany dostęp do transmisji danych w technologii LTE na terenie kraju z maksymalną prędkością pobierania danych wynoszącą 512 kbit’s po przekroczeniu limitu transmisji danych wynikającego z wielkości posiadanego przez Abonenta pakietu danych GB zaszytego w planie cenowym sLTE.
Opłata za usługę to 10zł, aktywować możesz zrealizować np.: SMS'em o treści: AKT NL10 na numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
To dlaczego konsultant informował mnie że LTE jest bez limitu i ograniczenia te dotyczą tylko pracy w 3G i H+ i jak będę znajdował się cały czas w zasięgu LTE o nie potrzebuję innego pakietu a teraz piszesz że dostęp do LTE jest blokowany nie rozumiem co autor miał na myśli i jeszcze jedno to jak to jest że w jednym okresie rozliczeniowym działa a w innym blokują paranoja jakaś
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Romek1973, niestety nie znam szczegółów tej rozmowy, więc nie mogę się do niej odnieść, ale być może konsultant miał na myśli usługę którą opisałem w poprzednim poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Witam
Nie chce zakladac nowego tematu wiec pozwole sobie opisac problem tu.
Dziś dla mnie pierwszy dzień obowiązywania nowej taryfy sLTE no i LTE nie dziala (telefon samsung xcover 3).
Dodam, że na innej karcie z Plusa LTE jest dostepny.
Jacek
Nie chce zakladac nowego tematu wiec pozwole sobie opisac problem tu.
Dziś dla mnie pierwszy dzień obowiązywania nowej taryfy sLTE no i LTE nie dziala (telefon samsung xcover 3).
Dodam, że na innej karcie z Plusa LTE jest dostepny.
Jacek
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Parę pytań.jaapi pisze:Witam
Nie chce zakladac nowego tematu wiec pozwole sobie opisac problem tu.
Dziś dla mnie pierwszy dzień obowiązywania nowej taryfy sLTE no i LTE nie dziala (telefon samsung xcover 3).
Dodam, że na innej karcie z Plusa LTE jest dostepny.
Jacek
Czy Twoja karta SIM ma napis lte 01?
Czy w telefonie masz wpisany apn plus?
Czy masz tryb sieci w telefonie ustawiony żeby korzystał z lte?
Czy masz włączoną usługę lte w plus online?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Witaj jaapi,
Prośba o weryfikację tych informacji i odpowiedź.zbiku pisze:Parę pytań.
Czy Twoja karta SIM ma napis lte 01?
Czy w telefonie masz wpisany apn plus?
Czy masz tryb sieci w telefonie ustawiony żeby korzystał z lte?
Czy masz włączoną usługę lte w plus online?
Zakładka Usługi.zbiku pisze:Czy masz włączoną usługę lte w plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Odpowiedzi na pytania:
Z innej karty (również Plusa) telefon nawiązuje połączenie LTE.
Jaapi
Tak - karta wymieniona na nową LTE 01Joanna_Plus pisze:Czy Twoja karta SIM ma napis lte 01?
TakJoanna_Plus pisze:Czy w telefonie masz wpisany apn plus?
Tak - lte/wcdma/gsmJoanna_Plus pisze:Czy masz tryb sieci w telefonie ustawiony żeby korzystał z lte?
Tak - "usługa LTE" zielona kropka bez opcji "zmień". Rozumiem, że usługa nielimitowany LTE to coś innego - kropka szara.Joanna_Plus pisze:Czy masz włączoną usługę lte w plus online?
Z innej karty (również Plusa) telefon nawiązuje połączenie LTE.
Jaapi
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Jaapi, rozumiem, że na tym telefonie (samsung xcover 3) ta inna karta pozwala na połączenie z LTE. Może spróbuj jeszcze przełożyć tę niedziałającą kartę do innego telefonu obsługującego LTE i sprawdź, czy jest OK. Jeśli nie, prawdopodobnie problem jest z kartą SIM. Pozdrawiam
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Podpinam się pod ten wątek, a mianowicie mam ten telefon już jakiś czas lecz o LTE śnię, z początkiem miesiąca maj dzwoniłem do BOK, Pan obiecał coś zrobić z tym problemem lecz do dziś nie dostałem żadnej odpowiedzi.
LTE dalej nie mam, czytając forum próbowałem podjąć różne próby jego reaktywacji lecz nic z tego, w Plus Online wszystko na zielono (chodzi o zielone punkty przy usługach), próbowałem różnych ustawień itp.
- karta SIM ma napis lte 01
- APN PLUS - wpisany lecz on mi się przełącza po nieudanej próbie połączenia na INTERNET
- lte/wcdma/gsm - tryb włączony
Może w moim miejscu według mapy zasięg powinien być, ale z tym mam wątpliwości, będąc w dużym mieście powyżej 200 000 mieszkańców LTE też nie miałem, dodam że telefon kupiony z komisu i nie ma on brandu Plusa, lecz Play.
Co dalej z tym da się zrobić?
LTE dalej nie mam, czytając forum próbowałem podjąć różne próby jego reaktywacji lecz nic z tego, w Plus Online wszystko na zielono (chodzi o zielone punkty przy usługach), próbowałem różnych ustawień itp.
- karta SIM ma napis lte 01
- APN PLUS - wpisany lecz on mi się przełącza po nieudanej próbie połączenia na INTERNET
- lte/wcdma/gsm - tryb włączony
Może w moim miejscu według mapy zasięg powinien być, ale z tym mam wątpliwości, będąc w dużym mieście powyżej 200 000 mieszkańców LTE też nie miałem, dodam że telefon kupiony z komisu i nie ma on brandu Plusa, lecz Play.
Co dalej z tym da się zrobić?
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Jak się przełącza APN? Nawet jeśli coś by było z LTE u opa to w ramach APN: plus
telefon powinien się połączyć w 2/3G. Wywal te punkty dostępowe i wyślij ze strony www plusa.
http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
telefon powinien się połączyć w 2/3G. Wywal te punkty dostępowe i wyślij ze strony www plusa.
http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Karta przełożona LTE brak.art pisze:Jaapi, rozumiem, że na tym telefonie (samsung xcover 3) ta inna karta pozwala na połączenie z LTE. Może spróbuj jeszcze przełożyć tę niedziałającą kartę do innego telefonu obsługującego LTE i sprawdź, czy jest OK. Jeśli nie, prawdopodobnie problem jest z kartą SIM. Pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Wykasuj wszystkie ustawienia związane z internetem i utwórz tylko jedne profil z APN: plus. Proszę podaj dokładny model podany w ustawieniach telefonu (informacje o telefonie)Bubi pisze:APN PLUS - wpisany lecz on mi się przełącza po nieudanej próbie połączenia na INTERNET
jaapi, proszę prześlij numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ