Problem z logowaniem do sieci LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Romek1973
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 cze 2015, o 13:24

Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Romek1973 »

Witam.
Od jakiegoś czasu mam problem z logowanie się telefonu Samsung Galaxy S4 do sieci LTE. Polega to na tym iż mimo że jestem w zasięgu sieci telefon nie loguje się do niej tylko do 3G hsdpa+ wskoczy na chwilę do LTE po czym znowu przechodzi na pozostały zakres. Nie byłoby z tym kłopotu gdyby nie fakt iż chodzi o korzystanie z mobilnego internetu, bo po przekroczeniu limitu danych w moim przypadku 1,3G strony zwykłe tekstowe otwierają się mega długo nie mówiąc już o innych ze zdjęciami nie daj boże coś oglądnąć na YouTube. Problem pojawił się po zmianie telefonu na S4 nie pomogła wymiana karty sim było ok przez może miesiąc i problem pojawia się ponownie.
Kiedy zawierałem umowę z Plusem było to przedłużenie umowy bo jestem ich klientem od kilkunastu lat konsultant w rozmowie oświadczył mi iż transfer danych w LTE nie podlega limitowi i tak naprawdę będąc cały czas w zasięgu LTE korzystam do bólu a limit ten dotyczy ogólnie transferu w 3G i H+ a konsultantka swoje na infolinii że skoro transfer wykorzystany to nie będzie mi się telefon logował do LTE więc pytam jak to było możliwe do tej pory że działało a ona dalej swoje i wpiera mi że NIE bo transfer przekroczony już po prostu brak siły Składałem reklamację to nawet PLUS nie raczył udzielić mi odpowiedzi. Reasumując Operator schodzi na PSY.
Nie wiem czy tylko ja mam taki problem z logowaniem czy inni również to zaobserwowali. Dodam iż moja lokoalizacja to WAWA
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Romek1973, z jakiej dokładnie promocji korzystasz na swoim numerze?

Czyli brak LTE tyczy się tylko sytuacji gdzie wykorzystasz już wszystkie dostępne jednostki w ramach pakietu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Romek1973
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 cze 2015, o 13:24

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Romek1973 »

Jeżeli chodzi o taryfę to posiadam SLTE 69,99zł. a problem głównie pojawia się po przekroczeniu limitu bądź po przekroczeniu okresu rozliczeniowego
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Romek1973, standardowo usługa działa prawidłowo, czyli po wykorzystaniu dostępnego pakietu prędkość dla 2G/3G jest ograniczana do 32kbps, zaś dostęp do LTE jest blokowany.

W ramach taryf sLTE można zaś aktywować dodatkowo usługę "Nielimitowany Internet LTE”: która pozwala na nielimitowany dostęp do transmisji danych w technologii LTE na terenie kraju z maksymalną prędkością pobierania danych wynoszącą 512 kbit’s po przekroczeniu limitu transmisji danych wynikającego z wielkości posiadanego przez Abonenta pakietu danych GB zaszytego w planie cenowym sLTE.

Opłata za usługę to 10zł, aktywować możesz zrealizować np.: SMS'em o treści: AKT NL10 na numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Romek1973
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 cze 2015, o 13:24

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Romek1973 »

To dlaczego konsultant informował mnie że LTE jest bez limitu i ograniczenia te dotyczą tylko pracy w 3G i H+ i jak będę znajdował się cały czas w zasięgu LTE o nie potrzebuję innego pakietu a teraz piszesz że dostęp do LTE jest blokowany :evil: nie rozumiem co autor miał na myśli i jeszcze jedno to jak to jest że w jednym okresie rozliczeniowym działa a w innym blokują paranoja jakaś
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Romek1973, niestety nie znam szczegółów tej rozmowy, więc nie mogę się do niej odnieść, ale być może konsultant miał na myśli usługę którą opisałem w poprzednim poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaapi
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 15 maja 2015, o 08:46

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: jaapi »

Witam
Nie chce zakladac nowego tematu wiec pozwole sobie opisac problem tu.
Dziś dla mnie pierwszy dzień obowiązywania nowej taryfy sLTE no i LTE nie dziala (telefon samsung xcover 3).
Dodam, że na innej karcie z Plusa LTE jest dostepny.

Jacek
zbiku
Szalony PlusManiak
Posty: 346
Rejestracja: 2 sty 2013, o 12:09

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: zbiku »

jaapi pisze:Witam
Nie chce zakladac nowego tematu wiec pozwole sobie opisac problem tu.
Dziś dla mnie pierwszy dzień obowiązywania nowej taryfy sLTE no i LTE nie dziala (telefon samsung xcover 3).
Dodam, że na innej karcie z Plusa LTE jest dostepny.

Jacek
Parę pytań.
Czy Twoja karta SIM ma napis lte 01?
Czy w telefonie masz wpisany apn plus?
Czy masz tryb sieci w telefonie ustawiony żeby korzystał z lte?
Czy masz włączoną usługę lte w plus online?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj jaapi,
zbiku pisze:Parę pytań.
Czy Twoja karta SIM ma napis lte 01?
Czy w telefonie masz wpisany apn plus?
Czy masz tryb sieci w telefonie ustawiony żeby korzystał z lte?
Czy masz włączoną usługę lte w plus online?
Prośba o weryfikację tych informacji i odpowiedź.
zbiku pisze:Czy masz włączoną usługę lte w plus online?
Zakładka Usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaapi
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 15 maja 2015, o 08:46

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: jaapi »

Odpowiedzi na pytania:
Joanna_Plus pisze:Czy Twoja karta SIM ma napis lte 01?
Tak - karta wymieniona na nową LTE 01
Joanna_Plus pisze:Czy w telefonie masz wpisany apn plus?
Tak
Joanna_Plus pisze:Czy masz tryb sieci w telefonie ustawiony żeby korzystał z lte?
Tak - lte/wcdma/gsm
Joanna_Plus pisze:Czy masz włączoną usługę lte w plus online?
Tak - "usługa LTE" zielona kropka bez opcji "zmień". Rozumiem, że usługa nielimitowany LTE to coś innego - kropka szara.
Z innej karty (również Plusa) telefon nawiązuje połączenie LTE.
Jaapi
art
PlusManiak
Posty: 86
Rejestracja: 8 lis 2013, o 23:24
Lokalizacja: Podkarpacie/Mazowsze

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: art »

Jaapi, rozumiem, że na tym telefonie (samsung xcover 3) ta inna karta pozwala na połączenie z LTE. Może spróbuj jeszcze przełożyć tę niedziałającą kartę do innego telefonu obsługującego LTE i sprawdź, czy jest OK. Jeśli nie, prawdopodobnie problem jest z kartą SIM. Pozdrawiam :-)
Bubi
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 27 cze 2015, o 20:27

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Bubi »

Podpinam się pod ten wątek, a mianowicie mam ten telefon już jakiś czas lecz o LTE śnię, z początkiem miesiąca maj dzwoniłem do BOK, Pan obiecał coś zrobić z tym problemem lecz do dziś nie dostałem żadnej odpowiedzi.
LTE dalej nie mam, czytając forum próbowałem podjąć różne próby jego reaktywacji lecz nic z tego, w Plus Online wszystko na zielono (chodzi o zielone punkty przy usługach), próbowałem różnych ustawień itp.
- karta SIM ma napis lte 01
- APN PLUS - wpisany lecz on mi się przełącza po nieudanej próbie połączenia na INTERNET
- lte/wcdma/gsm - tryb włączony
Może w moim miejscu według mapy zasięg powinien być, ale z tym mam wątpliwości, będąc w dużym mieście powyżej 200 000 mieszkańców LTE też nie miałem, dodam że telefon kupiony z komisu i nie ma on brandu Plusa, lecz Play.
Co dalej z tym da się zrobić?
niko10
Szalony PlusManiak
Posty: 860
Rejestracja: 1 cze 2014, o 18:58

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: niko10 »

Jak się przełącza APN? Nawet jeśli coś by było z LTE u opa to w ramach APN: plus
telefon powinien się połączyć w 2/3G. Wywal te punkty dostępowe i wyślij ze strony www plusa.

http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
jaapi
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 15 maja 2015, o 08:46

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: jaapi »

art pisze:Jaapi, rozumiem, że na tym telefonie (samsung xcover 3) ta inna karta pozwala na połączenie z LTE. Może spróbuj jeszcze przełożyć tę niedziałającą kartę do innego telefonu obsługującego LTE i sprawdź, czy jest OK. Jeśli nie, prawdopodobnie problem jest z kartą SIM. Pozdrawiam :-)
Karta przełożona LTE brak.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z logowaniem do sieci LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Bubi pisze:APN PLUS - wpisany lecz on mi się przełącza po nieudanej próbie połączenia na INTERNET
Wykasuj wszystkie ustawienia związane z internetem i utwórz tylko jedne profil z APN: plus. Proszę podaj dokładny model podany w ustawieniach telefonu (informacje o telefonie)

jaapi, proszę prześlij numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ