Problem z logowaniem do sieci LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 gru 2016, o 13:33
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Bamboleon,
- wyłącz / włącz telefon i daj znać, czy LTE już działa.
- wyłącz / włącz telefon i daj znać, czy LTE już działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Wszystko działa jak tra la la.
Dziękuję uprzejmie i pozdrawiam ;)
Dziękuję uprzejmie i pozdrawiam ;)
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Bamboleon,
- dziękuję za odpowiedź. Cieszę się, że mogłam pomóc
- dziękuję za odpowiedź. Cieszę się, że mogłam pomóc
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Widzę, że pomagacie tu ludziom więc również proszę o ratunek. Mam numer w Plusie. Używam telefonu Moto Z Play. Po uruchomieniu telefonu LTE pięknie działa. Aż do pierwszej rozmowy telefonicznej. Wtedy telefon przechodzi na 3G. Po czym nie wraca już do LTE, a literki 3G nie są już podświetlone i Internet przestaje działać. Mimo, że jest zasięg 3G, co widzę po wykresiku. Co robić? Lokalizacja - Warszawa.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Lurban1 czy dana sytuacja powtarza się też w przypadku korzystania z innego telefonu działającego w LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Sprawdzę i dam znać. Rozumiem, że chcemy wyjaśnić, czy przyczyna jest po stronie telefonu, czy operatora.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Lurban1 dokładnie tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Witam ponownie. Zrobiłem tak:
Do mojego telefonu włożyłem kartę SIM z Orange (mojej żony). Wszystko działało idealnie. LTE odpaliło się, przy rozmowie telefonicznej zszedł z LTE, a po zakończeniu rozmowy wrócił do LTE i Internet normalnie pracował. Wykonałem drugi eksperyment. Moją kartę SIM włożyłem do Samsunga S7 żony. Wszystkie problemy, które miałem w Moto Z Play powtórzyły się. Opisałem je we wcześniejszym poście. Zatem wina karty. Proszę o pomoc, jeżeli nic się z tym nie da zrobić będę musiał zmienić operatora - mimo kary. Telefon za dużo kosztował...
Do mojego telefonu włożyłem kartę SIM z Orange (mojej żony). Wszystko działało idealnie. LTE odpaliło się, przy rozmowie telefonicznej zszedł z LTE, a po zakończeniu rozmowy wrócił do LTE i Internet normalnie pracował. Wykonałem drugi eksperyment. Moją kartę SIM włożyłem do Samsunga S7 żony. Wszystkie problemy, które miałem w Moto Z Play powtórzyły się. Opisałem je we wcześniejszym poście. Zatem wina karty. Proszę o pomoc, jeżeli nic się z tym nie da zrobić będę musiał zmienić operatora - mimo kary. Telefon za dużo kosztował...
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Lurban1 czy testowałeś kartę SIM w jednym miejscu, czy sytuacja dotyczyła też innych lokalizacji w Warszawie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Sytuacja ma miejsce wszędzie. Testowałem to i w Śródmieściu (praca) i na Wawrze (dom) i na Woli (zajęcia sportowe).
Powtarzam opis wyników: po przejściu na 3G w trakcie rozmowy, telefon pozostaje na 3G ale nie można ani wykonać kolejnej rozmowy (po wybraniu numeru w słuchawce cisza, na telefon też nie można się dodzwonić), ani korzystać z internetu (przeglądarka pisze, że telefon jest offline). Literki 3G - podświetlone w trakcie rozmowy, przestają być podświetlone.
W listopadzie odnowiono mi umowę i dostałem 11 GB internetu. Postanowiłem więc z niego skorzystać i zakupiłem smartfona (wcześniej miałem stary telefon bez ekranu dotykowego i nie korzystałem z internetu). Aby móc korzystać ze smartfona, wymieniłem u Was starą kartę sim na nową, mniejszą. No i okazało się, że to wszystko nie działa...
Od razu uprzedzę też, że APN mam ustawiony zgodnie z wytycznymi Plusa.
Powtarzam opis wyników: po przejściu na 3G w trakcie rozmowy, telefon pozostaje na 3G ale nie można ani wykonać kolejnej rozmowy (po wybraniu numeru w słuchawce cisza, na telefon też nie można się dodzwonić), ani korzystać z internetu (przeglądarka pisze, że telefon jest offline). Literki 3G - podświetlone w trakcie rozmowy, przestają być podświetlone.
W listopadzie odnowiono mi umowę i dostałem 11 GB internetu. Postanowiłem więc z niego skorzystać i zakupiłem smartfona (wcześniej miałem stary telefon bez ekranu dotykowego i nie korzystałem z internetu). Aby móc korzystać ze smartfona, wymieniłem u Was starą kartę sim na nową, mniejszą. No i okazało się, że to wszystko nie działa...
Od razu uprzedzę też, że APN mam ustawiony zgodnie z wytycznymi Plusa.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Lurban1, podaj mi poprzez ten formularz numer telefonu oraz daty i przybliżone godziny wykonanych połączeń, po których nie udało się powrócić powtórnie do LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Dostałem info z BOK, że zlecenie zostało załatwione. Natychmiast przetestowałem i powrót do LTE rzeczywiście działa. Dziękuję!
Proszę mi jednak wyjaśnić: internet działa teraz na LTE, H i 2G.
Nie działa natomiast na 3G (wymusiłem test ustawiając 3G jako sieć preferowaną). Czy to oznacza, że gdy wyjadę poza zasięg LTE, gdzie dostępny będzie tylko 3G, to znów będę bez internetu?
Proszę mi jednak wyjaśnić: internet działa teraz na LTE, H i 2G.
Nie działa natomiast na 3G (wymusiłem test ustawiając 3G jako sieć preferowaną). Czy to oznacza, że gdy wyjadę poza zasięg LTE, gdzie dostępny będzie tylko 3G, to znów będę bez internetu?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Lurban1 H oznacza technologię 3G. Spokojnie można ustawić tryb sieci na automatyczny GPS/WCDMA/LTE (w różnych modelach telefonów te opcje mogą inaczej się nazywać).
To jedynie oznacza, że telefon będzie się łączył z internetem w dostępnej dla niego technologii 3G lub 2G.
Lurban1 pisze: Czy to oznacza, że gdy wyjadę poza zasięg LTE, gdzie dostępny będzie tylko 3G, to znów będę bez internetu?
To jedynie oznacza, że telefon będzie się łączył z internetem w dostępnej dla niego technologii 3G lub 2G.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Super! Dziękuję za pomoc. Zostaję w Plusie :)