Problem z logowaniem do sieci LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Lurban1 cieszę się, że wszystko działa prawidłowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z 4G/LTE
Witam,
Jestem posiadaczem telefonu UMI Max, który obsługuje częstotliwości LTE Plusa. Problem przedstawia się następująco - Po włączeniu/ponownym uruchomieniu telefonu przez chwilę mam dobry syngał LTE, który przełącza się natychmiast na 3G. Wcześniej używałem telefonu kupionego w salonie Plus GSM - Huawei Honor 5X, na którym nie było żadnych problemów z łącznością. UMI Max jest telefonem niebrandowanym, wersja przeznaczona na polski rynek. Karty sim nie zmieniałem. Ustawienia punktu dostępowego zgodne z instrukcją ze strony Plus GSM.
Pozdrawiam
Jestem posiadaczem telefonu UMI Max, który obsługuje częstotliwości LTE Plusa. Problem przedstawia się następująco - Po włączeniu/ponownym uruchomieniu telefonu przez chwilę mam dobry syngał LTE, który przełącza się natychmiast na 3G. Wcześniej używałem telefonu kupionego w salonie Plus GSM - Huawei Honor 5X, na którym nie było żadnych problemów z łącznością. UMI Max jest telefonem niebrandowanym, wersja przeznaczona na polski rynek. Karty sim nie zmieniałem. Ustawienia punktu dostępowego zgodne z instrukcją ze strony Plus GSM.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 gru 2016, o 09:14 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Powód: połączenie wątków
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z logowaniem do sieci LTE
Witaj Azikata,
czy sprawdzałeś inną kartę SIM w swoim telefonie? Jeśli masz taką możliwość to proszę zrób taki test i daj nam znać czy usługa LTE działa.
czy sprawdzałeś inną kartę SIM w swoim telefonie? Jeśli masz taką możliwość to proszę zrób taki test i daj nam znać czy usługa LTE działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ