jeśli zawarłaś umowę na osobę fizyczną to możesz od niej odstąpić w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej podpisania.
ewa17 pisze: Dziś wysyłałam reklamacje do was przez plus online oraz oświadczenie od odstąpienia od zmiany warunków umowy pocztą polską.
Czy posiadasz numer złożonej reklamacji? Jeśli tak, to podaj mi go tutaj. Jeśli nie, to prześlij mi numer telefonu, którego dotyczy reklamacja, poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć rozwiązanie tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ciekawy wątek; pozwolę sobie wtrącić swoje 3 grosze.
Czy Plus po uzgodnieniu warunków przedłużenia i uzyskaniu zgody Klienta na aneks nie powinien przesyłać, lub ogólnie, udostępnić Klientowi elektronicznej wersji aneksu z opisanymi ustalonymi warunkami?
T-Mobile, bo u tego operatora mam inne usługi abonamentowe, za każdym razem takie dokumenty udostępnia wysyłając mailem lub sms'em linka do ich pobrania.
Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby cokolwiek się nie zgadzało w umowie z uzgodnionymi telefonicznie warunkami.
Przedłużałem już chyba z 10 umów; ostatnią w grudniu.
PS
Polecam aplikacje do nagrywania rozmów typu Automatic Call Recorder
SACZI pisze:
Czy Plus po uzgodnieniu warunków przedłużenia i uzyskaniu zgody Klienta na aneks nie powinien przesyłać, lub ogólnie, udostępnić Klientowi elektronicznej wersji aneksu z opisanymi ustalonymi warunkami?
Chyba żartujesz.
Ekipa Departamentu Reklamacji musi mieć prace
Z wlasnego doświadczenia wiem ze jedna z platform satelitarnych NIE PODPISZE z nikim Umowy jeżeli nie klikniesz w link z warunkami wyslanymi na e-mail , lub nie odpowiesz TAK na SMS z ofertą.
Ewa_Plus pisze:SACZI,
-zawsze do Klienta jest wysyłana papierowa wersja umowy/aneksu.
Kolega wyżej pytał o wersję elektroniczną zawierającą wynegocjowane warunki.
Wielka mi filozofia i ukłon że wysylacie papier listem zwykłym który może iść wieczność , a 14 dni ucieka
Coż to jednak wymagać od Was można jak 3 na 46 odpowiedzi na reklamację z niezawisłego DR dostałem listem poleconym , reszta nie dotarła w ogóle , lub w terminie
Dziękuję za szybką reakcję. Wczoraj zadzwoniła do mnie Pani z działu reklamacji i doszłyśmy do porozumienia w zakresie zmiany warunków umowy. Oczywiście poprosiłam również o wysłanie na e-mail warunków umowy, które z Panią potwierdziłam, tak dla pewności. Jednak jest to tylko ogólny e-mail ze zmianami, których nie uwzględnił poprzedni konsultant, a lepiej wyglądałby nowy aneks umowy. No ale i tak jest dobrze. Teraz czekam na najbliższe faktury, żeby mieć pewność co do naszych ustaleń. Jeżeli coś się nie będzie zgadzało to oczywiście dalej będę pisała reklamacje. Mam jednak nadzieję, że będzie wszystko ok.
A tak na marginesie to popieram SACZI. Uważam, że jak najbardziej przedłużenie umowy powinno odbywać się, albo przez potwierdzenie przesłanych wcześniej drogą elektroniczną nowych warunków umowy. Jeżeli nie, to przynajmniej powinien aneks być wysyłany kurierem. I tak jak w przypadku umowy na odległość, również powinien aneks być podpisywany po przeczytaniu w obecności kuriera i jeden egzemplarz powinien być dla operatora a drugi dla mnie. Wtedy można by uniknąć takich sytuacji jak mnie spotkała.
ewa17 pisze:A tak na marginesie to popieram SACZI. Uważam, że jak najbardziej przedłużenie umowy powinno odbywać się, albo przez potwierdzenie przesłanych wcześniej drogą elektroniczną nowych warunków umowy. Jeżeli nie, to przynajmniej powinien aneks być wysyłany kurierem. I tak jak w przypadku umowy na odległość, również powinien aneks być podpisywany po przeczytaniu w obecności kuriera i jeden egzemplarz powinien być dla operatora a drugi dla mnie. Wtedy można by uniknąć takich sytuacji jak mnie spotkała.
W przypadku przedłużenia umowy na odległość aneks jest wysyłany poprzez firmę kurierską. Umowę otrzymujesz w dwóch egzemplarzach: jeden dla Ciebie, drugi podpisujesz i kurier zabiera. Każdemu klientowi indywidualnemu zawierającemu umowę za pośrednictwem sklepu internetowego lub infolinii przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej zawarcia.
Klienci korzystający z przedłużenia umowy w punkcie stacjonarnym mają możliwość zapoznania się z jej warunkami na miejscu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ewa17 czy odsyłałaś SMS-a w ramach potwierdzenia Twojej zgodny na zaprezentowane Ci telefonicznie warunki umowy? Czy też wyraziłeś zgodę podczas rozmowy telefonicznej na przedstawione Ci opcje dotyczące danej umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ewa17,
- konsultant przedstawiający warunki umowy, ma możliwość wyboru sposobu dostarczenia aneksu, czy ma to być Pocztą Polską, czy kurierem. Tak czy inaczej, umowa jest wysyłana w wersji papierowej zawsze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ewa_Plus pisze:ewa17,
- konsultant przedstawiający warunki umowy, ma możliwość wyboru sposobu dostarczenia aneksu, czy ma to być Pocztą Polską, czy kurierem. Tak czy inaczej, umowa jest wysyłana w wersji papierowej zawsze.
Idąc tym tropem czy konsultant jeżeli sobie wybierze dostarczenie aneksu/umowy Pocztą Polską ( wiadomo że wtedy wysyłacie listem zwykłym, wiec nie macie żadnej kontroli nad tym gdzie jest list), bierze odpowiedzialność za słynne u Was blędy systemu
W trakcie rozmowy telefonicznej z Klientem, konsultant ustala, w jaki sposób Klient wyrazi zgodę na warunki przedstawianej umowy:
- podczas rozmowy telefonicznej,
- SMS-em,
- pocztą,
- poprzez kuriera.
Jeżeli wyrazi zgodę na daną umowę w trakcie rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a, wówczas otrzymuje potwierdzenie warunków umowy listem zwykłym. Dokumentów nie trzeba podpisywać i odsyłać. Mają one charakter wyłącznie informacyjny.
W przypadku wyboru jednego z pozostałych dwóch rozwiązań, to podczas rozmowy z konsultantem Klient wybiera sposób i termin doręczenia umowy. Dokumenty otrzymuje w dwóch egzemplarzach. Jeden z nich należy podpisać w obecności kuriera i mu go przekazać. Drugi zostaje dla właściciela telefonu.
W przypadku wyboru doręczenia warunków promocji pocztą Klient otrzymuje list zawierający dwa egzemplarze umowy. Umowa zostanie zarejestrowana po odesłaniu podpisanych dokumentów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Będę się czepiała i napiszę jak to było u mnie.
Zadzwonił pan z Plusa i zapytał czy zgadzam się na przedstawienie mi nowej oferty telefonicznie. Po wysłuchaniu, gdy uznałam, że warunki mi odpowiadają, padło ponownie pytanie, czy zgadzam się przez telefon zawrzeć umowę, więc naturalnie zgodziłam się. Nie było przy tym podawanych innych możliwości. Szczerze mówiąc byłam przekonana, że oczywistością jest, że muszę formalnie podpisać umowę np w obecności kuriera, a pytanie tyczy się raczej przygotowania umowy do podpisu. Tak zawierałam umowę poprzednim razem. W związku z tym, nie pytałam nawet o to przekonana, że kurier do mnie przyjedzie z umową. W związku z tym oczekiwałam na kuriera, a w finale otrzymałam aneks pocztą do tego zwykłym listem. Niezbyt mi się podoba ta forma bo niestety znając częste pomyłki poczty ten list mógł po prostu zaginąć gdzieś w niewyjaśnionych okolicznościach. Jeżeli już wysyłacie coś pocztą to powinien to być list polecony.
W myśl tego co tutaj piszecie owy pan z Plusa powinien pytając mnie o zawarcie umowy, podać inne możliwości oprócz formy przez telefon. To jest z waszej strony wprowadzanie klienta w błąd.
Podsumowując obsługę napiszę tylko, że sprawa warunków mojej umowy mam nadzieję że się wyjaśniła. Czytając obecną fakturę tak mi się wydaje, ale będę pewniejsza przy następnej. Tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń. Pani, która zadzwoniła do mnie z wyjaśnieniami dot. mojej umowy w sposób kulturalny i jak najbardziej rzetelny wyjaśniła mi wszystko i sprawiła, że dogadałyśmy się. Jednak forma wysyłania umów, aneksów itp jak dla mnie jest dość nieprofesjonalna jak na takiej klasy operatora.
Niestety jestem klientką, która dokładnie czyta wszystkie umowy, regulaminy i rachunki. Miałam okazję pisać do Plusa już kilka reklamacji. Nawet odpowiedzi na reklamacje przychodziły do mnie w formie wymagającej mojego potwierdzenia odbioru, natomiast aneks... W życiu bym nie pomyślała, że przyjdzie zwykłym listem. No ale cóż... stało się. Aneks z poprawkami został przeze mnie zatwierdzony, więc mam tylko nadzieję, że w przyszłości umowy i aneksy będą przychodziły przynajmniej listem poleconym. Uważam, że jest to bezpieczniejsza forma dla wysyłki m.in. moich danych osobowych. Jeżeli nie, to będę pamiętała na przyszłość, że należy zapytać o inne formy podpisania umowy, jeżeli dzwoniący do mnie przedstawiciel nie poinformuje mnie sam z własnej woli o tym.
ewa17 pisze:Zadzwonił pan z Plusa i zapytał czy zgadzam się na przedstawienie mi nowej oferty telefonicznie. Po wysłuchaniu, gdy uznałam, że warunki mi odpowiadają, padło ponownie pytanie, czy zgadzam się przez telefon zawrzeć umowę, więc naturalnie zgodziłam się.
wyraziłaś zgodę na przedstawione warunki w trakcie rozmowy telefonicznej, dlatego pozostałe możliwości wyrażenia zgody na przedłużenie kontraktu nie były Ci już proponowane.
ewa17 pisze: Pani, która zadzwoniła do mnie z wyjaśnieniami dot. mojej umowy w sposób kulturalny i jak najbardziej rzetelny wyjaśniła mi wszystko i sprawiła, że dogadałyśmy się
Cieszę się, że sprawa została pozytywnie załatwiona.
Za wspomniane powyżej sugestie dziękujemy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ