Teraz jest 21 paź 2017, o 20:14

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

SebaK

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 1 lip 2016, o 19:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S5

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post5 lip 2016, o 09:15

Właśnie odnalazłem wiadomość na poczcie. wykonuję polecenie. Zaraz zaraportuję.
Edit:
Problem pozostał. Połączenie oczekujące były nieaktywne. Telefon zrestartowany. Usługa wciąż nie działa.
Ostatnio edytowano 5 lip 2016, o 11:00 przez Magda_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie postów od jednego autora
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2429
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post5 lip 2016, o 11:46

SebaK,

sprawa została przekazana do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

SebaK

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 1 lip 2016, o 19:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S5

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post25 lip 2016, o 14:32

Przepraszam. Czy wydarzyło się coś w mojej sprawie? Nadal oczekuję na rozwiązania problemu.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post25 lip 2016, o 14:47

SebaK otrzymaliśmy informację, że sprawa została zamknięta. Sprawdzić status usługi wysyłając SMS o treści SZ pod numer 8023.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

SebaK

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 1 lip 2016, o 19:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S5

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post25 lip 2016, o 15:36

Komenda SZ podaje komunikat, ze opcja nie wysylaj sms gdy zajety uslugi kto.dzwonil jest wlaczona.
Kiedy wylaczylem ja komenda ZN otrzymalem info: ze jest juz wylaczona. Kiedy raz jeszcze wyslalem.SZ otrzymalem potwierdzenie, ze jest wlaczona.

Dwie ostatnie sa wzajemnie sprzeczne...
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post25 lip 2016, o 16:18

Magda_Plus napisał(a):Sprawdzić status usługi wysyłając SMS o treści SZ pod numer 8023.

SebaK prosiłam tylko sprawdzenie statusu usługi. Obawiam się, że Twoje dodatkowe działania mogły spowodować błędy w jej funkcjonowaniu. Sprawę ponownie przekazałam do Działu Technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

SebaK

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 1 lip 2016, o 19:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S5

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post9 sie 2016, o 08:02

Przepraszam, czy są jakieś informacje w mojej sprawie? Usługa nadal nie działa.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post9 sie 2016, o 10:32

SebaK w tej chwili ponowiłam prośbę o sprawdzenie usługi. Czekam na informacje zwrotne. Rozumiem, że więcej nie dokonywałaś zmian lub włączania i wyłącza usługi kodami?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

SebaK

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 1 lip 2016, o 19:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S5

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post9 sie 2016, o 10:35

Nie zmieniałem, nie sprawdzałem niczego.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post9 sie 2016, o 11:26

Dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

SebaK

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 1 lip 2016, o 19:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S5

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post19 sie 2016, o 07:55

Witam ponownie. Otrzymałem informację po rozpatrzeniu reklamacji i ponownym włączeniu usługi. Efektów (rzecz jasna) nie ma. O efekcie dowiedziałem się z smsa przekierowującego na kontakt z BOK, gdzie konsultant zdecydował o wyłączeniu i ponownym włączeniu usługi Kto dzwonił. Nie wiem czy to wykonał, bo połączenie zostało przerwane po kilkunastu minutach oczekiwania w czasie "aktualizacji danych". Wciąż wierzę, że są Państwo w stanie mi pomóc. Usługa nie działa.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post19 sie 2016, o 12:04

SebaK ponownie zgłosiłam problem z usługą Kto dzwonił dla Twojego numeru do Działu Technicznego.

Edit: czy możesz sprawdzić czy usługa działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

SebaK

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 1 lip 2016, o 19:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S5

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post19 sie 2016, o 13:18

Sprawdziłem empirycznie, bez używania kodów, tylko dzwoniąc do siebie kiedy zajęty ale też kiedy telefon był wyłączony. Żadnych komunikatów smsowych niestety. Połączenia oczekujące wyłączone. Wszystkie możliwe przekazania wyłączone przez operatora po wcześniejszych próbach usunięcia problemu.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post19 sie 2016, o 13:46

SebaK przekazałam Twój opis do Działu Technicznego. W dalszym ciągu czekam na rezultat działań naszych pracowników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

SebaK

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 1 lip 2016, o 19:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S5

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post21 wrz 2016, o 08:08

Najmocniej przepraszam ale od miesiąca nie otrzymałem żadnej informacji na temat mojego problemu. Cytowana usługa nadal nie działa. Czy jako stały i wypełniający zobowiązania umowy klient nie zasługuję na to? Problem trwa od ponad roku.
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P9 Lite 2017

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 23 gości


Etui Huawei P9 Lite 2017