Strona 2 z 4

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 24 cze 2016, o 16:59
autor: Magda_Plus
Magda_Plus pisze:Czy masz wyłączoną pocztę głosową i zdezaktywowaną usługę połączenia oczekującego?
Proszę o odpowiedź na moje pytanie.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 25 cze 2016, o 07:45
autor: abonent179
Tego nie wiem,bo telefonicznie konsultant zapewniał,że już wszystko ustawił?Jak to sprawdzić?Jakie teraz czynności wykonać?

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 27 cze 2016, o 14:31
autor: Basia_Plus
abonent179,

sprawdź proszę usługę połączeń oczekujących w menu telefonu ustawienia-połączenia- więcej ustawień- dokładna nazwa pozycji zależy od Twojego telefonu.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 27 cze 2016, o 14:36
autor: abonent179
W ustawieniach wpisany jest numer" 601100545 ?

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 27 cze 2016, o 15:27
autor: Ewa_Plus
abonent179,
- nie jest to do końca odpowiedź na nasze pytanie.
W celu wyłączenia Połączeń Oczekujących użyj kodu: #43*11# pod który wystarczy zadzwonić.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 1 lip 2016, o 20:43
autor: SebaK
Dzień dobry. Ja też mam podobny kłopot. Telefon od lat w Plusie i zawsze działała usługa "Kto dzwonił". Przestała funkcjonować mniej więcej w chwili, gdy zapomniałem PINu na tyle skutecznie, że musiałem się ratować PUKiem. Było to w sierpniu zeszłego roku. Dziś mam nową kartę SIM ale problem pozostał.
Jeśli chodzi o ustawienia to pod numer 8023 wysłane smsy o treści "T" oraz "ZN". Odpowiedzi "usługa już włączona" oraz " opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY usługi Kto dzwonił już wyłączona".
Natomiast przy wpisaniu komendy SZ otrzymuję odpowiedź "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY usługi Kto Dzwonił jest już wyłączona.
W ustawieniach połączeń: połączenia oczekujące nieaktywne.
Przekazywanie połączeń:
- Zawsze przekazuj - Wyłączone
- Przekazuj gdy zajęty - Wyłączone
- Przekazuj przy braku odpowiedzi -przekierowanie na +48601100545
- Przekazuj, gdy poza zasięgiem - przekierowanie na +48601100545

Dwóch ostatnich podpunktów nie można wyłączyć "Nieobsługiwane przez operatora". W ostatnim przypadku poprzedzone komunikatem "Nieoczekiwana odpowiedź z sieci"

Proszę o pomoc....

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 4 lip 2016, o 10:07
autor: Magda_Plus
SebaK czy masz aktywną Notkę SMS? W jakiej sytuacji chcesz żeby usługa Kto dzwonił działała?

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 4 lip 2016, o 10:20
autor: SebaK
Nie wiem co to notka sms. Chcialbym by slal sms gdy mam zajete lub bez zasiegu.

Edit: Doczytalem w sieci. Tak. Dzwoniacy do mnie moze wyslac jedna z 4 proponowanych wiadomosci.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 4 lip 2016, o 11:35
autor: Magda_Plus
SebaK wyłącz Notkę SMS wysyłając SMS o treści DEAKT NSMS pod bezpłatny numer 2601. Po tym fakcie sprawdź działanie usługi Kto dzwonił.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 4 lip 2016, o 11:52
autor: SebaK
Dezaktywowałem. Doszedł jedynie raport ale żadnego sms potwierdzającego. Usługa kto dzwonił nada nie działa.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 4 lip 2016, o 13:04
autor: Magda_Plus
SebaK rozumiem, że testowałeś to czy jest wysłany SMS, jeśli ktoś do Ciebie dzwoni a Ty masz numer zajęty?

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 4 lip 2016, o 13:08
autor: SebaK
Tak. W czasie rozmowy z telefonu o którym mowa wykonałem do siebie połączenie z innego aparatu. Na ekranie pojawił się komunikat "linia zajęta" a w słuchawce słychać było przyspieszony sygnał zajętości. Nie otrzymałem smsa informującego mnie o próbie połączenia.
Ponadto wysłałem komendę SZ na 8023. Odpowiedz zwrotna to: OPCJA NIE WYSYŁAJ SMS KIEDY ZAJĘTY usługi kto dzwonił jest wyłączona.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 4 lip 2016, o 13:50
autor: Magda_Plus
SebaK podaj mi swój numer przez ten formularz.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 5 lip 2016, o 06:03
autor: SebaK
Dzień dobry. Po zastosowaniu komendy DEAKT NSMS otrzymałem po kilku godzinach komunikat "Zlecenie zostało przyjęte. Usługa notka sms będzie nieaktywna od jutra. Plus".
Jedyną zmianę jaką zauważyłem to w Przekazywaniu połączeń wyłączył się przekaz, gdy poza zasięgiem.
Usługa "kto dzwonił" wciąż jednak nie działa...

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 5 lip 2016, o 10:03
autor: Magda_Plus
SebaK czy zapoznałeś się z moją wiadomością, jaką do Ciebie wysłałam wczoraj o 14:31? Jeśli nie znalazłeś jej to sprowadź w folderze SPAM lub Kosz. Czy zrobiłeś to o co w niej prosiłam?