Strona 3 z 4

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 5 lip 2016, o 10:15
autor: SebaK
Właśnie odnalazłem wiadomość na poczcie. wykonuję polecenie. Zaraz zaraportuję.
Edit:
Problem pozostał. Połączenie oczekujące były nieaktywne. Telefon zrestartowany. Usługa wciąż nie działa.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 5 lip 2016, o 12:46
autor: Basia_Plus
SebaK,

sprawa została przekazana do weryfikacji.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 25 lip 2016, o 15:32
autor: SebaK
Przepraszam. Czy wydarzyło się coś w mojej sprawie? Nadal oczekuję na rozwiązania problemu.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 25 lip 2016, o 15:47
autor: Magda_Plus
SebaK otrzymaliśmy informację, że sprawa została zamknięta. Sprawdzić status usługi wysyłając SMS o treści SZ pod numer 8023.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 25 lip 2016, o 16:36
autor: SebaK
Komenda SZ podaje komunikat, ze opcja nie wysylaj sms gdy zajety uslugi kto.dzwonil jest wlaczona.
Kiedy wylaczylem ja komenda ZN otrzymalem info: ze jest juz wylaczona. Kiedy raz jeszcze wyslalem.SZ otrzymalem potwierdzenie, ze jest wlaczona.

Dwie ostatnie sa wzajemnie sprzeczne...

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 25 lip 2016, o 17:18
autor: Magda_Plus
Magda_Plus pisze:Sprawdzić status usługi wysyłając SMS o treści SZ pod numer 8023.
SebaK prosiłam tylko sprawdzenie statusu usługi. Obawiam się, że Twoje dodatkowe działania mogły spowodować błędy w jej funkcjonowaniu. Sprawę ponownie przekazałam do Działu Technicznego.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 9 sie 2016, o 09:02
autor: SebaK
Przepraszam, czy są jakieś informacje w mojej sprawie? Usługa nadal nie działa.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 9 sie 2016, o 11:32
autor: Magda_Plus
SebaK w tej chwili ponowiłam prośbę o sprawdzenie usługi. Czekam na informacje zwrotne. Rozumiem, że więcej nie dokonywałaś zmian lub włączania i wyłącza usługi kodami?

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 9 sie 2016, o 11:35
autor: SebaK
Nie zmieniałem, nie sprawdzałem niczego.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 9 sie 2016, o 12:26
autor: Magda_Plus
Dziękuję za informację.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 19 sie 2016, o 08:55
autor: SebaK
Witam ponownie. Otrzymałem informację po rozpatrzeniu reklamacji i ponownym włączeniu usługi. Efektów (rzecz jasna) nie ma. O efekcie dowiedziałem się z smsa przekierowującego na kontakt z BOK, gdzie konsultant zdecydował o wyłączeniu i ponownym włączeniu usługi Kto dzwonił. Nie wiem czy to wykonał, bo połączenie zostało przerwane po kilkunastu minutach oczekiwania w czasie "aktualizacji danych". Wciąż wierzę, że są Państwo w stanie mi pomóc. Usługa nie działa.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 19 sie 2016, o 13:04
autor: Magda_Plus
SebaK ponownie zgłosiłam problem z usługą Kto dzwonił dla Twojego numeru do Działu Technicznego.

Edit: czy możesz sprawdzić czy usługa działa.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 19 sie 2016, o 14:18
autor: SebaK
Sprawdziłem empirycznie, bez używania kodów, tylko dzwoniąc do siebie kiedy zajęty ale też kiedy telefon był wyłączony. Żadnych komunikatów smsowych niestety. Połączenia oczekujące wyłączone. Wszystkie możliwe przekazania wyłączone przez operatora po wcześniejszych próbach usunięcia problemu.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 19 sie 2016, o 14:46
autor: Magda_Plus
SebaK przekazałam Twój opis do Działu Technicznego. W dalszym ciągu czekam na rezultat działań naszych pracowników.

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

: 21 wrz 2016, o 09:08
autor: SebaK
Najmocniej przepraszam ale od miesiąca nie otrzymałem żadnej informacji na temat mojego problemu. Cytowana usługa nadal nie działa. Czy jako stały i wypełniający zobowiązania umowy klient nie zasługuję na to? Problem trwa od ponad roku.