Czyli odpowiadając sobie na pierwsze pytanie, biorąc pod uwagę że okres rozliczeniowy banku jest zgodny z okresem miesiaca kalendarzowego to aby Bonus Plus został rozliczony na wskazanej przez Panią fakturze muszę dokonać transakcji w miesiącu listopad (1-30)?Basia_Plus pisze: ksyho,
bonus zostanie naliczony dla Ciebie w fakturze, jaka zostanie wystawiona około 27 grudnia. Skoro Twój okres rozliczeniowy trwa od 25 dnia jednego miesiąca do 24 dnia kolejnego miesiąca, wówczas Bonus Plus będziesz miał naliczony w fakturze za okres od 25.11.2015-24.12.215.
Bonus Plus.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 wrz 2014, o 08:30
Re: Bonus Plus.
Re: Bonus Plus.
- zgadza się.ksyho pisze:biorąc pod uwagę że okres rozliczeniowy banku jest zgodny z okresem miesiaca kalendarzowego to aby Bonus Plus został rozliczony na wskazanej przez Panią fakturze muszę dokonać transakcji w miesiącu listopad (1-30)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Bonus Plus.
Witam,
mam problem z naliczeniem Bonus Plus.
do promocji przystąpiłem po założeniu konta w PlusBanku i w dniu 03.11.2015 roku otrzymałem SMS że promocja została aktywowana. Jako benefit wybrałem "Bonus Plus na Abonament w Polkomtel".
Na fakturze za telefon z dnia 11.12.2015 (za okres 09.11.2015 - 08.12.2015) widniała pozycja Plus Bank - benefit na kwotę 15 zł (10 zł za płatność kartą i 5 za przelew wynagrodzenia na konto).
Na następnej fakturze z dnia 11.01.2016 bunus nie jest już widoczny.
Składałem reklamację w Banku i dzisiaj dowiedziałem się podczas rozmowy telefonicznej, że Bank przekazał do Plusa środki za listopad i grudzień (2 x 15 zł) i nie wiedzą dlaczego ja tych pieniędzy nie otrzymałem. Dalej kazali się kontaktować z Plusem.
Ponadto podczas trwania promocji przedłużyłem umowę na telefon i zgodnie z rozdz. II pkt 7 ppkt 4 tj. regulaminu promocji
"Klientowi, który podpisze lub przedłuży swoją umowę o świadczenie usług z Polkomtel lub
Cyfrowy Polsat w czasie trwania niniejszej Promocji oraz jednocześnie otrzyma Bonus Plus
wyszczególniony w pkt 2) powyżej, dodatkowo w danym Okresie rozliczeniowym przysługuje: "
powinienem dostać dodatkowe pieniądze od Plusa w kwocie 40 zł przez 6 miesięcy i po 10 zł przez kolejne miesiące, a tych też nie dostaję.
Proszę o informację z kim kontaktować się w tej sprawie. Niestety jak złożę reklamację będę zapewne znowu czekał na sprostowanie wszystkich faktur przynajmniej z pół roku.
mam problem z naliczeniem Bonus Plus.
do promocji przystąpiłem po założeniu konta w PlusBanku i w dniu 03.11.2015 roku otrzymałem SMS że promocja została aktywowana. Jako benefit wybrałem "Bonus Plus na Abonament w Polkomtel".
Na fakturze za telefon z dnia 11.12.2015 (za okres 09.11.2015 - 08.12.2015) widniała pozycja Plus Bank - benefit na kwotę 15 zł (10 zł za płatność kartą i 5 za przelew wynagrodzenia na konto).
Na następnej fakturze z dnia 11.01.2016 bunus nie jest już widoczny.
Składałem reklamację w Banku i dzisiaj dowiedziałem się podczas rozmowy telefonicznej, że Bank przekazał do Plusa środki za listopad i grudzień (2 x 15 zł) i nie wiedzą dlaczego ja tych pieniędzy nie otrzymałem. Dalej kazali się kontaktować z Plusem.
Ponadto podczas trwania promocji przedłużyłem umowę na telefon i zgodnie z rozdz. II pkt 7 ppkt 4 tj. regulaminu promocji
"Klientowi, który podpisze lub przedłuży swoją umowę o świadczenie usług z Polkomtel lub
Cyfrowy Polsat w czasie trwania niniejszej Promocji oraz jednocześnie otrzyma Bonus Plus
wyszczególniony w pkt 2) powyżej, dodatkowo w danym Okresie rozliczeniowym przysługuje: "
powinienem dostać dodatkowe pieniądze od Plusa w kwocie 40 zł przez 6 miesięcy i po 10 zł przez kolejne miesiące, a tych też nie dostaję.
Proszę o informację z kim kontaktować się w tej sprawie. Niestety jak złożę reklamację będę zapewne znowu czekał na sprostowanie wszystkich faktur przynajmniej z pół roku.
Re: Bonus Plus.
kpw,
- proszę o wysłanie maila w tej sprawie na bok@plus.pl
W treści zamieść swoje dane, takie jak nr telefonu, imię i nazwisko, adres. Jak otrzymasz numer zgłoszenia, to podaj tutaj. Przyśpieszę :)
- proszę o wysłanie maila w tej sprawie na bok@plus.pl
W treści zamieść swoje dane, takie jak nr telefonu, imię i nazwisko, adres. Jak otrzymasz numer zgłoszenia, to podaj tutaj. Przyśpieszę :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Bonus Plus.
Witam,
dziękuję za zainteresowanie się moją sprawą.
Napisałem do BOK i dostałem numer
Zagadnienie: 160202-001236
Pozdrawiam
dziękuję za zainteresowanie się moją sprawą.
Napisałem do BOK i dostałem numer
Zagadnienie: 160202-001236
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Bonus Plus.
Witaj kpw,
wiadomość dotarła- dziękuję.
Poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
wiadomość dotarła- dziękuję.
Poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Bonus Plus.
Dziewczyny na Was zawsze można liczyć.
Bardzo dziękuję.
Edit: 05.02.2016
Właśnie dostałem SMS, że reklamacja została rozpatrzona. Niestety nie wiem czy pozytywnie - muszę czekać na pismo.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc
Bardzo dziękuję.
Edit: 05.02.2016
Właśnie dostałem SMS, że reklamacja została rozpatrzona. Niestety nie wiem czy pozytywnie - muszę czekać na pismo.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc
Re: Bonus Plus.
Da się jakoś dowiedzieć czy reklamacja została rozpatrzona pozytywnie czy negatywnie?
Niestety pismo jeszcze nie dotarło.
Niestety pismo jeszcze nie dotarło.
Re: Bonus Plus.
kpw,
- wyślij jeszcze raz maila na bok@plus.pl z prośbą o przesłanie duplikatu odpowiedzi mailowo.
- wyślij jeszcze raz maila na bok@plus.pl z prośbą o przesłanie duplikatu odpowiedzi mailowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Bonus Plus.
Witam ponownie,
dostałem właśnie list z odpowiedzią i nie jestem zadowolony :D
Przez swoje gapiostwo, a może lenistwo przeczytałem cały regulamin promocji za wyjątkiem tzw. słownika pojęć
a dokładnie pojęcia "Kwota abonamentu w Polkomtel (Kwota abonamentu PLK)". Zgodnie z tym co jest tam napisane dodatkowa kasa tj. 40 zł mi nie przysługuje bo mam już rabat SmartDOM.
Mam pytanie czy jest możliwość zmieniany produktu na który otrzymuje się Bonus?
dostałem właśnie list z odpowiedzią i nie jestem zadowolony :D
Przez swoje gapiostwo, a może lenistwo przeczytałem cały regulamin promocji za wyjątkiem tzw. słownika pojęć
a dokładnie pojęcia "Kwota abonamentu w Polkomtel (Kwota abonamentu PLK)". Zgodnie z tym co jest tam napisane dodatkowa kasa tj. 40 zł mi nie przysługuje bo mam już rabat SmartDOM.
Mam pytanie czy jest możliwość zmieniany produktu na który otrzymuje się Bonus?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Bonus Plus.
Witaj kpw ,
tak możesz zmienić numer. Należy w tej sprawie skontaktować się z bankiem i podać numer telefonu w sieci Plus lub numer umowy w CP.kpw pisze:Mam pytanie czy jest możliwość zmieniany produktu na który otrzymuje się Bonus?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Bonus Plus.
Witam ponownie
jestem własnie po rozmowie z bankiem.
Otrzymałem informację, że taka zmiana nie jest możliwa, a żeby otrzymać bonus na inny numer należy założyć kolejne konto w banku :D
Otrzymałem informację, że od momentu założenia konta do zgłoszenia numeru do promocji nie może upłynąć więcej niż 30 dni.
Nie znalazłem takiego zapisu w regulaminie promocji, ale nie mam siły się kłócić :D
P.S. jednak trochę powalczę - wysłałem e-mail do banku :D
jestem własnie po rozmowie z bankiem.
Otrzymałem informację, że taka zmiana nie jest możliwa, a żeby otrzymać bonus na inny numer należy założyć kolejne konto w banku :D
Otrzymałem informację, że od momentu założenia konta do zgłoszenia numeru do promocji nie może upłynąć więcej niż 30 dni.
Nie znalazłem takiego zapisu w regulaminie promocji, ale nie mam siły się kłócić :D
P.S. jednak trochę powalczę - wysłałem e-mail do banku :D
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Bonus Plus.
Witaj kpw,
Zmiana numeru odbywa się po kontakcie z bankiem. Z poziomu forum trudno mi udzielić jednoznacznej odpowiedzi na Twoje pytanie.
nie mamy informacji o terminie 30 dni.kpw pisze:Otrzymałem informację, że od momentu założenia konta do zgłoszenia numeru do promocji nie może upłynąć więcej niż 30 dni.
Zmiana numeru odbywa się po kontakcie z bankiem. Z poziomu forum trudno mi udzielić jednoznacznej odpowiedzi na Twoje pytanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Bonus Plus.
Właśnie miałem telefon z Banku - bez problemu zmienili mi produkt biorący udział w promocji - z Plusa na CP.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Bonus Plus.
kpw,
super, że udało się pozytywnie zakończyć sprawę.kpw pisze: bez problemu zmienili mi produkt biorący udział w promocji - z Plusa na CP.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ