Problem z mmsami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z mmsami
SylviS, opis Twojego problemu wskazuje na błędna konfiguracje lub jej brak. Proszę sprawdź czy Twój telefon jest skonfigurowany pod MMS. Proszę skonfiguruj telefon: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Niestety nie pomogło. Najpierw komunikat "wysyłanie" teraz w kolejce do wysłania" tak jak przedtem.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z mmsami
SylviS,
po zapisaniu ustawień nastąpiło przelogowanie telefonu (wył./wł.)?
po zapisaniu ustawień nastąpiło przelogowanie telefonu (wył./wł.)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Nic takiego się nie stało.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z mmsami
SylviS,
to wyłącz i włącz proszę telefon i wówczas zweryfikuj działanie tych MMS-ów.
to wyłącz i włącz proszę telefon i wówczas zweryfikuj działanie tych MMS-ów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Niestety nic nie pomogło. Od 20 min. mieli zdjęcie-"w kolejce do wysłania"...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z mmsami
SylviS,
spróbuj proszę jeszcze usunąć całkowicie zapisane ustawienia, a następnie wprowadzić je ręcznie:
1. Aplikacje - Ustawienia - Więcej... - Sieci komórkowe - Punkty dostępowe - Naciskamy trzy kropki w prawym górnym rogu - Nowy APN.
2. Nazwa: Plus MMS, APN: mms, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002, Proxy dla wiadomości MMS: 212.002.096.016, Port MMS: 8080, Typ APN: MMS.
3. Naciskamy Menu - Zapisz.
Po ich zapisaniu koniecznie wyłącz i włącz telefon.
spróbuj proszę jeszcze usunąć całkowicie zapisane ustawienia, a następnie wprowadzić je ręcznie:
1. Aplikacje - Ustawienia - Więcej... - Sieci komórkowe - Punkty dostępowe - Naciskamy trzy kropki w prawym górnym rogu - Nowy APN.
2. Nazwa: Plus MMS, APN: mms, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002, Proxy dla wiadomości MMS: 212.002.096.016, Port MMS: 8080, Typ APN: MMS.
3. Naciskamy Menu - Zapisz.
Po ich zapisaniu koniecznie wyłącz i włącz telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Udało się! Nie wiem czy to ma znaczenie, ale w moim telefonie w ustawieniach było Proxy dla wiadomości MMS:212.2.96.16. Po zmianie wszystko działa w obie strony. Wielkie, wielkie dzięki za pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z mmsami
SylviS,
Super , lubię takie dobre wiadomości .SylviS pisze:Udało się!
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
problemy z MMS
proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
W połowie listopada 2015 przechodziłem z oferty prepaid do abonamentu. Od momentu migracji nie można wysyłać MMS, oraz brak było LTE na telefonie (mimo włączonej usługi LTE). Telefon nie był zmieniany. Pod koniec listopada zgłosiłem te problemy na BOK, gdzie zostały zapisane i przekazane do działu technicznego (zgłoszenie zaczynające się od C0000000XXXXXXX). Po długim czasie oczekiwania i braku jakiejkolwiek odpowiedzi, 04 stycznia 2016 zadzwoniłem ponownie dowiedzieć się jak mają się prace nad postępem rozwiązania problemów. Jak się okazało dział techniczny nie zrobił nic, dopiero Konsultantka dokonała jakichś zmian na koncie, m.in. wylogowała odgórnie telefon z sieci, zalogowała ponownie, następnie kazała wyłączyć telefon i po paru minutach włączyć go ponownie. Częściowo dzięki Niej problem się rozwiązał - wróciło działanie LTE. (Dlaczego nie zostało to zrobione od razu?). Pozostał problem z brakiem możliwości wysyłania MMS. Przekazałem informacje, że zmiana konfiguracji telefonu była wykonywana wielokrotnie i na różne sposoby, w tym ustawienia domyślne z karty sim, ustawienia ręczne zgodne z danymi na stronie, przekładanie karty do innych telefonów, na których MMS można swobodnie wysyłać. Z tej konkretnej karty MMS nie idzie jednak wysłać. Zaznaczam, że odbieranie MMS odbywa się bez problemu. Jeden z aparatów telefonicznych przy próbie wysyłania MMS wyświetla komunikat o braku środków, choć abonament zawiera nielimitowane sms i mms. Wobec powyższego Konsultantka w czasie rozmowy 04 stycznia 2016 zaleciła jeszcze wymianę karty SIM. W momencie migracji nie była ona wymieniana - automatycznie przeszła z prepaid na postpaid.
Dnia 09 stycznia 2016 udałem się do punktu, gdzie kartę otrzymałem. Dnia 10 stycznia 2016 otrzymałem jednak sms, że "Zmiana karty SIM dla numeru: XXXXXXXXX jest możliwa za opłatą. W celu wymiany karty, prosimy o ponowny kontakt z punktem sprzedaży. Przepraszamy, Plus"
Zadzwoniłem więc ponownie na BOK, by prosić o dopisanie w systemie przyczyny wymiany karty SIM - wymiana na prośbę Konsultantki, oraz prosić o "przepchnięcie" tego wniosku ponownie z powyższą adnotacją. Niestety na BOK trafiłem na "niedasizm", a jedyną rzeczą, którą Konsultant był w stanie zrobić to ponownie zgłoszenie techniczne. Ponownie więc podałem dane co się dzieje, gdzie problem występuje, mimo ze występuje wszędzie, jakie kroki z telefonami podejmowałem, itd. To wszystko było już robione poprzednio.
Odnoszę wrażenie, że cofnąłem się do stanu pierwszego zgłoszenia pod koniec listopada :/ Znów będę czekał na jakąś odpowiedź z działu technicznego, o której nikt nie poinformuje, nie ma żadnego powiadomienia sms. Mam dzwonić codziennie i się dowiadywać czy coś zrobiono?
Proszę o pomoc i interwencję w tej sprawie. Za tydzień miną dwa miesiące jak nie mogę w pełni korzystać z oferty. Mam nową kartę SIM odebraną w salonie. Jeśli sieć jest w stanie rozwiązać problem bez wymiany karty SIM to niech to zrobi, jeśli jednak zaleca jej wymianę, to niech to po prostu zrobi i niech nie obciąża mnie za to kosztami, nie odsyła ponownie do salonu. Ja o wymianę SIM się nie dopominam. Pomijam już, że wg otrzymanej informacji na BOK 04.01.2016, wymiana karty powinna odbyć się bezpłatnie, gdyż od momentu zawarcia umowy nie minęło 90 dni.
Potrzebne dane, numer telefonu, numery zgłoszeń technicznych prześlę oczywiście na priv.
W połowie listopada 2015 przechodziłem z oferty prepaid do abonamentu. Od momentu migracji nie można wysyłać MMS, oraz brak było LTE na telefonie (mimo włączonej usługi LTE). Telefon nie był zmieniany. Pod koniec listopada zgłosiłem te problemy na BOK, gdzie zostały zapisane i przekazane do działu technicznego (zgłoszenie zaczynające się od C0000000XXXXXXX). Po długim czasie oczekiwania i braku jakiejkolwiek odpowiedzi, 04 stycznia 2016 zadzwoniłem ponownie dowiedzieć się jak mają się prace nad postępem rozwiązania problemów. Jak się okazało dział techniczny nie zrobił nic, dopiero Konsultantka dokonała jakichś zmian na koncie, m.in. wylogowała odgórnie telefon z sieci, zalogowała ponownie, następnie kazała wyłączyć telefon i po paru minutach włączyć go ponownie. Częściowo dzięki Niej problem się rozwiązał - wróciło działanie LTE. (Dlaczego nie zostało to zrobione od razu?). Pozostał problem z brakiem możliwości wysyłania MMS. Przekazałem informacje, że zmiana konfiguracji telefonu była wykonywana wielokrotnie i na różne sposoby, w tym ustawienia domyślne z karty sim, ustawienia ręczne zgodne z danymi na stronie, przekładanie karty do innych telefonów, na których MMS można swobodnie wysyłać. Z tej konkretnej karty MMS nie idzie jednak wysłać. Zaznaczam, że odbieranie MMS odbywa się bez problemu. Jeden z aparatów telefonicznych przy próbie wysyłania MMS wyświetla komunikat o braku środków, choć abonament zawiera nielimitowane sms i mms. Wobec powyższego Konsultantka w czasie rozmowy 04 stycznia 2016 zaleciła jeszcze wymianę karty SIM. W momencie migracji nie była ona wymieniana - automatycznie przeszła z prepaid na postpaid.
Dnia 09 stycznia 2016 udałem się do punktu, gdzie kartę otrzymałem. Dnia 10 stycznia 2016 otrzymałem jednak sms, że "Zmiana karty SIM dla numeru: XXXXXXXXX jest możliwa za opłatą. W celu wymiany karty, prosimy o ponowny kontakt z punktem sprzedaży. Przepraszamy, Plus"
Zadzwoniłem więc ponownie na BOK, by prosić o dopisanie w systemie przyczyny wymiany karty SIM - wymiana na prośbę Konsultantki, oraz prosić o "przepchnięcie" tego wniosku ponownie z powyższą adnotacją. Niestety na BOK trafiłem na "niedasizm", a jedyną rzeczą, którą Konsultant był w stanie zrobić to ponownie zgłoszenie techniczne. Ponownie więc podałem dane co się dzieje, gdzie problem występuje, mimo ze występuje wszędzie, jakie kroki z telefonami podejmowałem, itd. To wszystko było już robione poprzednio.
Odnoszę wrażenie, że cofnąłem się do stanu pierwszego zgłoszenia pod koniec listopada :/ Znów będę czekał na jakąś odpowiedź z działu technicznego, o której nikt nie poinformuje, nie ma żadnego powiadomienia sms. Mam dzwonić codziennie i się dowiadywać czy coś zrobiono?
Proszę o pomoc i interwencję w tej sprawie. Za tydzień miną dwa miesiące jak nie mogę w pełni korzystać z oferty. Mam nową kartę SIM odebraną w salonie. Jeśli sieć jest w stanie rozwiązać problem bez wymiany karty SIM to niech to zrobi, jeśli jednak zaleca jej wymianę, to niech to po prostu zrobi i niech nie obciąża mnie za to kosztami, nie odsyła ponownie do salonu. Ja o wymianę SIM się nie dopominam. Pomijam już, że wg otrzymanej informacji na BOK 04.01.2016, wymiana karty powinna odbyć się bezpłatnie, gdyż od momentu zawarcia umowy nie minęło 90 dni.
Potrzebne dane, numer telefonu, numery zgłoszeń technicznych prześlę oczywiście na priv.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z mmsami
misiek125 przepraszamy za niedogodności jakie Cię spotkały.
Prośba o podanie numerów zgłoszeń jakie zostały wysłane przez pracowników DOK. To nie są dane poufne więc możesz je spokojnie podać na FORUM.
Z tego co napisałeś wynika, że podjąłeś kroki w celu wymiany karty SIM na nową, ale nie dokonano jej zamiany, zatem stara karta SIM działa. Bardzo możliwe, że cała sytuacja jest wynikiem błędu systemowego. Spróbujemy przyspieszyć rozwiązanie zgłoszeń technicznych jakie zostały utworzone.
Prośba o podanie numerów zgłoszeń jakie zostały wysłane przez pracowników DOK. To nie są dane poufne więc możesz je spokojnie podać na FORUM.
Z tego co napisałeś wynika, że podjąłeś kroki w celu wymiany karty SIM na nową, ale nie dokonano jej zamiany, zatem stara karta SIM działa. Bardzo możliwe, że cała sytuacja jest wynikiem błędu systemowego. Spróbujemy przyspieszyć rozwiązanie zgłoszeń technicznych jakie zostały utworzone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Magda_Plus pisze:misiek125 przepraszamy za niedogodności jakie Cię spotkały.
Prośba o podanie numerów zgłoszeń jakie zostały wysłane przez pracowników DOK. To nie są dane poufne więc możesz je spokojnie podać na FORUM.
Z tego co napisałeś wynika, że podjąłeś kroki w celu wymiany karty SIM na nową, ale nie dokonano jej zamiany, zatem stara karta SIM działa. Bardzo możliwe, że cała sytuacja jest wynikiem błędu systemowego. Spróbujemy przyspieszyć rozwiązanie zgłoszeń technicznych jakie zostały utworzone.
Podaję numery C00000001195954 (to z listopada 2015) oraz C00000001209707 (z 10.01.2016).
Tak, kroki zostały podjęte zgodnie z zaleceniem Konsultantki, z którą rozmawiałem 04.01.2016. W punkcie wydano mi nową kartę, która miała być aktywna do 24h. Na dużą pochwałę zasługuje Pani z 04.01.2016, bo udało jej się dokonać czegoś, czego nie stwierdził dział techniczny, co znaczy że prawdopodobnie w ogóle nie zajął się problemem. MMS nie udało jej się uruchomić, ale starała się cokolwiek z moim zgłoszeniem zrobić. Tym bardziej sceptycznie podchodzę do kolejnego zgłoszenia technicznego, w którym zostało wpisane dokładnie to samo co 1,5 miesiąca temu :/
Proszę jeszcze o przesłanie na maila wiadomości będącej odpowiedzią na zgłoszenie poprzednie z listopada.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z mmsami
misiek125 dziękuję za przekazanie informacji. Czy możesz jeszcze podać kiedy próbowałeś ostatni raz wysłać takowego MMS-a i ile razy próbowałeś to zrobić?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z mmsami
Ostatnia proba była wczoraj około godzin południowych. Ustawienia z telefonu były również wczoraj kasowane, telefon włączany, następnie ustawienia przywracane do domyślnych (system Android, telefon LG G2 mini). Różne wielkości zdjęcia, maksymalny możliwy rozmiar to 300 kB, jednak żadne zdjęcia nie osiagało więcej jak 240. Były też w granicach 120. Prób było kilka, około pięciu o ile pamiętam.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z mmsami
Dzięki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ