Teraz jest 16 lip 2018, o 07:59

Zostaw Kontakt





Problem z mmsami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Problem z mmsami

Post28 lip 2016, o 16:06

Andrzej62 dziękuję za informacje. :->

Usterka nie miała wpływu na sam odbiór MMS-ów. Problem został rozwiązany.

Andrzej62 napisał(a):dostałem też sms w którym żona sugeruje, że tak giga netu dodatkowo co miesiąc (do końca umowy oczywiście) byłoby "wystarczającą rekompensatą" za te dwa tygodnie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Tą kwestią może zająć się Dział Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Problem z mmsami

Post28 lip 2016, o 21:11

Wątpie w pozytywne rozpatrzenie reklamacji bo:
Magda_Plus napisał(a):.../Usterka nie miała wpływu na sam odbiór MMS-ów. Problem został rozwiązany.../

[no niby tak, tylko gdzie względy estetyczne, funkcjonalność i dbałość o najwyższą jakość usług?][ :mrgreen: ]

a tym bardziej wątpie, bo początkowo:
Andrzej62 napisał(a):.../ Czy to sie juz kwalifikuje jako reklamacja?? Tylko jak to uzasadnic?...

Magda_Plus napisał(a):.../Nie. Poczekaj na rezultat działań techników.

i w związku z tym, teraz cały Dział Reklamacji już wie, żeby reklamacji z tego tytułu nie uznawać.
[ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ]


edit.
Pewną satysfakcją (chociaż ten gigabajt by się przydał, ale cóż...) jest to, że jako ZESPÓŁ :-) potraficie reagować nawet na jednostkowe odstępstwa od normy.
Za to Wam się należy duży PLUS :!:
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4743
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 521 razy

Re: Problem z mmsami

Post29 lip 2016, o 09:48

Andrzej62,
- dziękujemy, że doceniasz naszą pracę :)
Jeśli chodzi o ten pakiet internetowy w ramach rekompensaty, to faktycznie tylko Departament Reklamacji ma odpowiednie uprawniania, ale decyzję, czy składać reklamację pozostawiam Tobie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

WiTT

Prawie PlusManiak

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): 12 lip 2013, o 12:31
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 2 x JA+ [nolimit]
  • Model telefonu: Xiaomi Mi6 Pro | Xiaomi Redmi Pro

Re: Problem z mmsami

Post7 sie 2016, o 16:43

Witam,
Od paru dni mam problem z mms'ami. Nie dochodzą do mnie ani nie wychodzą ode mnie, do/od wszystkich.
Ustawienia sprawdzone, są wg. zaleceń konfiguratora na stronie. Zresztą nic nie zmieniałem a działało wcześniej.

Telefon Xiaomi MI5 Pro, Android 6.0.1, abonament jak w profilu.

Witold

--edit--
dłubałem, kombinowałem i zadziałało. Pomógł reset do ustawień fabrycznych ustawień sieci. Dziwne no ale, skuteczne. Teraz mi tylko 4G nie chce wskakiwać, ale to chyba wina u mnie software'u.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4743
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 521 razy

Re: Problem z mmsami

Post8 sie 2016, o 10:05

WiTT,
- cieszę się, że wiadomości MMS już działają.
Jeśli chodzi o LTE, to jaki APN masz wpisany w ustawieniach telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

WiTT

Prawie PlusManiak

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): 12 lip 2013, o 12:31
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 2 x JA+ [nolimit]
  • Model telefonu: Xiaomi Mi6 Pro | Xiaomi Redmi Pro

Re: Problem z mmsami

Post19 sie 2016, o 08:21

Ewa_Plus napisał(a):WiTT,
- cieszę się, że wiadomości MMS już działają.
Jeśli chodzi o LTE, to jaki APN masz wpisany w ustawieniach telefonu?

Sezon urlopowy... wybacz zwłokę w odpowiedzi :)
APN mam ustawione wg. specyfikacji na stronie plusa czyli "internet".
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Problem z mmsami

Post19 sie 2016, o 09:24

WiTT,

zmień proszę APN: plus
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
WiTT(19 sie 2016, o 09:35)
Offline
Avatar użytkownika

WiTT

Prawie PlusManiak

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): 12 lip 2013, o 12:31
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 2 x JA+ [nolimit]
  • Model telefonu: Xiaomi Mi6 Pro | Xiaomi Redmi Pro

Re: Problem z mmsami

Post19 sie 2016, o 09:27

Basia_Plus napisał(a):WiTT,

zmień proszę APN: plus

te ustawienie też testowałem, nie wskakuje.
Choć przez moment widziałem status 4G na górze ekranu. Nie wiem czy jest to problem po mojej stronie (telefon Xiaomi MI5) czy sieci. Fakt że karta w telefonie Huawei P8 Lite zgłasza się jako LTE.

--edit--
JEST! Działa :mrgreen: teraz nie wiem czy ja coś poprawiłem czy Wy coś zmieniliście ale wskoczyło 4G i trzyma :mrgreen:
Ustawienia APN mam na "plus" poprawiłem tylko protokół APN żeby było IPv4/IPv6 i typ APN na "default,supl", typ uwierzytelniania "brak" :-D
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Problem z mmsami

Post19 sie 2016, o 10:43

WiTT bardzo się cieszymy, że możesz korzystać z LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kris7

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 4 paź 2016, o 10:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Honor 7 Lite

Honor 7 Lite - problem z MMS

Post4 paź 2016, o 11:00

Witam

Nie mogę odbierać MMS w smartfonie Honor 7 Lite. Nie macie Państwo na stronach dostępnych ustawień konfiguracyjnych do tego modelu. Ręczne wprowadzenie ustawień również nie pomaga. Nadmienię, że Internet działa prawidłowo. Proszę o pomoc.
Ostatnio edytowano 4 paź 2016, o 11:31 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki -ten sam temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Problem z mmsami

Post4 paź 2016, o 11:57

Witaj kris7 ,

czy możesz wysyłać MMs-y? Czy możesz przełożyć kartę SIM do innego aparatu i sprawdzić odbiór MMS-ów. Jaki jest rezultat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kris7

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 4 paź 2016, o 10:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Honor 7 Lite

Re: Problem z mmsami

Post4 paź 2016, o 12:14

Zarówno wysyłanie jak i odbieranie nie jest możliwe. Widnieje napis "wysyłam"; "pobieram". Mam możliwość przełożenia do SONY XPERIA M2. Niemniej dla skonkretyzowania problemu. Korzystam aplikacji Messenger google. Dodatkowo w telefonie mam aktywne dwie kary sim Plusa i Playa. W poprzedniej komórce, tj. Sony M2 nie było tego problemu w Playu, natomiast w Honorze jest problem zarówno na karcie Plusa jak i Playa. Zakladam, że przełożenie karty spowoduje tyle, że będzie wszystko ok. Problem musi być w samym Honorze.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Problem z mmsami

Post4 paź 2016, o 12:21

kris7,

czy próbowałeś wysłać MMS-a nie korzystając z dodatkowej aplikacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kris7

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 4 paź 2016, o 10:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Honor 7 Lite

Re: Problem z mmsami

Post4 paź 2016, o 12:26

Z wbudowanej aplikacji mogę wysyłać mmsy ale ich nie odbieram
Offline
Avatar użytkownika

kris7

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 4 paź 2016, o 10:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Honor 7 Lite

Re: Problem z mmsami

Post4 paź 2016, o 12:35

A jednak zadziałało. Aplikacja Messenger Googla nie działa poprawnie. Wbudowana aplikacja jest ok. Coz pozostaje mi korzystanie z wbudowanej aplikacji do wiadomości.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: TomPL i 27 gości